Vähemalt endal on süda rahul, et ei ole mingi kärakas kapoti all, see et muidu kere kole paistab, see mind ei koti nagu üldse, tehnika peab korras olema. Auto väärtust see ilmselt sentigi ei tõsta
Ühe Sierra iS-i lugu...
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
No ma ei tea, siiani on kulunud koos varuosadega 4800 krooni + pesuvahend. Mõistlik, saab pärast ehk muretult tallata.
Vähemalt endal on süda rahul, et ei ole mingi kärakas kapoti all, see et muidu kere kole paistab, see mind ei koti nagu üldse, tehnika peab korras olema. Auto väärtust see ilmselt sentigi ei tõsta
Vähemalt endal on süda rahul, et ei ole mingi kärakas kapoti all, see et muidu kere kole paistab, see mind ei koti nagu üldse, tehnika peab korras olema. Auto väärtust see ilmselt sentigi ei tõsta
Sierra Is
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
kaunis, ajas endal kah isu peale selliseks teha, kuid arvan et siis läheb eelarve lõhki, mul ju neid kaani rsk kaks
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
masuaeg keerad benatorudele sõlme ja ütled masinale nüüd pead sa sõitma ökonoomselt.Tarmo
kaunis, ajas endal kah isu peale selliseks teha, kuid arvan et siis läheb eelarve lõhki, mul ju neid kaani rsk kaks
€-contact
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
Täna hakkasime M-Techi garaages vaikselt mootorit kokku laduma ja peale plokki pukki panemist ning veel nipet-näpet liigutamist, sai töö kiirelt otsa. Vända saaled olid valed. Tellisin need kohalikust netipoest enda mootori järgi, aga osutusid ikkagi valeks. Vähemalt värvisin rihmarattad külm galvaniseerimis värviga üle ja tegin plokist pilte.








Sierra Is
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
Täna sain valed saaled õigete vastu vahetada ja vänt läks plokki:


Plokis puhastasime poldikeermed ka ilusasti keermestajaga ära nagu ette nähtud
Muid ikaldusi peale saalenalja pole komplekteerimise käigus rohkem esinenud.
Toodud said Forssist väljalaske tikud ja need läksid ka paikka. Tegelikult õnnestus Forssi vennal valed anda ja homme lähen vahetan õigete vastu. Seniks said õiged kaande keeratud M-techi varudest

Ja veel üks pilt koos turbokolle flantsidega. See on testdrive M-techi Sierraari turbokolle tegemisele.
tal hea mu kaant ära kasutada ja samal ajal oma autoga sõita.

Liivapritsist sain täna karteripõhja ja klapikambrikaane kätte, aga nendest unustasin pilti teha. Läksid krundi alla ja ehk nädalavahetusel leiab aja ja proovib soovitud värvi need lasta.
Lõpptulemuse tahaks sellisele mootorile lähedase saada:

Vanal, peenestamise sierral, tuli kohe tahtmine asja natuke üle võlli keerata


Plokis puhastasime poldikeermed ka ilusasti keermestajaga ära nagu ette nähtud
Muid ikaldusi peale saalenalja pole komplekteerimise käigus rohkem esinenud.
Toodud said Forssist väljalaske tikud ja need läksid ka paikka. Tegelikult õnnestus Forssi vennal valed anda ja homme lähen vahetan õigete vastu. Seniks said õiged kaande keeratud M-techi varudest

Ja veel üks pilt koos turbokolle flantsidega. See on testdrive M-techi Sierraari turbokolle tegemisele.
tal hea mu kaant ära kasutada ja samal ajal oma autoga sõita.

Liivapritsist sain täna karteripõhja ja klapikambrikaane kätte, aga nendest unustasin pilti teha. Läksid krundi alla ja ehk nädalavahetusel leiab aja ja proovib soovitud värvi need lasta.
Lõpptulemuse tahaks sellisele mootorile lähedase saada:

Vanal, peenestamise sierral, tuli kohe tahtmine asja natuke üle võlli keerata
Sierra Is
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
Kena ja korralik töö, aga kui saladus pole siis millega sa mootoriploki seest/väljast puhastasid 
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
Ilus asi tuleb...
Aga mulle nimelt pakuks huvi selline asi, et kas üldse ja kui siis mida kasutasid kokkupanekul määrdena? Mõtlen siis saalede pindadele ja vända kaeltele jne.
Aga mulle nimelt pakuks huvi selline asi, et kas üldse ja kui siis mida kasutasid kokkupanekul määrdena? Mõtlen siis saalede pindadele ja vända kaeltele jne.
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
tavalist mootori õli pannakse enamasti sinna mida siis veel.nustu826 kirjutas:Ilus asi tuleb...
Aga mulle nimelt pakuks huvi selline asi, et kas üldse ja kui siis mida kasutasid kokkupanekul määrdena? Mõtlen siis saalede pindadele ja vända kaeltele jne.
XR4 2.9i
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
IvoK- jään vastuse võlgu, ploki pesi Devjonošev 100eegi eest hoonimise ja lihvimise käigus. Ma selle raha eest ei näinud mõtet ise talvel siseruumides surveka võimalust otsima hakata + töö + keemia. Oleks äkki rahaliselt 25-50 eeki võitnud, aga töö oleks mingi 1+h ikka võtnud. Seega väga ok hind kui tulemust vaadata. (üldiselt tundub võti peituvat õiges keemias, pildilt on näha, et ka mu enda kätekestega pestud vändapakud säravad sama puhtana ja see tulemus tuli suhteliselt vaevatult)
nustu826- motoriõli ikka mis siis muud. Esimene käivitus ja paarkümmend minutit tiksumist mineraalõliga ja peale seda vaatan mis sündi sisse lükkan.
nustu826- motoriõli ikka mis siis muud. Esimene käivitus ja paarkümmend minutit tiksumist mineraalõliga ja peale seda vaatan mis sündi sisse lükkan.
Sierra Is
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
Vaata, et sa kevadeni seda püssi ei ehita... 
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
Ma arvan, et ma ehitan seda sierrat veel umbes aasta-paar ja see jääb reaalseks sõitmise pilliks. Escort on nii madal, et sellega saab ainult linnas ja asfaldil sõita, aga real fun toimub kruusal, mudas ja lumel. Esmapilgul ma näen umbes 15k eelarvet veel, et asi põnevaks hakkaks muutuma. Peale seda muutuks juba asi tuunimiseks.
Sierra Is
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
sul suht palju tehtud ja ikka veel 15 kilo läheb?
mis sinna 15 kilo eelarvesse siis ära mahub? kui mitu uut/vana vidinat.mis sul siis veel puudu?
ja need vidinad/jubinad on stock seisu taastamiseks? ja kui üle, mainitud eelarve läheb, siis on juba tuuning?
ai saa aru sellest kuhu see 15 nii panna, et see tuuning veel pole.
sa teed ju enamus asju ise või ei tee?
mis sinna 15 kilo eelarvesse siis ära mahub? kui mitu uut/vana vidinat.mis sul siis veel puudu?
ja need vidinad/jubinad on stock seisu taastamiseks? ja kui üle, mainitud eelarve läheb, siis on juba tuuning?
ai saa aru sellest kuhu see 15 nii panna, et see tuuning veel pole.
sa teed ju enamus asju ise või ei tee?
€-contact
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
Ma arvan et Bomsch mõtles seda 15k terve auto peale, eks kindlasti vedrustus jne. 
-
legendaarne666
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
Mul mõte liikus kohe turbo suunas,aga kuidas tegelt on seda ei tea.Aga muidu päris ilusa töö oled juba ära teinud.Pane samamoodi edasi.contact kirjutas:sul suht palju tehtud ja ikka veel 15 kilo läheb?
mis sinna 15 kilo eelarvesse siis ära mahub? kui mitu uut/vana vidinat.mis sul siis veel puudu?
ja need vidinad/jubinad on stock seisu taastamiseks? ja kui üle, mainitud eelarve läheb, siis on juba tuuning?
ai saa aru sellest kuhu see 15 nii panna, et see tuuning veel pole.
sa teed ju enamus asju ise või ei tee?
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
no turbo on juba tuning element, kuigi see käis ka mul mõtteis peast läbi.
värv tahab parandusi saada?
15k on suht suur summa, samas ka väike summa. oleneb muidugi, mille jaoks see läheb?
värv tahab parandusi saada?
15k on suht suur summa, samas ka väike summa. oleneb muidugi, mille jaoks see läheb?
€-contact