Ford Sierra 2.0 DOHC -92a. dts
Ford Sierra 2.0 DOHC -92a. dts
Nagu pealkirjastki lugeda on tegu -92a. masinaga. Keretüübiks siis sedaan, millel värviks tumesinine. Mootor on 2.0 DOHC ja käigukast manuaal.
Varustusest oli algul ainult roolivõim ja kesklukk. Hetkeks lisandunud siis esimesed el. akende tõstukid, Scorpiolt pärit esimesed nahkistmed, mis soendusega ja elektriliselt kümnes suunas liigutatavad ning alarm, mis ka kesklukku juhib. Ahjaa...el. peeglid ootavad ka ikka veel külge monteerimist - pole seni aega saanud. Noh, tulede regull ja tagumise akna soendus on ka
Veermikus vahetatud pidurisüsteem. Kasutusel 4xketaspidur ning esimesed kettad on aukude ja sälkudega. Differ sai ka vahetatud LSD vastu, mis hetkel eriti hästi ei tööta - sai vist teist talvel liiga palju piinatud Madalduse thaks ka külge kruvida mingi hetk.
Auto veereb 9x16 tollistel Borbet A velgedel, millele peale venitatud 215/40 R16 rehvid.
Mootoriga pole midagi teinud. Ainult koonusfilter on külge kruvitud.
Tuleviku plaanidest niipalju, et sel suvel tahaks teha mootori kapitaal remoni ja saata kere värvimisse - paar parandust ka vaja teha ja mis siin niisama törtsutada. Stanged ka vaja muidugi üles ehitada - hetkel suht pragusi täis.
Egas midagi... Paar kevadist pilti ka siia lisaks.
http://www.dts.msn.ee/auto/1.jpg
http://www.dts.msn.ee/auto/2.jpg
http://www.dts.msn.ee/auto/3.jpg
http://www.dts.msn.ee/auto/4.jpg
http://www.dts.msn.ee/auto/5.jpg
Andres
Varustusest oli algul ainult roolivõim ja kesklukk. Hetkeks lisandunud siis esimesed el. akende tõstukid, Scorpiolt pärit esimesed nahkistmed, mis soendusega ja elektriliselt kümnes suunas liigutatavad ning alarm, mis ka kesklukku juhib. Ahjaa...el. peeglid ootavad ka ikka veel külge monteerimist - pole seni aega saanud. Noh, tulede regull ja tagumise akna soendus on ka
Veermikus vahetatud pidurisüsteem. Kasutusel 4xketaspidur ning esimesed kettad on aukude ja sälkudega. Differ sai ka vahetatud LSD vastu, mis hetkel eriti hästi ei tööta - sai vist teist talvel liiga palju piinatud Madalduse thaks ka külge kruvida mingi hetk.
Auto veereb 9x16 tollistel Borbet A velgedel, millele peale venitatud 215/40 R16 rehvid.
Mootoriga pole midagi teinud. Ainult koonusfilter on külge kruvitud.
Tuleviku plaanidest niipalju, et sel suvel tahaks teha mootori kapitaal remoni ja saata kere värvimisse - paar parandust ka vaja teha ja mis siin niisama törtsutada. Stanged ka vaja muidugi üles ehitada - hetkel suht pragusi täis.
Egas midagi... Paar kevadist pilti ka siia lisaks.
http://www.dts.msn.ee/auto/1.jpg
http://www.dts.msn.ee/auto/2.jpg
http://www.dts.msn.ee/auto/3.jpg
http://www.dts.msn.ee/auto/4.jpg
http://www.dts.msn.ee/auto/5.jpg
Andres
Audiost nii palju, et HU on JVC mingisugune mudel, mis mängib ka mp3'e ja saab muidu oma tööga väga hästi hakkama. Näeb päris normaalne välja ka oma hinna kohta.
Ees ustes siis Star Sound kompod, mille tweetrid on piilaritesse sobitatud. Hetkel veel kompod otse maki taga, aga arvatava suvise remondi käigus lisandub nende toitmiseks ka võimendi.
Pagassis mürtsub 12 tolline Alpine subwoofer, mida toidab Alpine väike digivõimendi.
See hetkel heli pealt kõik. Ahjaa...esimesed uksed ja pagass on täielikult pigimatiga kaetud. Tümakat kostab võrreldes varasemaga välja ikka tunduvalt vähem. Rohkem kostub tagumise numbri plärinat, mida ei ole õnnestunud kuidagi vakka saada
Samas on garaazi all ümberehitusel üks järgmine kast, kuhu saaks 2x12 tolli supakad paigaldada. Eks näis, mis saab...
Ees ustes siis Star Sound kompod, mille tweetrid on piilaritesse sobitatud. Hetkel veel kompod otse maki taga, aga arvatava suvise remondi käigus lisandub nende toitmiseks ka võimendi.
Pagassis mürtsub 12 tolline Alpine subwoofer, mida toidab Alpine väike digivõimendi.
See hetkel heli pealt kõik. Ahjaa...esimesed uksed ja pagass on täielikult pigimatiga kaetud. Tümakat kostab võrreldes varasemaga välja ikka tunduvalt vähem. Rohkem kostub tagumise numbri plärinat, mida ei ole õnnestunud kuidagi vakka saada
Samas on garaazi all ümberehitusel üks järgmine kast, kuhu saaks 2x12 tolli supakad paigaldada. Eks näis, mis saab...
Aii kui valus Mul õnneks ikka vedru alumine ots selle taldriku peal, niiet päris amordi seljas terve auto ei istu. Sellepärast oli viga algul raske leida ka. Ma olin valmis juba poodi tormama ja ostma kõike alates amortidest kuni rooliotsteni välja, aga mitte vedrusidkexutaja kirjutas:heh mul oli sama jama aga madaldus vedruga