Tuttav tunneitalianopriit kirjutas:...sest muidu panen veel vihahoos ja veriste nukkidega selle risu üldse aia äärde seisma
Ford sierra 2.0 dohc GT 1991 - priit
Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit
Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit
Ma viskasin ka eile õhtul kõik võtmed nurka ja läksin garaazist minema kui kõik nukid puruks tõmbasin. Krt dohc mootor on üks suur peavalu.Sigmar kirjutas:Tuttav tunneitalianopriit kirjutas:...sest muidu panen veel vihahoos ja veriste nukkidega selle risu üldse aia äärde seisma
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit
pane siis ohc peale ja kohe on tööriistad palju paremadJaanis kirjutas:Ma viskasin ka eile õhtul kõik võtmed nurka ja läksin garaazist minema kui kõik nukid puruks tõmbasin. Krt dohc mootor on üks suur peavalu.Sigmar kirjutas:Tuttav tunneitalianopriit kirjutas:...sest muidu panen veel vihahoos ja veriste nukkidega selle risu üldse aia äärde seisma
Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit
nii, olen nüüd sinnani jõudnud, et mootor on pooleks. Ketipingutit ei oska ainult küljest ära võtta. Kui kellelgi on siis võiks jooniseid saata, mismoodi pärast märgid kokku ajada...
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit
ketipinguti tõsta lihtsalt välja oma pesast. Väntvõlli otsa märk ülesse ja nuka rataste märgid mõlemad väljapoole ? mul on kuskil tegelikult joonis ka, pean otsima, kui vahetasin endal , siis keegi saatis siit foorumist lahkelt 
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit
hmm... väga imelik. Mul ei liigu ta sealt küll kuskile. Konkreetselt on kinni. ei suutnud küll välja nuputada mismoodi ta sealt ära tuleb. Kusjuures, see pinguti õõts(?) liiigub vabaltvvallo kirjutas:ketipinguti tõsta lihtsalt välja oma pesast.
Aga selle märkide joonise eest oleks küll tänulik
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit
Kuramus pole nüüd täpselt meeles kõik. Nukkade peal on need märgi tehtud värviga. Sisselase jääb kella 9 suunas ja väljalase kella 3 suunas. Sammuti on märgid ka keti peal. Nukkadega jääb see värvi triip kahe heledama keti lüli vahele. Vända juurde jääb üksik heledam lüli ja see läheb kokku vända peal oleva täppiga. Mis minuarust jäi kella 6 suunas.
Enne kui keti pingutus plunseri lahti lööd kontorlli kindlasti märgid ära. Mina tegin seda nii et lükkasin heebliga pinguti üles ja keerasin mootorile ühe tiiru peale. Enne käivitamist proovi natuke tühjalt käiata pilli (võta poolijuhe vms ära) Mootor lööb õlisurve üles mis välistab selle, et käivitus hetkel kett lõdvaks jäeb ja üle viskab.
Kui midagi arusaamatut võid täpsemalt küsida.
Enne kui keti pingutus plunseri lahti lööd kontorlli kindlasti märgid ära. Mina tegin seda nii et lükkasin heebliga pinguti üles ja keerasin mootorile ühe tiiru peale. Enne käivitamist proovi natuke tühjalt käiata pilli (võta poolijuhe vms ära) Mootor lööb õlisurve üles mis välistab selle, et käivitus hetkel kett lõdvaks jäeb ja üle viskab.
Kui midagi arusaamatut võid täpsemalt küsida.
sierra mk I 5d
Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit
saada oma mail. mle ps.iga , saadan sulle joonise ketist ja nukaratastest
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit
Venib krt see remont nagu hommikune pohmakatatt!Mootorivend, kelle juurde plokikaas kontrolli läks, avastas, et kuskil ääres ikka mingi väike mõra sees. Kaas siis nüüd keevituses. Tüüp lubas veel klapisääretihendid ka ära vahetada ning kalpid üle vaadata. Homme lähen toon siis plokikaane-, klapikambrikaane- ja kollektorite tihendid ära. Vaatab siis, kas saab nädalavahetusel aega, et hakata kokku lappama või mitte. Sõita tahaks küll juba-ei suuda veel ennast ühistranspordi pensionäriseltskonnas mugavalt tunda...
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit
nonii, tõehetked... Märgid on vist paigas. Ajame mootorit käsitsi veel paar korda ringi, siis näha kas klapib. Pärast seda veel vaja osadele voolikutele askoht leida ja käivitama... Näis näis
Edit: vara hõiskasin, ei saa ketipigutit lahti(tööasendisse)peaks kergesti lahti lööma, aga me oleme siin teda tükk aega tagunud ja ei midagi. Lisaks pillas isa veel ühe torni kah sinna keti vahele. Pegerjonks. Närv on must, tahaks teist autot
Edit2: Panin teise ketipinguti ja see kohe funkas. Uuesti märgid kokku ja oh üllatust-mootor ei käi ringi
Krt peab uuesti hakkama lahti kakkuma. trademaa
Edit3: Uuesti lahti ja märgid kokku. Mootor ikka ringi ei käi. Tuleb alumine osa ka eest ikka lahti võtta. Vaatab mis seal all siis ketiga nihu on läinud. Pmst 2 päeva tööd ja tulemit ikka ei ole. No tegemise rõõm on muidugi meeletu
Edit: vara hõiskasin, ei saa ketipigutit lahti(tööasendisse)peaks kergesti lahti lööma, aga me oleme siin teda tükk aega tagunud ja ei midagi. Lisaks pillas isa veel ühe torni kah sinna keti vahele. Pegerjonks. Närv on must, tahaks teist autot
Edit2: Panin teise ketipinguti ja see kohe funkas. Uuesti märgid kokku ja oh üllatust-mootor ei käi ringi
Edit3: Uuesti lahti ja märgid kokku. Mootor ikka ringi ei käi. Tuleb alumine osa ka eest ikka lahti võtta. Vaatab mis seal all siis ketiga nihu on läinud. Pmst 2 päeva tööd ja tulemit ikka ei ole. No tegemise rõõm on muidugi meeletu
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit
kuid see eest kui lõpuks tööle saab on hea tunne, pealegi veel ise tehtud hästi tsenseeritud
Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit
no krt, tundub , et lõpuks hakkab lubama. Sai siis lõpuks mootori ringi käima-tuli välja, et alt oli ikkagi vänt valesti. Kui homme kuskilt silikooni saaks(ette ketikatete vahele), siis võibolla saaks kokku kah lõpuks. No näis, kogemus näitab , et enne ei ole mõtet hõisata kui asi päris valmis.
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
-
legendaarne666
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit
No varsti saab seda autot jälle Tartus sõitmas näha 
Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit
No ma ise tahaks ka juba Tartu vahel vurada, aga mingid krdi jubinad panevad näkku koguaeglegendaarne666 kirjutas:No varsti saab seda autot jälle Tartus sõitmas näha
Edit: No võimatu. Räme kopp ees. No ei käi. Paugub kahe silindriga ja kogu moos. Alguses tegi kõrgetel pööretel ilusat häält ja siis järsku kogu moos. Nüüd läheb korra käima, kokutab kahe mütaga ja sureb ära. Kett ikkagi valesti peal?
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
