Pidurid lihtsalt paremaks, kuidas ?
Pidurid lihtsalt paremaks, kuidas ?
Kuidas saada lihtsalt pidureid paremaks? Transitiga eianna sierrat ültse võrrelda missest et üks on abs aga ikkagi.
On see et ees ketas taga trummel pidurid. Kettad trummlid ja klotsid on head, aga ikkagi võtavad kehvasti. Õhutus on ok. Põhjaalt vaadates äkki piduritorustik hakkab äraminema ?
Pidurisilindrid kinni pole jäänud, pidurdades eivärista ega midagi lihtsalt on kehvad pidurid kui istud ntx transitist sierrasse on asi päris hull, sapperist sierrasse õnnega koos....
On see et ees ketas taga trummel pidurid. Kettad trummlid ja klotsid on head, aga ikkagi võtavad kehvasti. Õhutus on ok. Põhjaalt vaadates äkki piduritorustik hakkab äraminema ?
Pidurisilindrid kinni pole jäänud, pidurdades eivärista ega midagi lihtsalt on kehvad pidurid kui istud ntx transitist sierrasse on asi päris hull, sapperist sierrasse õnnega koos....
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Suuremad kettad esiteks. Sadulad saad ka Scorpio omad panna ning kettad osta poest uued ABS'iga Sierra omad. Annab palju juurde. See kõige lihtsam. Tegelt kettad võid vaadata siis sälkudega juba - tuleb veel piduri powerit juurde. Muidugi klotsid osta ka siis juba pehmemad kuna sälkudega ketas sööb tavalisi klotse kui leiba ja hakkavad vilistama ka veel kuradid
Ja kõige viimaks sebi taha ketaspiduritega tagasild. See siis kõige keerulisem variant.
Samas oma kogemuse põhjal võin öelda, et Sierral ongi natuke tuimad pidurid. Tuttava Volvol on selline tunne, et niipea kui pidurit vajutad, lendad esiklaasist välja - samas tegime paar pidurduskatset ja tema auto peatus nii kolm neli meetrit eemal sama kiiruse pealt pidurdades. Muidugi meie katsed olid sellised kirvemeetodil, aga ikkagi
EDIT: Mul endal 4xketaspidur ja ees aukude ja sälkudega kettad ja pidurdab hirmsamat moodi

Samas oma kogemuse põhjal võin öelda, et Sierral ongi natuke tuimad pidurid. Tuttava Volvol on selline tunne, et niipea kui pidurit vajutad, lendad esiklaasist välja - samas tegime paar pidurduskatset ja tema auto peatus nii kolm neli meetrit eemal sama kiiruse pealt pidurdades. Muidugi meie katsed olid sellised kirvemeetodil, aga ikkagi

EDIT: Mul endal 4xketaspidur ja ees aukude ja sälkudega kettad ja pidurdab hirmsamat moodi

Re: Pidurid lihtsalt paremaks, kuidas ?
Olen kohanud seda ka paljudel vanemaks jäävatel ABS sierradel. Ei tea kas see ABS süsteem läheb kuidagi umbe vms aga igatahes minuarust on fordimeestel ABS täielik läbikukkumine läbi aegade olnud. Tavaline korralik võimendi ja pump peale monteerida ja saad sest LIIGA VARA sekkuvast ABS-ist kah lahti. Üks probleem on see ka kindlasti, et pedaal on kuidagi sihuke tuim ja nagu mingi sodi sisse vajutaks, mitte konkreetne?
See muidugi puhtalt minu arvamus, aga kui ABS ikka nii loll tehtud on siis on tast lausa kahju.
See muidugi puhtalt minu arvamus, aga kui ABS ikka nii loll tehtud on siis on tast lausa kahju.
Re: Pidurid lihtsalt paremaks, kuidas ?
see tuimus tuleb abs-i esimese põlvkonna el. pidurivõimendist. 92 ja edasi hakati scorpadele jälle vaakumvõimendit panema ja see hoopis tahedam asi
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Re: Pidurid lihtsalt paremaks, kuidas ?
no xr4i'l on suuremad kettad / trummlid ja pidurdab ikka väga hästi, isa tavalise sierraga ei anna võrreldagi. kunagi scorpal oli mul ka see teema et abs nagu sekkus jube vara
XR4i

Re: Pidurid lihtsalt paremaks, kuidas ?
selle saab väga lihtsalt kahjutuks teha- piisab ühest kopsust mõne anduri pihta ja kiiruse kasvades ei saa see enam asjast aru ja lülitab ennast välja.
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Re: Pidurid lihtsalt paremaks, kuidas ?
Aga kas ABS´ ile mingisugust lülitit vahele teha pole parem? See süsteem on ikkagi suhteliselt kallis... nagu mina olen aru saanud.
Re: Pidurid lihtsalt paremaks, kuidas ?
mul andureid rohkem, kui elus tarvis võiks minna. ei põe selliste asjade pärast
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Re: Pidurid lihtsalt paremaks, kuidas ?
Arendaks seda piduri teemat natuke edasi. Enda masinal esimesed kettad kõverad ja vahetus ees. Mõte oli, et prooviks siis pidureid kohe ka järgi aidata. Kolasin ladu24's ja seal need Zimmermann 283 mm kettad. Kui nüüd need tellida, siis millised sadulad ma peaks kasutusele võtma? Selge on ju see, et originaalid ei istu siis enam üldse peale. Juttu on olnud scorpa sadulatest, aga niipalju kui olen ringi vaadanud, siis scorpadel 260 mm kettad. Enda masin on tavaline 2,0 ohc ilma abs'ita.
Re: Pidurid lihtsalt paremaks, kuidas ?
Ilmselt on siis vaja ABS´iga sadulaid.. (?)
Re: Pidurid lihtsalt paremaks, kuidas ?
Kas kõikidel tavalistel abs'iga sierradel on siis nii suured kettad? Praegu on minu autol 240 mm kettad.
Re: Pidurid lihtsalt paremaks, kuidas ?
Tundub nii... Mul vist on 283 ees.
Re: Pidurid lihtsalt paremaks, kuidas ?
pigem on tegu cossu mõõtu ketastega ja sadulaid pead ka sealt kandist vaatama
XR4i

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Pidurid lihtsalt paremaks, kuidas ?
cossul ja absil sama mõõtu kettad
vähemalt autoosad.ee andmetel
vähemalt autoosad.ee andmetel
Re: Pidurid lihtsalt paremaks, kuidas ?
No olen nüüd natuke uurinud seda asja ja paistab, et ikkagi see 283 mm on aint cossu mõõt, ABS sierrad peaksid siiski olema 260 mm.
Ikkagi tahaks neid 283 mm kettaid alla panna. Cosworth sadulaid pole vist kuskilt saada?
Ikkagi tahaks neid 283 mm kettaid alla panna. Cosworth sadulaid pole vist kuskilt saada?