Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?
Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?
tere!
Paluks abi, et kas sierra 1.6 -le 55kw läheb peale sierra 2.0 mootor?
ja kas peab väga palju ümber tegema või ei pea üldse?
muutsin pealkirja(italianopriit)
Paluks abi, et kas sierra 1.6 -le 55kw läheb peale sierra 2.0 mootor?
ja kas peab väga palju ümber tegema või ei pea üldse?
muutsin pealkirja(italianopriit)
Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?
jõu...täna avastasin et 85.a luukpäral käigukasti muidu maha ei saa kui peab mootori eest ära võtma ja käikari ka ettepoole :mrgn: uurimisel selgus et sellel kere ja stabika varda vahe palju väiksem kui alates 87 sierradel...ja nüüd paningi käigukasti tagasi ka enne mootorit.....eriti lahe
XR4 2.9i
Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?
Mis asja? ära hirmuta teisi.Stabikas käib ka lahti.
sierra on sportauto
Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?
See on umbes sama jutt nagu kurgumandleid opereeritakse p...e kauduTehnic kirjutas:jõu...täna avastasin et 85.a luukpäral käigukasti muidu maha ei saa kui peab mootori eest ära võtma ja käikari ka ettepoole :mrgn: uurimisel selgus et sellel kere ja stabika varda vahe palju väiksem kui alates 87 sierradel...ja nüüd paningi käigukasti tagasi ka enne mootorit.....eriti lahe
Sepik jõudis juba ette, aga jah stabikas keeratakse lahti ja siis saab kasti ilusti kätte ilma, et mootori peab maha võtma.
Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?
Nende poltidega peab väga ettevaatlik olema, sest nad kipuvad kergesti pooleks minema.sepik kirjutas:Mis asja? ära hirmuta teisi.Stabikas käib ka lahti.
Nii mõnelgi sierral on stabikas, peale käikari vahetust, kinni keevitatud.
Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?
Tehnic kirjutas:jõu...täna avastasin et 85.a luukpäral käigukasti muidu maha ei saa kui peab mootori eest ära võtma ja käikari ka ettepoole :mrgn: uurimisel selgus et sellel kere ja stabika varda vahe palju väiksem kui alates 87 sierradel...ja nüüd paningi käigukasti tagasi ka enne mootorit.....eriti lahe
näiteks V6 te või diisel mootorit sa maha ei saagi kui stabikat lahti ei saa! mootor lihtsalt ei mahu maha enne kui käigukast alt ära.
Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?
2emty kirjutas:Nende poltidega peab väga ettevaatlik olema, sest nad kipuvad kergesti pooleks minema.sepik kirjutas:Mis asja? ära hirmuta teisi.Stabikas käib ka lahti.
Nii mõnelgi sierral on stabikas, peale käikari vahetust, kinni keevitatud.
selle jaoks on trell ja keerme lõikaja
Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?
Ma vist olen seda satbikat rohkem lahti/kinni keerand kui m6ni seda siin näinud on
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?
Minul on stabika poltidega hoopis teine teema olnud, tagant tuli see mutter lahti, mis seal ikka lõikasin küljepealt augu sellesse karpi seal, võtsin tüki 1,3cm paksust metalli, puurisin augu sisse, vindistasin ja korras. Järgmine päev tuli tuttav, kes keevitas asja kinni, mastiks peale keevitusele ning plekile ja asi korras.
Bensupaagi kohale said ka uued poldid ja mutrid keevitatud.
Olen stabika varrast küll lahti teinud, määrdega panin poldid tagasi, seetõttu ta mul ka võimeline lahti tulema oli, aga katki läheb polt või mutter seal taga tuleb lahti just siis, kui varrast ei aeta paika korralikult ning hakatakse jõuga poltidega seda varrast paika keerama, see polea hea, siis lähebki katki, ise kogetud.
Minul on nagu aamen kirikuks, kõik poldid määrdega tagasi autol, pluss siis see, et stabilisaatori varraste poltidele panen alla pleki nagu tehases ette nähtud ja taon ümbert kinni, et poldid lahti ei tuleks, täpselt nagu tehases, aint ise tehtud käsitööna vähe käkipärasemalt.Need plekid tuleb kindlasti ka mingi kohaga siduda, et ringi käima hakata ei saaks, sest kuidas nad muidu polte takistavad.
Bensupaagi kohale said ka uued poldid ja mutrid keevitatud.
Olen stabika varrast küll lahti teinud, määrdega panin poldid tagasi, seetõttu ta mul ka võimeline lahti tulema oli, aga katki läheb polt või mutter seal taga tuleb lahti just siis, kui varrast ei aeta paika korralikult ning hakatakse jõuga poltidega seda varrast paika keerama, see polea hea, siis lähebki katki, ise kogetud.
Minul on nagu aamen kirikuks, kõik poldid määrdega tagasi autol, pluss siis see, et stabilisaatori varraste poltidele panen alla pleki nagu tehases ette nähtud ja taon ümbert kinni, et poldid lahti ei tuleks, täpselt nagu tehases, aint ise tehtud käsitööna vähe käkipärasemalt.Need plekid tuleb kindlasti ka mingi kohaga siduda, et ringi käima hakata ei saaks, sest kuidas nad muidu polte takistavad.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?
ma loodan et kõikide all sa kõiki ikka silmas ei pea, näiteks pooltelje poldidal101 kirjutas:...Minul on nagu aamen kirikuks, kõik poldid määrdega tagasi autol...
Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?
Ma pole neid vist kunagi lahti võtnud, aga mis pooltelje polte sa mõtled, mis kohas täpselt, mis kus kes?
Või pead sa silmas seda, sierra poolasse, mis kinnituvad poltidega difrile?
Tõsisemalt olen ehitanud sierrat, millel poolteljed käivad lükates sisse, et kui nii siis jään vastuse võlgu:P, aga poldid, millega kinitub differ tagaselle kelgu või asja külge, need läksid määrdega tagasi.
Samuti käigukasti poldid olen määrdega tagasi pannud, lahtiei ole tulnud olen piisavalt kinni keeranud ja peale mõningast sõitu kontrollinud.
Määrdega tagasi panen sestap, et muidu juhtub nii nagu eelpool kirjeldatud, poldid puruks või mutter tagant kereküljest lahti ja sigaraske on ju lahti ka keerata nii, kui määret pole.
Veljemutrid samuti määrdega tagasi näiteks, aga ka neid peab aeg-ajalt ikka kontrollima.
Või pead sa silmas seda, sierra poolasse, mis kinnituvad poltidega difrile?
Tõsisemalt olen ehitanud sierrat, millel poolteljed käivad lükates sisse, et kui nii siis jään vastuse võlgu:P, aga poldid, millega kinitub differ tagaselle kelgu või asja külge, need läksid määrdega tagasi.
Samuti käigukasti poldid olen määrdega tagasi pannud, lahtiei ole tulnud olen piisavalt kinni keeranud ja peale mõningast sõitu kontrollinud.
Määrdega tagasi panen sestap, et muidu juhtub nii nagu eelpool kirjeldatud, poldid puruks või mutter tagant kereküljest lahti ja sigaraske on ju lahti ka keerata nii, kui määret pole.
Veljemutrid samuti määrdega tagasi näiteks, aga ka neid peab aeg-ajalt ikka kontrollima.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?
neid jah, keegi eelnevatest omanikest oli mu siraal need sedasi pannud ja juhtus et kerisid välja, kui oli poolkuu kujuliselt kolm jäänud siis murdis need kolm puruks. nüüd on keerme liimiga (ei ole kah just hea lahendus aga noh)al101 kirjutas:...Või pead sa silmas seda, sierra poolasse, mis kinnituvad poltidega difrile?..
Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?
Tarmo kirjutas:neid jah, keegi eelnevatest omanikest oli mu siraal need sedasi pannud ja juhtus et kerisid välja, kui oli poolkuu kujuliselt kolm jäänud siis murdis need kolm puruks. nüüd on keerme liimiga (ei ole kah just hea lahendus aga noh)al101 kirjutas:...Või pead sa silmas seda, sierra poolasse, mis kinnituvad poltidega difrile?..
pigem oli sitasti kinni keeratud, endal on samuti need poldid määrdega tagasi pandud ja pole veel üksgi lahti tulnud.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?
no edu siis sulle pidaval kontrollimisel
sinna lihtsalt ei ole määre ette nähtud
sinna lihtsalt ei ole määre ette nähtud
Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?
sinna võibolla tõesti määret ei pane, aga paljudesse teistesse kohtadesse ikka panen, eks peab mõistusega muidugi mõtlema.Kuid autod ei ole ideaalselt tehtud ja palju asju pole ettenähtud autole, aga hea on ikkagi teha paljusid selliseid asju ja võidab nii mõndagi vastavlt asjale, aga selge see, et sa pead teadma mida sa teed ja kuidas sa seda teha.
Üldiselt olen mina auto eest hoolitseja ja minu 83a mk1 Sierra ka tänu sellele oli väga normals Sierra, no enne juba oli hea jooksuga, aga sel viisil hoidsin teda paremas seisus:)
Üldiselt olen mina auto eest hoolitseja ja minu 83a mk1 Sierra ka tänu sellele oli väga normals Sierra, no enne juba oli hea jooksuga, aga sel viisil hoidsin teda paremas seisus:)
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.