Krt see on ikka huvitav auto. Sai moe pärast uuesti surveid mõõdetud. Esimeses silindris 14, teine-kolmas nõks alla 13 ja neljas nõks üle 13. Fordil suudab isegi mootor ennast iseseisvalt remontida. Kahtlane värk
Homme on dünorullidele minek, vaatame kas saab oma 100 vatti täis või mitte.
Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Nüüd vist juba nats hilja, aga üldiselt see survete mõõtmine ongi BS. Katkiste silindrite asemel võid seal vabalt hoopis katkist starterit "diagnoosida". Düno (kui vähegi võimalik, lase lambdat ka mõõta tõmbe ajal) ja leakdown testi kombinatsioon on ainuke asi mis rahuldavalt väikse määramatusega vastuseid annab.
A muidu üldiselt ma ei tea, võibolla ma olen lihtsalt õnnetuima käega tüüp linnas, aga sellist nalja, et ilma käppa sisse ajamata saab kuskilt a'la romulast või kuulutusest kätte 100% heas korras ja tiheda mootori, pole minu silmad veel näinud. Foorumid on selliseid Aadu Õnnelembasid muidugi täis, kes 30.- eest tutikaid 5l/100km mootoreid ostavad ja vahele viskavad
A muidu üldiselt ma ei tea, võibolla ma olen lihtsalt õnnetuima käega tüüp linnas, aga sellist nalja, et ilma käppa sisse ajamata saab kuskilt a'la romulast või kuulutusest kätte 100% heas korras ja tiheda mootori, pole minu silmad veel näinud. Foorumid on selliseid Aadu Õnnelembasid muidugi täis, kes 30.- eest tutikaid 5l/100km mootoreid ostavad ja vahele viskavad
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Ega ma pole kunagi lootnudki mingit perfektset mootorit saada, Scorpal oli kellal 202000km ja sealt edasi on ta minu käes mingid tuhanded piitsa saanud. Loomulikult ta päris uus ei ole aga ausalt öelda väga ei huvita ka niikaua kui normaalselt töötab.
Dünos käidud ja väga suureks muretsemiseks pole põhjust. Väga originaalilähedased numbri sai sealt kätte.
Graafik selline. Punane parim katse, teine nõks kehvem.
Rattast 84kw, 147nm. Mootorist võiks see umbes 15% kaoga olla 99kw, 173nm.
Scorpa tehase näitajad on vastavalt 100 ja 175.
Veel saime teada, et äge VI-system sisselaske regull ei toimi. Fikseerisime ühte asendisse, tulemus oli täpselt sama, keerasime teise siis madalalt oli nõks parem aga 3600pöörde juures kukkus korralikult ära. Ehk siis toimiva klapiga peaks madalal pöördel olema tiba rohkem jõudu kui praegu aga õnneks see pole väga oluline erinevus ja rajal nii madala pöördega kunagi ei sõida
Dünos käidud ja väga suureks muretsemiseks pole põhjust. Väga originaalilähedased numbri sai sealt kätte.
Graafik selline. Punane parim katse, teine nõks kehvem.
Rattast 84kw, 147nm. Mootorist võiks see umbes 15% kaoga olla 99kw, 173nm.
Scorpa tehase näitajad on vastavalt 100 ja 175.
Veel saime teada, et äge VI-system sisselaske regull ei toimi. Fikseerisime ühte asendisse, tulemus oli täpselt sama, keerasime teise siis madalalt oli nõks parem aga 3600pöörde juures kukkus korralikult ära. Ehk siis toimiva klapiga peaks madalal pöördel olema tiba rohkem jõudu kui praegu aga õnneks see pole väga oluline erinevus ja rajal nii madala pöördega kunagi ei sõida
Viimati muutis Sassu, 27 Nov 2011, 20:30, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
mis sa loovutama pidid düno eest... tahaks ka võibolla külastada sealset kohta
käisid tõkatõka-s ?
käisid tõkatõka-s ?
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Mina loovutasin natuke oma aega ja kätetööd, et see asi tehtud saaks. Ma ju õpin tktk's seda ala
Eelmisel aastal küsiti 500+käive eeku mõõtmise eest. Ma ei tea mis ta hind praegusel ajal on, ilmselt midagi 30-40€ vahele.
Eelmisel aastal küsiti 500+käive eeku mõõtmise eest. Ma ei tea mis ta hind praegusel ajal on, ilmselt midagi 30-40€ vahele.