Roolilattide erinevus

Sillad, rehvid, veljed ja mis muu kõik auto all
Vasta
Teet01
aktivist
Postitusi: 435
Liitunud: 04 Apr 2006, 18:48
Asukoht: Tartu

Roolilattide erinevus

Postitus Postitas Teet01 »

Oleks hädasti vaja teada paari asja.
Kas ohc mootoriga autolt pärinev võimendusega roolilatt on samasugune nagu dohc mootoriga autol? Roolivõimu pumbad on mõlemal isendil ka erinevad? Kas ohc mootorilt pärineva roolivõimu pumba otsa sobib dohc mootoriga autolt pärinev roolilatt?
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Re: Roolilattide erinevus

Postitus Postitas GTO »

torud on erinevad muidu ülejäänd on sama
Teet01
aktivist
Postitusi: 435
Liitunud: 04 Apr 2006, 18:48
Asukoht: Tartu

Re: Roolilattide erinevus

Postitus Postitas Teet01 »

Ok, aitäh. Üritan asjaga tegelema hakata.
MartinP
kasutaja
Postitusi: 131
Liitunud: 03 Apr 2007, 17:29

Re: Roolilattide erinevus

Postitus Postitas MartinP »

aga kui roolilatt läbi on kas siis saab panna xr4 jale(võimendiga) tavalise sierra ilma võimuta roolilatti,
või mis xr4jale sobiks?
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: Roolilattide erinevus

Postitus Postitas Tehnic »

sobib 100%, parem kiireid liigutusi ka teha 8) pm kõigi sierrade latid peaks minema.
XR4 2.9i
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Roolilattide erinevus

Postitus Postitas xr4 »

FinePix kirjutas:aga kui roolilatt läbi on kas siis saab panna xr4 jale(võimendiga) tavalise sierra ilma võimuta roolilatti,
või mis xr4jale sobiks?
no v6 latid sobivad võimendiga latidest(torud teisiti r4 motodest), aga kui võimendist ei hooli siis tavaline latt istub ka lõdvalt sinna- mull oligi algul tavaline latt kuni see peeti läks
XR4iPilt
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Roolilattide erinevus

Postitus Postitas AlarT »

kui sa koos pumbaga süsteemi saad ja pumba kuidagi mootori külge aretad, peaks kõiki saama jah, kui torud just mootorile ette ei jää, aga ka neid saba hea meistrimees ümber teha vastavate vahenditega:) Latt ise peaks sama olema, kere kinnituste kohaselt.
Kuid pumba mootori külge aretamise kohta üks hea soovitus, tee seda väga korralikult, minul kippus originaal kinnitusegagi pump diislil ära kukkuma, lõpuks panin poldi asemele metall varda, mille otsad lõin kõveraks, sõitis auto lõpuni välja.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Vasta