Positiivsema poole pealt on niipalju uudist, et sama koopa seest said likvideeritud järjekordsed augud ning kõrvaistuja poolne küljekarp on nüüd sisuliselt sirge. Natukene pahteldamist ning peaks asi olema üsna ideaalne.
Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Üllatused selle autoga ikka ei lõppe. Täna avastasin, et keegi tark on tagumised karbi nurgad millegipärast seest kivivilla täis ajanud. Loomulikult oli see kõik läbi vettinud ja lisaks kõigele sain väga suure hunniku kruusa ka karbist kätte, kuna keegi on arvanud, et need korgid, mis tehase poolt on täiteks pandud sinna karbi nurkades olevatesse aukudesse ei ole üldsegi vajalikud ja need võib rahus ära visata. Ilmselt on kogu selle jura seal korraldanud see isik, kes on kunagi neid karbi tagumisi nurki keevitanud, kuna läbi selle augu ei ole võimalik seda löga mööda karbi seinu nii korralikult laiali laotada nagu seda seal tehtud oli. Jura on muidugi see, et karpi täiesti puhtaks ma ei saanud, kuna lihtsalt ei mahu selle augu kaudu opereerima seal. Suurema osa sain küll kätte, kuid ilmselt võib juba varakult arvestada sellega, et vähemalt karbi nurki tuleb hakata mingi aeg uuesti keevitama, kuna kaua see asi nii vastu pidada ei saa meie kliimas.
Positiivsema poole pealt on niipalju uudist, et sama koopa seest said likvideeritud järjekordsed augud ning kõrvaistuja poolne küljekarp on nüüd sisuliselt sirge. Natukene pahteldamist ning peaks asi olema üsna ideaalne.
Positiivsema poole pealt on niipalju uudist, et sama koopa seest said likvideeritud järjekordsed augud ning kõrvaistuja poolne küljekarp on nüüd sisuliselt sirge. Natukene pahteldamist ning peaks asi olema üsna ideaalne.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Visible kirjutas:Jälle oli nõmedaks üllatuseks see, et mädasid kohti jagus ning kõige tipuks kukkus juhipoolne kinnituskoht koos suure tüki mäda plekiga üldse küljest ära.
nii vana auto puhul ei ole enam üllatusi. Need asjad on juba loomulikud
powered by 2.0 Ohc
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Vahepealsed õnnestumised selle autoga lõppesid eile teeäärde jäämisega. Viga ei suutnud eile pimedas tuvastada aga midagi head sealt ilmselt tulemas pole. Säde oli olemas, bensiinipump vähemalt töötas, kas bensiin ette ka jõudis, seda kindlalt ei tea aga ei näe põhjust miks ta ei peaks jõudma. Ehk võib eeldada kõvast bensiinihaisust kapoti all, et siiski jõuab. Starteriga ringi ajades tundub seis väga kahtlane, mootor käiks nagu tühjalt ringi, ei oska nagu otseselt seletada seda, mis häält ta teeb aga täpselt selline tunne on kõrvalt kuulates, et mootor ei veaks nagu midagi ringi. Selle hääle pärast siis täna esimese asi, mida tuleks kontrollida on see, et kas väntvõll käib üldse ringi või mitte. Et noh tore. Asjale lisab muidugi keerukust veel see, et eelmised remontijad on kapotiall üsna hullusti rõvetsenud - kõik voolikute ja juhtmete kinnitusklambrid on ära lõhutud, kõik töllerdab seal kapotiall ühe suure ussipesana ja see ei lihtsusta remonti.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Täna sai siis hakatud autot harutama ja õhtuks sai selgeks, et nukkvõllid ei liigu. Seega võib siit igaüks ise edasi mõelda. 
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
valus
käiguga pidurdades või kuidas läks üldse ? klapid käisid ka pähe vist nüüd ?
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Ei, lihtsalt hakkasin 1. käigult 2. käigule vahetama, pöörded midagi 2000 kanti olid ja käis laks ära.
Hetkel veel mootorit laiali harutanud väga pole aga täna õhtul peaks selguma täpsemalt, mis terveks jäi, mis läks ja miks läks.
Edit : Sain mootori ülemise otsa lahti. Esimese asjana tahaks kohe tervitada seda uroodi, kes varem on seda mootorit remontinud. Palun ära enam elusees sellise tööga tegele. Kui käed tõesti sügelevad, siis mine näiteks kudumisringi !
Nüüd siis asjast. Nimelt kogu jama põhjuseks oli ketileevendi polt, mis oli lahti tulnud, kuna ei olnud raatsitud sinna vahele lasta keermeliimi. Polt jäi keti vahele kuidagi ja tõmbas sisselaske nuka rattalt keti maha. Nuka rattad ise küll korras aga ära on lõhutud see leevendi, mis nuka rataste vahel üleval on, ketipinguti rattalt on läinud 4 hammast ja pinguti tald on juppideks. Lisaks on kadunud üks stopperseib, mis on osavalt asendatud traadi tükiga. Seibi ilmselt leiab karterist. Rallimehed missugused.
Hetkel veel mootorit laiali harutanud väga pole aga täna õhtul peaks selguma täpsemalt, mis terveks jäi, mis läks ja miks läks.
Edit : Sain mootori ülemise otsa lahti. Esimese asjana tahaks kohe tervitada seda uroodi, kes varem on seda mootorit remontinud. Palun ära enam elusees sellise tööga tegele. Kui käed tõesti sügelevad, siis mine näiteks kudumisringi !
Nüüd siis asjast. Nimelt kogu jama põhjuseks oli ketileevendi polt, mis oli lahti tulnud, kuna ei olnud raatsitud sinna vahele lasta keermeliimi. Polt jäi keti vahele kuidagi ja tõmbas sisselaske nuka rattalt keti maha. Nuka rattad ise küll korras aga ära on lõhutud see leevendi, mis nuka rataste vahel üleval on, ketipinguti rattalt on läinud 4 hammast ja pinguti tald on juppideks. Lisaks on kadunud üks stopperseib, mis on osavalt asendatud traadi tükiga. Seibi ilmselt leiab karterist. Rallimehed missugused.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Jätkan oma monoloogi.
Täna sai lõpuks kogu mootor juppideks võetud ja alumine ots on korras, seal midagi ära lõhkunud pole. Küll leidsin alt väntvõlli juurest ühe katkise keti lüli, mis ei pärine sellelt ketilt ning avastasin, et nii selle alumise väikese leevendi kui ka pika leevendi alumine polt samamoodi nii lahti, et keerasin mõlemad näpuga lahti. See oleks olnud ainult aja küsimus millal üks nendest poltidest oleks lahti tulnud, õnneks tuli lahti polt, mis kõige vähem kahju tekitas.
Selle auto remontimine on ikka üks kuradi tsenseeritud küll, ükski asi, absoluutselt ükski asi ei tule lahti, kõik on kinni roostetanud ja ikka korralikult, alustades radika poltidest lõpetades kõikide lõdviku klambritega. Et kui normaalse auto puhul teeks selle töö kuskil päevaga ära siis täna algas tööpäev 11.00 kanti ja alles 17.00-18.00 jõudsin ma läbi selle roostes juppide kadalipu keti alumise otsani. Noh remondirõõmu on ikka täie raha eest.
Täna sai lõpuks kogu mootor juppideks võetud ja alumine ots on korras, seal midagi ära lõhkunud pole. Küll leidsin alt väntvõlli juurest ühe katkise keti lüli, mis ei pärine sellelt ketilt ning avastasin, et nii selle alumise väikese leevendi kui ka pika leevendi alumine polt samamoodi nii lahti, et keerasin mõlemad näpuga lahti. See oleks olnud ainult aja küsimus millal üks nendest poltidest oleks lahti tulnud, õnneks tuli lahti polt, mis kõige vähem kahju tekitas.
Selle auto remontimine on ikka üks kuradi tsenseeritud küll, ükski asi, absoluutselt ükski asi ei tule lahti, kõik on kinni roostetanud ja ikka korralikult, alustades radika poltidest lõpetades kõikide lõdviku klambritega. Et kui normaalse auto puhul teeks selle töö kuskil päevaga ära siis täna algas tööpäev 11.00 kanti ja alles 17.00-18.00 jõudsin ma läbi selle roostes juppide kadalipu keti alumise otsani. Noh remondirõõmu on ikka täie raha eest.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
No eks se vana auto puhul ole et pidevalt tahab näppimist.
Mina oma sierral olen enamus polte ja detaile laiali võtnud ja tagasi pannes olen kohe mõnuga määret (vasemääre ja rooste lagundajat) vahele lasknud, sest kuna endale teen siis tulevikus hea kui asjad kiiresti ja kindlasti lahti tulevad.
Mina oma sierral olen enamus polte ja detaile laiali võtnud ja tagasi pannes olen kohe mõnuga määret (vasemääre ja rooste lagundajat) vahele lasknud, sest kuna endale teen siis tulevikus hea kui asjad kiiresti ja kindlasti lahti tulevad.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Aga vaata asja teisest küljest. Kuna poldid on kõik kinni roostetanud, siis on see auto väga hästi vastu pidanud SIIANIVisible kirjutas:Selle auto remontimine on ikka üks kuradi tsenseeritud küll, ükski asi, absoluutselt ükski asi ei tule lahti, kõik on kinni roostetanud ja ikka korralikult, alustades radika poltidest lõpetades kõikide lõdviku klambritega. Et kui normaalse auto puhul teeks selle töö kuskil päevaga ära siis täna algas tööpäev 11.00 kanti ja alles 17.00-18.00 jõudsin ma läbi selle roostes juppide kadalipu keti alumise otsani. Noh remondirõõmu on ikka täie raha eest.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Jah võib ka nii võtta.
Aga kui nüüd jälle nali torisemiseks keerata, nagu sellele teemale kohane, siis tegelikult vihastab just kõige rohkem see, et on näha, et seda kohta on kunagi harutatud, mõned plastividinad kadunud, seibid kadunud jne. ja siis ei ole viitsitud/suvatsetud sinna tilka määret vahele panna, mõistmatu. Meie kliimas on ikka raudne reegel see, et mitte midagi ei lähe auto külge ilma määrimata, sest see sool ja pidev löga teevad omad tööd ikka jube hästi ja pärast raisata jälle mitu tundi paari tühise poldi kätte saamisele on ikka väga loll tegu selle asemel, et eelmise remondi ajal oleks võinud raisata mõned sekundid, et keermele kergelt näpuga mingit määret peale tõmmata.
Aga kui nüüd jälle nali torisemiseks keerata, nagu sellele teemale kohane, siis tegelikult vihastab just kõige rohkem see, et on näha, et seda kohta on kunagi harutatud, mõned plastividinad kadunud, seibid kadunud jne. ja siis ei ole viitsitud/suvatsetud sinna tilka määret vahele panna, mõistmatu. Meie kliimas on ikka raudne reegel see, et mitte midagi ei lähe auto külge ilma määrimata, sest see sool ja pidev löga teevad omad tööd ikka jube hästi ja pärast raisata jälle mitu tundi paari tühise poldi kätte saamisele on ikka väga loll tegu selle asemel, et eelmise remondi ajal oleks võinud raisata mõned sekundid, et keermele kergelt näpuga mingit määret peale tõmmata.
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
samas pead teadma ikka kah kuhu sa seda määret tõmbad, mõne kohapeale ei ole see üldse nii hea mõte.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Ja mootori sisestele poltidele/mutritele, tuleb ikka panna enamasti keermeliimi, määre pole nagu hea. 
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Ei no loomulikult peab asja mõistusega võtma, ei saa olla nagu robot, et kas kõik poldid kuivalt või siis kõik määrdega.
Tänastest saavutustest siis niipalju, et lõpuks sai kokku kõik vajalikud jupid. Puudu olid siis siiani sisselaske nukkvõlli ketiratas ( vanal oli kett 4 hammast ära lõhkunud), väljalaske nukkvõlli otsa käiva ketiratta kinnituspolt ( poldi pea oli eelmine remontija suutnud ära vägistada )ning lisaks veel mõned poldid ja selline kraam. Lisaks mootori juppidele sattus näppu kaks velje kapslit :

Minust jäi veel sinna maha 15" RS velgede jooks ning kaks vägagi heas korras halli recaro istet. Kui vähegi õnne on, siis lähiajal peaksid need hallid istmed hakkama asendama praegu autos olevaid räbalaid istmeid.
Garaazis eriti midagi pildistada polnud, katkised jupid juba läinud ja uutest suurt midagi pildistada pole. Sellepärast siis võib näidata näiteks uuenduskuuri läbi teinud juppe :

Ja, et kogu asi liiga ilus ei tunduks, siis õhtuks oli raskesti lahendatavaid probleeme hulgi. Esiteks see, et lahti tulnud leevendi kinnituspolt on ovaalseks kulutanud enda kinnitusaugu kaanes ning teiseks see, et 1. ja 2. silindri sisselaskeklapid on pähe jooksnud siiski.
Tänastest saavutustest siis niipalju, et lõpuks sai kokku kõik vajalikud jupid. Puudu olid siis siiani sisselaske nukkvõlli ketiratas ( vanal oli kett 4 hammast ära lõhkunud), väljalaske nukkvõlli otsa käiva ketiratta kinnituspolt ( poldi pea oli eelmine remontija suutnud ära vägistada )ning lisaks veel mõned poldid ja selline kraam. Lisaks mootori juppidele sattus näppu kaks velje kapslit :
Minust jäi veel sinna maha 15" RS velgede jooks ning kaks vägagi heas korras halli recaro istet. Kui vähegi õnne on, siis lähiajal peaksid need hallid istmed hakkama asendama praegu autos olevaid räbalaid istmeid.
Garaazis eriti midagi pildistada polnud, katkised jupid juba läinud ja uutest suurt midagi pildistada pole. Sellepärast siis võib näidata näiteks uuenduskuuri läbi teinud juppe :
Ja, et kogu asi liiga ilus ei tunduks, siis õhtuks oli raskesti lahendatavaid probleeme hulgi. Esiteks see, et lahti tulnud leevendi kinnituspolt on ovaalseks kulutanud enda kinnitusaugu kaanes ning teiseks see, et 1. ja 2. silindri sisselaskeklapid on pähe jooksnud siiski.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
oh appi...sul ka kohe ei vea...lugedes tundub küll nagu sa oleks selle auto ma ei tea kust või kelle käest ostnud,ometi ei tundunud/ega ei olnud kuulda nagu sellel sierral miskit väga koledat häda oleks...ja selline õnnetusehunnik kuid pea püsti...enam pole palju vahetada kui varsti sul 100%uus sierra on,palju jaksu....
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Oh jah, eks teha on veel palju tegelikult aga kui mootor nüüd saab kasvõi elementaarhoolduse, kõik kuluosad uued jne. siis on asi ilmselt ikka tunduvalt parem kui enne. Eks muidugi siin enda süüd ka, et siiani pole midagi teinud, kuna pidevalt oli ikka peas mootori vahetuse idee, kuid praegu ilmselt jään siiski vana remontimise juurde, kuna üldjoontes tundub tegu olevat isegi täitsa normaalses seisus mootoriga kui välja arvata mõned vead nagu kulunud kolvirõngad. 