 Tegu puhtal kujul ainult hobiautoga. Hetkel käib täielik kere korrastamine ja auto jumala paljaks kistud. Ainult kere seisab hetkel kuuri all. Plaan on teha nö. widebody auto, aga ma olen juba nende laiendite koha pealt sada korda ümber mõelnud. Ühed tiivalaiendid on olemas ka, aga pole kindel, kas just seda varianti kasutan.
  Tegu puhtal kujul ainult hobiautoga. Hetkel käib täielik kere korrastamine ja auto jumala paljaks kistud. Ainult kere seisab hetkel kuuri all. Plaan on teha nö. widebody auto, aga ma olen juba nende laiendite koha pealt sada korda ümber mõelnud. Ühed tiivalaiendid on olemas ka, aga pole kindel, kas just seda varianti kasutan.Paar pilti ka hetkeseisust:
pilt1
pilt2
pilt3
pilt4
Mootoriks tuleb siis 2.9 V6, mis ootab ka juba pikalt oma aega, kuna enne garaashi valmimist pole eriti sellist ruumi, kus mootori kallal askeldama saaks hakata.

 
 
 Igatahes koopalaiendeid nukitsen vaikselt. Siis peaks esistange ka varsti klaasriide alla saama. Leidsin lõpuks sellise kujunduse nagu meeldib ja mis koopalaienditega kokku sobib.
  Igatahes koopalaiendeid nukitsen vaikselt. Siis peaks esistange ka varsti klaasriide alla saama. Leidsin lõpuks sellise kujunduse nagu meeldib ja mis koopalaienditega kokku sobib. 
  .
 .