Kui hakkan 80ne pealt järsemalt pidurdama siis rool hakkab värisema ja auto kisub vasakule , mul esimene vasak laager ka läbi , aga kas viga võib olla ainult laagris?
esisilla juppe üleliia just vahetama ei pea hakkama, kuid ma arvan küll et värisemine on kõverast kettast ja vasakule kiskumine on mõne parempoolse piduri kehvasti töötamine (sest nagu sa ütlesid siis avalduvad need pidurdades)
tõmbaks siis asja nati kokkupoole...tarmo mainis et ketas kõver..sellest tulebki see värin pidurdades....ning see et kisub..võib jah olla selles..et pidurisadula sees olev kolb võib kinni olla...olenevalt kuhu kisub..sellest vastas poole kolb kinni....lihtne ja loogiline..
oli endal sama värina mure vahetasin kettad ,ei miskit.kuigi olin just läbinud tehnoülevaatuse teadsin et kõik ok.ja süüdlaseks oli sisemine rooliots usu veel tehnoulevaatust.
hannes5 kirjutas:oli endal sama värina mure vahetasin kettad ,ei miskit.kuigi olin just läbinud tehnoülevaatuse teadsin et kõik ok.ja süüdlaseks oli sisemine rooliots usu veel tehnoulevaatust.
poisid kui vahetate kettaid klotse siis pannakse ka selle töökäigus ka piduri silindrid liikuma kui nad kinni peaksid olema- kui seda ei tehata siis ei soovita ma kunagi sinna tagasi minna kus seda tööd tehti
xr4 kirjutas:poisid kui vahetate kettaid klotse siis pannakse ka selle töökäigus ka piduri silindrid liikuma kui nad kinni peaksid olema- kui seda ei tehata siis ei soovita ma kunagi sinna tagasi minna kus seda tööd tehti
kettaid ja klotse vahetades, peab niikuinii silindreid liigutama edasi-tagasi... tavaliselt sellest ka piisab vist. pikalt seisnud autodega muidugi teine teema. samas ega ma ka täpselt ei tea, omast kogemusest räägin (esipidureid olen teinud ainult)
Edit: sry see lauseosa jäi markamata: "kui nad kinni peaksid olema"
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!