Sillad, rehvid, veljed ja mis muu kõik auto all
-
erki
- Administraator
- Postitusi: 1339
- Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
- Asukoht: Haapsalu
-
Kontakt:
Postitus
Postitas erki » 30 Jaan 2007, 21:36
hakkas see nelikveo teema jubedalt huvitama siin sellise lumega
rääkige siis üksipulki ära ja tehke mulle puust punaseks ette mida vaja on mida teha ja palju maksab jne
Motorsport is a lifestyle
-
tann
- fanaatik
- Postitusi: 704
- Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43
Postitus
Postitas tann » 30 Jaan 2007, 22:35
no ma võin pakkuda sulle ühe 4x4 sierra...kere ja veermiku
rohkem ei tea ma midagi
-
karvaendel
- kasutaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 27 Nov 2006, 23:41
- Asukoht: Pärnu
Postitus
Postitas karvaendel » 30 Jaan 2007, 22:42
Osta xr4 või 4x4 cossu. Muidu vast vahekastiga käima ja vedav esisild vajalikud ja kardaan ette.
-
xr4
- fanaatik
- Postitusi: 833
- Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
- Asukoht: tallinn
-
Kontakt:
Postitus
Postitas xr4 » 30 Jaan 2007, 23:15
käikari/kardaani tunnel vaja ka tsipa suuremaks teha-vähemalt nii on meelde jäänd+ teine karteri põhi
Viimati muutis
xr4, 30 Jaan 2007, 23:15, muudetud 1 kord kokku.
-
Bengt
- aktivist
- Postitusi: 216
- Liitunud: 30 Juul 2006, 20:06
- Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Bengt » 30 Jaan 2007, 23:15
Odavam tuleks 4x4 sierra osta
-
xr4
- fanaatik
- Postitusi: 833
- Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
- Asukoht: tallinn
-
Kontakt:
Postitus
Postitas xr4 » 30 Jaan 2007, 23:16
Bengt kirjutas:Odavam tuleks 4x4 sierra osta
see oleks vast kõige valutum
-
tarzic
- turist
- Postitusi: 34
- Liitunud: 05 Okt 2006, 14:24
- Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas tarzic » 31 Jaan 2007, 00:53
Mul on 4x4 sierra ja erinevusi RWD'ga on kõvasti.
Lisaksin eelpool mainitule roolilati, õõts-hoovad ja amordi püstakud. Tagasillas on kasutusel 4x4 puhul piiratud libisemisega differ.
4x4
-
erki
- Administraator
- Postitusi: 1339
- Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
- Asukoht: Haapsalu
-
Kontakt:
Postitus
Postitas erki » 31 Jaan 2007, 18:31
põhimõtteliselt on asi siis nii et ostan omale nelikveolise sierra ning laon asjad enda omale ümber ja ongi olemas või pean ka lisaks midagi tegema ning vaeva nägema?
Motorsport is a lifestyle
-
TOm
- Administraator
- Postitusi: 1182
- Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
- Asukoht: tallinn
Postitus
Postitas TOm » 31 Jaan 2007, 18:33
vahekasti jaoks vaja ruumi teha (keevtada põhja veidi ümber)
karteri vann on 4x4 variandil teistsugune.
tee proovi
powered by 2.0 Ohc
-
tarzic
- turist
- Postitusi: 34
- Liitunud: 05 Okt 2006, 14:24
- Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas tarzic » 31 Jaan 2007, 21:24
erki kirjutas:põhimõtteliselt on asi siis nii et ostan omale nelikveolise sierra ning laon asjad enda omale ümber ja ongi olemas või pean ka lisaks midagi tegema ning vaeva nägema?
Ilmselt pole kül vajadust seda mainida, kuid siiski. Veendu kindlasti tooriku tehnilises seisundis. Kui vahekast, pooltelje-otad, rooli-latt vms streigib, siis pead korraliku rahalise väljaminekuga arvestama. Tegelikult kehtib sama kogu "erilise" kupatuse kohta. Väike näide
Tavaline 92'a DOHC'i esimene õõts-hoob (B-osa) 390EEK'i ; 92'a 4x4 DOHC'i sama detail (B-osa) 1390EEK'i (ooteaeg 4-nädalat) ; A-osa ~3000EEK'i
Aga muidu on mõnus sellisega lumes mürada
4x4
-
KRANTS
- kasutaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: 20 Okt 2006, 07:05
- Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas KRANTS » 01 Veebr 2007, 09:55
raudselt on odavam kohe 4x4 osta
ümberehituseka näed ikka roppu moodi vaeva... ja maksad lõpuks kokku rohkem kui kohe 4x4 ostes
-
erik_g
- turist
- Postitusi: 20
- Liitunud: 24 Okt 2008, 12:48
Postitus
Postitas erik_g » 20 Jaan 2010, 19:13
või tee nagu mina tegin osta 2.9 scorpa ja viska sealt asjad ümber. scorpio maksumus 2500.-