masin nõksub
masin nõksub
tere.
minu sierral on selline probleem et masin nõksatab kui gaasi natukene maha võtta. Mitte alati kuid madalatel kiirustel pidevalt. Võttan gaasi maha ja käib nõksakas. Mitte eriti tugev, kuid häirib sõitu, eriti kaasreisijaid. Maisna ostmisel undas tagasild natuke, Nüüd enne sügist kaldus undamine vasakule poolele rohkem ning nüüd teeb natuke häält.
Seega sooviksin teie arvamust: Minu arvamus on järgmine; Nõksatab sellepärast et reduktor on kulunud ja tiguülekanne sooviks reguleerimist, kuid kas fordil saab. Seda tean et mosul saab, milleks muidugi peab reduktori molekuliks tegema.
Undamise kohapealt kaldun arvama et see võib olla rattalaager. Kuid siit uus küsimus. Kas 1.6 tagumine laager sobib 2.0 fordile või on neil veermik ka erineva ehitusega? Loogikat kasutades ei tohiks olla, samas venna vana masina pealt jällegi tean et kunagi ei tohi kindel olla et juppid sobivad. Kui keeruline on fordil tagmusti laagrit vahetada, kas selleks on vaja pressi või saab ka nn. põlve otsas tehtud?
lp. kniht
minu sierral on selline probleem et masin nõksatab kui gaasi natukene maha võtta. Mitte alati kuid madalatel kiirustel pidevalt. Võttan gaasi maha ja käib nõksakas. Mitte eriti tugev, kuid häirib sõitu, eriti kaasreisijaid. Maisna ostmisel undas tagasild natuke, Nüüd enne sügist kaldus undamine vasakule poolele rohkem ning nüüd teeb natuke häält.
Seega sooviksin teie arvamust: Minu arvamus on järgmine; Nõksatab sellepärast et reduktor on kulunud ja tiguülekanne sooviks reguleerimist, kuid kas fordil saab. Seda tean et mosul saab, milleks muidugi peab reduktori molekuliks tegema.
Undamise kohapealt kaldun arvama et see võib olla rattalaager. Kuid siit uus küsimus. Kas 1.6 tagumine laager sobib 2.0 fordile või on neil veermik ka erineva ehitusega? Loogikat kasutades ei tohiks olla, samas venna vana masina pealt jällegi tean et kunagi ei tohi kindel olla et juppid sobivad. Kui keeruline on fordil tagmusti laagrit vahetada, kas selleks on vaja pressi või saab ka nn. põlve otsas tehtud?
lp. kniht
sry vigade pärast. klaver on -tsenseeritud- ja nuppud kanged nagu koolnud laibal.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: masin nõksub
kas see nõksutamine ei või tuleneda mootori ja käigukasti patjade vahetamise vajadusest
Re: masin nõksub
Tuttav tunne, tõenäoliselt see viga on tingitud käigukasti, kardaanileevendi või reduktori kulumisest. Täiesti võimalik, et ka mitme vea korraga esinemisest.
Re: masin nõksub
Oot, tegelt tahaks küsida, et kas käib mingi kolks või nagu pigem raputab? Meenub, et kunagi tööl pidin remontima ühte Jeep Grand Cherokeed, millel põhjustas sellist tüütut kolksu tagasilla pukside suhteliselt halb seisukord.
Re: masin nõksub
kolksu võivad ka teha kardaaniristid ja vaikset jonksu pooltelje otsad.
Re: masin nõksub
kolksu ei käi, ainult hetkeline jõnks kui gaasi maha võtta.
Kui rist oleks läbi, siis oleks ka vibra sees kuid see puudub.
Kui rist oleks läbi, siis oleks ka vibra sees kuid see puudub.
sry vigade pärast. klaver on -tsenseeritud- ja nuppud kanged nagu koolnud laibal.
Re: masin nõksub
Minul ka auto jõnksas. Vahetasin jagajakaane ära, enam ei jõnksakniht kirjutas:kolksu ei käi, ainult hetkeline jõnks kui gaasi maha võtta.
Kui rist oleks läbi, siis oleks ka vibra sees kuid see puudub.

Sierra 1.8- tõmme on vägev 

Re: masin nõksub
hmm, ei usu eriti et selleks võiks viga olla sest lasin sinna alla "elektrikut" ja probleem ei kadunud ära ning isegi ei läinud paremaks.kris282 kirjutas:Minul ka auto jõnksas. Vahetasin jagajakaane ära, enam ei jõnksa
sry vigade pärast. klaver on -tsenseeritud- ja nuppud kanged nagu koolnud laibal.
Re: masin nõksub
sain selle nõksatamise põhjusele jälile. Põhjus on kandelaagris, see on suht läbi ja ime et too ei ole veel läbi põhja sülle karanud.
sry vigade pärast. klaver on -tsenseeritud- ja nuppud kanged nagu koolnud laibal.