Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Väga ilusad ikka
Ei oska muud soovida kui edukat ülevaatust 
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
No edu läheb vaja selle ülevaatusega, sest aprilli lõpp läheneb väga kiirelt aga tööd on veel ikka väga palju autoga. Kuid ma loodan, et peaks ikka kõik valmis jõudma ja kui õnnestub ÜV läbida, siis on tõesti tehnilisele poolele ring peale tehtud ja saab muude huvitavate asjadega tegelema hakata. Esialgu siis lähiaja plaanides ikka veel poolik signa lõpetada, el. aknad, laepolster jne. 
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Aiaii, täiega ilus ja kliin sirje ikka, st et mulle väga meeldib
Ja rehvid on ka väga õige kõrgusega 
LowLifer@FB
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
minu lemmik sierra 
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Ehk herr Visible ei pahanda kui paar pilti veel valgest veljest lisan.



0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Aprilli lõpp käes ja auto korras. Täna sai ülevaatus tehtud, ühtegi viga tehnilise poole peal ei olnud, kuid millegipärast jäi ülevaatuse onule väga välimus ette. Kõigepealt hakkas nokkima kleepsu pärast tuuleklaasil, et seda ei tohiks seal olla. Sellega sai kokku lepitud, et järgimiseks korraks on tuuleklaas puhas. Siis ei tahtnud talle sobida rool ning originaalist toll suuremad veljed, kuid kuna passis polnud mingeid rehvimõõte kirjas, siis seekord jäi asi nii. Oleks ka üsna nõme läbi kukkuda mingite 15 tolliste käkkide pärast, kui samal ajal linnas panevad osad originaalist mitmetes kordades suurtemate velgedega ringi.
Silla ehitusest ka paar pilti :

Igaks juhuks mainin ära, et teisele pildile ei mahtunud kõik jupid ära, tegelikult sai ikka mõlemal silla poolel samad jupid vahetatud.
Ja Sassu käest sain vägeva varuratta "kinnitusvarda". Seda sai ka natukene kohendatud :

Et nüüd peaks tehnika olema enamvähem üle käidud ja ma loodan, et edaspidi asi väga hullusti ei lagune, siis saab lõpuks muude asjadega ka tegeleda nagu näiteks aasta garaazis vedelenud el. akende süsteem jne.
Ja endiselt on päevakorras auto müük, et võib pakkuda mingeid omapoolseid hinnavariante jne. Ehk saab kokkuleppele.
Silla ehitusest ka paar pilti :
Igaks juhuks mainin ära, et teisele pildile ei mahtunud kõik jupid ära, tegelikult sai ikka mõlemal silla poolel samad jupid vahetatud.
Ja Sassu käest sain vägeva varuratta "kinnitusvarda". Seda sai ka natukene kohendatud :
Et nüüd peaks tehnika olema enamvähem üle käidud ja ma loodan, et edaspidi asi väga hullusti ei lagune, siis saab lõpuks muude asjadega ka tegeleda nagu näiteks aasta garaazis vedelenud el. akende süsteem jne.
Ja endiselt on päevakorras auto müük, et võib pakkuda mingeid omapoolseid hinnavariante jne. Ehk saab kokkuleppele.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
No see amortide värv ja sierra logo seal on küll porr.
Muidu ilus,krt ma käisin 17 velgedega ylevaatusel ei kobisetud midagi
Muidu ilus,krt ma käisin 17 velgedega ylevaatusel ei kobisetud midagi
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
nu näed siis, mis ma sulle ütlesin, et küsi sassu käest.
Ma mainisin talle ka peale seda, kui sulle ütlesin, et kui tal peaks siuke asi leiduma,
siis sul oleks sellist varrast vaja.
ikkagi tal oli, see varras olemas!
Ju sellel üv onklil oli kade vaadata, et nii vana masin ja midagi viga ei olegi.
ja päev võis tal kehvasti alata ja oli ilmtingimata kellegi kallal nokkida vaja.
see kleeps ei sega vaatevälja ja ükski seadus ei keela reklaami seal klaasi osas kasutamast.
siis ei tohiks ka tooni(nn. päikesekaitse) , selles osas üldse olla. kuna see ületab lubatud 7% tooni max normist, mis on lubatud esiklaasi toon.
7% katvust ja 93% läbinähtav.
Ma mainisin talle ka peale seda, kui sulle ütlesin, et kui tal peaks siuke asi leiduma,
siis sul oleks sellist varrast vaja.
ikkagi tal oli, see varras olemas!
Ju sellel üv onklil oli kade vaadata, et nii vana masin ja midagi viga ei olegi.
ja päev võis tal kehvasti alata ja oli ilmtingimata kellegi kallal nokkida vaja.
see kleeps ei sega vaatevälja ja ükski seadus ei keela reklaami seal klaasi osas kasutamast.
siis ei tohiks ka tooni(nn. päikesekaitse) , selles osas üldse olla. kuna see ületab lubatud 7% tooni max normist, mis on lubatud esiklaasi toon.
7% katvust ja 93% läbinähtav.
€-contact
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Mis värvi see amort sul siis olema peaks? Ikka parem kui homomehe p**nise tooni pruun! Ja selline logo peaks igal RS amordil peal olema.tann15 kirjutas:No see amortide värv ja sierra logo seal on küll porr.
Aga auto kohta hea kuulda, et heas korras nüüd, võrreldes algsega ikka päris palju muutunud ja tehtud auto juures.
Bingo lotos jackpoti ei tulnud, ma see nädal veel ära ei osta
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Nii see on, tegu RS amortide puhul originaal kleepsuga.kaups kirjutas:Ja selline logo peaks igal RS amordil peal olema.tann15 kirjutas:No see amortide värv ja sierra logo seal on küll porr.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Tarmo kirjutas:15" ei tohiks probleeme olla kuna neid pandi sierrale tehasest kah, mis teha kui mõni mees pole suuremat kui 13" näinud sierral
Küsimus nagu polndki selles kas pandi 15" kah, küsimus oli kas konkreetselt sinu mudelile pandi 15"
XR4i'l on tehase mõõt ju 195/60R14
Tegelikult oli meil päris tuline vaidlus selle üle ja ega selle üle norimine normaalne ikka pole
XR4i

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Vaikselt tegelen sisu puhastamisega. Pikemat aega juba hoogu võtnud, aga kuna keemiline pesu üsna kallis, siis tuleb jälle kodus põlve otsas proovida asi ära teha. Käisin ostsin mingi vägeva pihustatava Vanishi ja hakkasin nühkima. Suures tuhinas unustasin juhipolstri esmasest olukorras pilti teha, kuid vahe on ikka väga suur. Siin mingi võrdlus pesemata tagumise polstri ja pestud esimese polstri näol :

Muidugi tuleb arvestada, et tagumine polster oli oluliselt puhtam kui juhi oma enne aga noh see selleks.
Nüüd tänaseks juba kõik polstrid pestud. Tagumiste polstrite enne/pärast pildid :

Lisaks sai kõik ustega seotud plastid kenasti puhtaks pestud, et tagasi pannes enam miski polstrit uuesti ära ei määriks. Nüüd ootan paari veidi soojemat ilma ja siis lammutan istmed ja põhjamati ka välja, et need samamoodi korralikult üle pesta.
Muidugi tuleb arvestada, et tagumine polster oli oluliselt puhtam kui juhi oma enne aga noh see selleks.
Nüüd tänaseks juba kõik polstrid pestud. Tagumiste polstrite enne/pärast pildid :
Lisaks sai kõik ustega seotud plastid kenasti puhtaks pestud, et tagasi pannes enam miski polstrit uuesti ära ei määriks. Nüüd ootan paari veidi soojemat ilma ja siis lammutan istmed ja põhjamati ka välja, et need samamoodi korralikult üle pesta.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Vahepeal jälle päris maganud pole. Lõpuks sai signa projekt lõpule viidud, nüüd saab inimese moodi puldist uksi lukku/lukust lahti. Lisaks sellele tegelesin el.akendega, mis jäid hetkel pooleli, kuna ei suutnud kuidagi õieti sobitada tõstukeid uste sisse. Sellele teeb varsti teise katse, harutab isa auto ukse lahti, millel tehasest el. aknad ja siis saab ilmselt aru, mida ma valesti teen. Vähemalt niigi palju, et nüüdseks on reaalselt olemas akende juhtmestik. Enne küll mainiti mulle, et akende jaoks on juhtmed veetud aga harutades sain selgeks, et mingid juhtmed on küll veetud aga kuidas need el. akendega peaksid seotud olema, seda ei osanud kuidagi välja mõelda. Nägi see juhtmestik välja nii, et juhiuksest tuli kaks juhet juhi jalgade juurde nurka ja kõrvalistuja poolsest uksest oli veetud üks juhe. Võib öelda, et "veidi" puudulik lahendus. Õnneks on mul olemas Kaupsi käest kunagi ostetud Ghia juhtmestik, sai sealt vajalikud juhtmed võetud, see eelnev kamajura välja kisutud ja nüüd selles osas on asi olemas. Ühe hooga kui armatuur lahti oli sai kohe maki juhtmestikus ka veidi korda loodud, kuna seal olid ka eelmised omanikud hoolega tegutsenud. Sealt sai ligi pool sellest jamast välja kisutud, kõikide vajalike juhtmete otsad korda tehtud ja nüüd saab lõpuks ikka aru ka, mis seal õieti toimub.
Ja kuna vahepeal on auto juba aasta minu käes olnud, siis paar võrdluspilti. Eelnevast seisukorras tehtud pildid on tehtud üsna vahetult peale auto ostu ja praeguse seisu pildid just hetk tagasi.


Välimus just eriti muutunud pole, kuid siiski natukene on kohendatud. Esimeselt pildilt on näha, et esiteks veljed on saanud värske värvi, kapslid, esistange iluliistud on veidike värskemad, esistangel kummist lisa all ja iluvõre võrk on viisakam. Teisel pildil lisanduvad veel see, et üsna viimase piiri peal kulunud esirehvid ja täiesti siledad tagumised on asendatud uutega ja esiukselt on mõlk kadunud. Rõhutaks, et need on muutused, mis on selgelt piltidelt eristatavad. Reaalselt on veel üsna palju igasugu värviparandusi tehtud ja mõlke silutud, kuid need ei paista nendelt piltidelt välja. Muidugi äärmiselt kahju on selles, et sisu algsest seisust pole pilte, kuna seal on ikka korrastamist üsna selgelt näha.
Sisust rääkides tuli veel meelde, et seal sai ka natukene kohendatud. Juhiistme Recaro märk oli väga ära kulunud ja hakkas nõmedalt silma alati võrreldes teise istme omaga.
Logo enne :

Ja pärast :

Ja lõpetuseks veel paar niisama pilti autost :

See nädal pidi üks huviline autot ka vaatama tulema, et ehk õnnestub mul sellest aparaadist lahti saada.
Ja kuna vahepeal on auto juba aasta minu käes olnud, siis paar võrdluspilti. Eelnevast seisukorras tehtud pildid on tehtud üsna vahetult peale auto ostu ja praeguse seisu pildid just hetk tagasi.
Välimus just eriti muutunud pole, kuid siiski natukene on kohendatud. Esimeselt pildilt on näha, et esiteks veljed on saanud värske värvi, kapslid, esistange iluliistud on veidike värskemad, esistangel kummist lisa all ja iluvõre võrk on viisakam. Teisel pildil lisanduvad veel see, et üsna viimase piiri peal kulunud esirehvid ja täiesti siledad tagumised on asendatud uutega ja esiukselt on mõlk kadunud. Rõhutaks, et need on muutused, mis on selgelt piltidelt eristatavad. Reaalselt on veel üsna palju igasugu värviparandusi tehtud ja mõlke silutud, kuid need ei paista nendelt piltidelt välja. Muidugi äärmiselt kahju on selles, et sisu algsest seisust pole pilte, kuna seal on ikka korrastamist üsna selgelt näha.
Sisust rääkides tuli veel meelde, et seal sai ka natukene kohendatud. Juhiistme Recaro märk oli väga ära kulunud ja hakkas nõmedalt silma alati võrreldes teise istme omaga.
Logo enne :
Ja pärast :
Ja lõpetuseks veel paar niisama pilti autost :
See nädal pidi üks huviline autot ka vaatama tulema, et ehk õnnestub mul sellest aparaadist lahti saada.
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
mis siis asemele tuleb?
sa niipalju sinna oma aega sisse pannud et kas enam tasub?
sa niipalju sinna oma aega sisse pannud et kas enam tasub?
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Aga mida kauem ma seda enda käes hoian, seda rohkem seda aega sinna sisse läheb. Tasuvuse mõttes on asi ammu igasugused piirid ületanud aga ükskord tulebki kasvõi sellepärast lõpp teha. Praegu tegelikult asi rohkem selles, et ära tüüdanud see auto, tahaks midagi muud. Mis asemel tuleb, seda veel ei tea aga variante on palju. Täpsemalt hakkan selle üle mõtlema kui keegi reaalselt Sierra minema tassib. 