no mul sõbral oli 2.4V6 scorpa see läks 190välja...panin 2uksega sierrale tolle silla alla koos diffri ja kõigega ja veel 2.9mootori koos selle 2.4 käikariga aga ma sain ainult 180km/h ja pöördeid oli ikka väga palju kuidagi ei saand nagu poindile pihta et võimsam mootor ja vähem kiirust samade ülekannete juures
äkki selles viga? arvesta et kui ratas on natukke "lössis" autoall (ta lihtsalt on natuke rohkem kokku surutud alt) siis ümbermnõõt on teine kui muidu rattal. digitaalsel ratta spidol pead ju märkima ratta ümbermõõdu. samas kui sul ratas suurem märgitud kui tegelikult on siis peaks näitama suuremaid numbreid
Siis on teie sierrad ikka katki Minu 2.4 v6 scorpio käis täiesti tehaseseades ilma igasuguse pornotuuninguta üle 200 piiri, seda sai ka korduvalt kontrollitud, maksimum oli 215 spidoka järgi, tehase mõõtu velgede ja rehvidega. 2,4 oli mul katalüsaatoriga 92 kw, isegi 2.0 -dohc- sierra läheb originaalseisus 200. Pakun, et kui sul mootor 5 käiguga piirajasse ei käi (6100 p/min oli vist see) siis jääb see maagiline 200 ikkagi märjaks unenäoks lahja mootori tõttu.
Eelnev ei olnud siiski kellegi solvamisena mõeldud, vabandust, kui keegi end puudutatuna tundis. Tahtsin teile lihtsalt väikese võrdlusmomendi luua, respect!
sõdurpoiss kirjutas:Siis on teie sierrad ikka katki Minu 2.4 v6 scorpio käis täiesti tehaseseades ilma igasuguse pornotuuninguta üle 200 piiri, seda sai ka korduvalt kontrollitud, maksimum oli 215 spidoka järgi, tehase mõõtu velgede ja rehvidega. 2,4 oli mul katalüsaatoriga 92 kw, isegi 2.0 -dohc- sierra läheb originaalseisus 200. Pakun, et kui sul mootor 5 käiguga piirajasse ei käi (6100 p/min oli vist see) siis jääb see maagiline 200 ikkagi märjaks unenäoks lahja mootori tõttu.
Nagu juba eelnevalt selgitasin,aga m6ni ikka midagi aru ei saa asi ei ole mootoris eks siis vaatan kui diffri ära vahetan aga seda vist ei juhtu sest tuleb peale teine mootor
Ja sina s6durpoiss v6id oma märgadest unenägudest kuskil teises kohas rääkida ja siiani selge see et spidot ei tasu usaldada arvatavasti enamus meie klubi sierrasid läheb 200 ilusti,AGA kui m66ta gpsiga siis tulemus palju nutusem ja olen selles päris kindel
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD / Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi Ford Mondeo mk1 1.8 16v
See 200 ei ole tglt nii hea asi et seda taga ajada püüdke ikka 300-t.
Aga 200+ juba selline mõttetu kiirus et sedasi saab suht sirgel teel sõita ju ainult. Palju lahedam minumeelest mingi 160-170 kurvilisel asfaltteel?
aga teema pealkirjale on lihtne vastus ju
a)tõsta mootori pöördeid
b)teha ülekanne kiiremaks
eks siis ise teate mis lihtsam või odavam tuleb
tann kirjutas:See 200 ei ole tglt nii hea asi et seda taga ajada püüdke ikka 300-t.
Aga 200+ juba selline mõttetu kiirus et sedasi saab suht sirgel teel sõita ju ainult. Palju lahedam minumeelest mingi 160-170 kurvilisel asfaltteel?
aga teema pealkirjale on lihtne vastus ju
a)tõsta mootori pöördeid
b)teha ülekanne kiiremaks
eks siis ise teate mis lihtsam või odavam tuleb
Eks v6tan käsile siis diffri vahetuse ja proovin sellega asja parandada
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD / Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi Ford Mondeo mk1 1.8 16v