Tere!
Vabandust kui teema vales kohas ja ma autode alal suht võhik, aga on siis endal 1990 aasta sierra (1.6) ja küsimus oleks et kas see on normaalne, et kui auto roolivõimu pole siis suurel kiirusel muutub rool kuidagi liiga kerglaseks ja kui näiteks teel on rööpad ja pidurdad väheke siis muutub auto päris raskesti juhitavaks?
samuti vahest pidrudamisel tõmbab rooli päris tugevasti,
et on see normaalne?:)
või on mingi viga kuskil?
Juhitavus?
Mul on 3 tehase amorti ja üks lammmari amort ehk kasutatud ja need üle poolemiljoni sõitnud, teel püsib hästi.
Samas tuttav vahetab igaaasta amorte, sierral siis 17aastat jookseb ühtede amordikesteha.
Nagu öeldi siis kui kisub pidurdades ühelepoole siis ühepoole pidurid kehvemad nagu.
Samas tuttav vahetab igaaasta amorte, sierral siis 17aastat jookseb ühtede amordikesteha.
Nagu öeldi siis kui kisub pidurdades ühelepoole siis ühepoole pidurid kehvemad nagu.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
SOOVITUS
KUI , KUI HAKKAB AUTO LIIKUMA, RATTAD KÄIVAD KIIREMINI RINGI, KUI KERE LIIGUB, SIIS ÄRA VÕTA JALGA PEDAALILT, siis ei kaku! AINULT OTSE



Kiskumine ja ujumine oleneb päris palju rehvilaiusest ka.. mul suvekad on olnud 195 ja 205 laiusega, 205 ikka kiskus päris hullult rööbastes, 195 natuke vähem. Samas 175 või 185 laiusega talvekatega võiks kasvõi käed lahti sõita, kuskile ei kisu.
Suvel sai käidud korduvalt ka sillastendis, kuna arvasin, et kokkujooksus jama, aga paremaks ikka ei läinud. Ei tea, võib-olla siis sierra puhul normaalne, et kisub ja ujub juba isegi 195 laiusega rehvidega
Suvel sai käidud korduvalt ka sillastendis, kuna arvasin, et kokkujooksus jama, aga paremaks ikka ei läinud. Ei tea, võib-olla siis sierra puhul normaalne, et kisub ja ujub juba isegi 195 laiusega rehvidega
