Enda masinal on hetkel ilma võimuta latt, all on praegu 205 rehv ja kuna üldse tundub rool kuidagi "lödi", siis mõtlen üleminekut võimuga latile. Nüüd rida küsimusi:
1. Kui mitu pööret on võimuga latil ühest äärest teise?
2. Kas vahetuseks piisab ainult võimuga latist, pumbast ja voolikutest?
3. Kas need roolivõimu pumbad käivad ka nn topelt rihmaga (hetkel on topelt rihm)?
On keegi sellist vahetust teinud? Igasugune info teretulnud.
Jube hea oleks veel, kui saaks korra Pärnu kandist kellegi roolivõimuga ohc masinale pilgu peale visata.
Võimuga/võimuta roolisüsteemid
Re: Võimuga/võimuta roolisüsteemid
kui tekib huvi siis oleks roolivõim pakkuda, 18-26 juuni vahemikus olen ka mandrile liikumas ja võimalik virtsu-risti-tallinn maanteel kuhugi maha panna.
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: Võimuga/võimuta roolisüsteemid
võimuta oli vist 4 ringi kanti lock to lock (võin eksida) , võimuga 2.8
Re: Võimuga/võimuta roolisüsteemid
Ostsin võimuga süsteemi ära. Kui peale keerab, eks siis tunneb/näeb asja ära.
Re: Võimuga/võimuta roolisüsteemid
Huvitav, kas sellist kronstein ka olemas on, millega saab dohc roolivõimu pumba panna ohc mootori külge?