1990 Ford P100, Tets
1990 Ford P100, Tets
Tervist,
Kuulujuttude levitamine oli mulle üsnagi meelepärane, kuid täna osutus jaburus tõeks. Olen taaskord Fordi omanik. Kaks istet ja 1060kg kandevõimet - vägev. Emotsiooni sõnadesse panna paraku ei oska kuna olen sellist kogemust oodanud üsnagi pikalt üritades see paraku tulemusteta varem mitu korda läbi viia. Lisainfot ja pilte tuleb lähimal ajal, senikaua peate hakkama saama mõne kartuliga tehtud pildiga
Kauba peale ka Sierra
Parimat,
Mario
Kuulujuttude levitamine oli mulle üsnagi meelepärane, kuid täna osutus jaburus tõeks. Olen taaskord Fordi omanik. Kaks istet ja 1060kg kandevõimet - vägev. Emotsiooni sõnadesse panna paraku ei oska kuna olen sellist kogemust oodanud üsnagi pikalt üritades see paraku tulemusteta varem mitu korda läbi viia. Lisainfot ja pilte tuleb lähimal ajal, senikaua peate hakkama saama mõne kartuliga tehtud pildiga
Kauba peale ka Sierra
Parimat,
Mario
Viimati muutis OnkelMats, 22 Dets 2015, 20:02, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1990 Ford, OnkelMats
Vägev! Loodan et sellest autost kuuleb/näeb veel nii mõndagi. Mis tulevikuplaanid on?
Re: 1990 Ford, OnkelMats
Kuuleb ja näeb kindlasti, majandan hetkel doonorlusega, selleks ei ole saanud detailsemaid pilte teha. Tulevad nad siiski üsna peagi. Esialgu tuleb teha ta sõitma, et saaks ülevaatuse läbitud, siis aega mõelda ja korrigeerida vähe rohkem.
E: Väidetavalt pealoleval 2,3 diislil ei pidavat kahes silindris survet olema, ei käivitunud. Peale mõningast nokkimist ja pihustiotsade vahetust (mersust järgi jäänud kehvad otsad) ärkas raibe ellu. Küll esialgu paraja paugu ja laginaga aga nüüd saime vähemalt võtmest käivituma ning tühikäigul tiksuma. Ilmselt on vaja klapid kah üle käia ning mingid asjalikumad boschi otsad kogumikust üles otsida. Minu isiklik huvi kaldub siiski doonoriga kaasatulnud kapremonditud 1,8 turbodiisli poole arvestades seda kui pehmelt ja vaikselt see käis. Jah, naised saunas räägivad, et tegu pole just kõige parema mootoriga, kuid it will have to do - vaikne, ökonoomne, ei sutse. Vähemalt esialgu.
Kiire ülesvõte vahepealsest:
https://www.youtube.com/watch?v=mPmRfFF ... e=youtu.be
(Note: Otsetoru)
E: Väidetavalt pealoleval 2,3 diislil ei pidavat kahes silindris survet olema, ei käivitunud. Peale mõningast nokkimist ja pihustiotsade vahetust (mersust järgi jäänud kehvad otsad) ärkas raibe ellu. Küll esialgu paraja paugu ja laginaga aga nüüd saime vähemalt võtmest käivituma ning tühikäigul tiksuma. Ilmselt on vaja klapid kah üle käia ning mingid asjalikumad boschi otsad kogumikust üles otsida. Minu isiklik huvi kaldub siiski doonoriga kaasatulnud kapremonditud 1,8 turbodiisli poole arvestades seda kui pehmelt ja vaikselt see käis. Jah, naised saunas räägivad, et tegu pole just kõige parema mootoriga, kuid it will have to do - vaikne, ökonoomne, ei sutse. Vähemalt esialgu.
Kiire ülesvõte vahepealsest:
https://www.youtube.com/watch?v=mPmRfFF ... e=youtu.be
(Note: Otsetoru)
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Väheke lisainfot kah.
Tegemist on 1990. aastal elu alustanud N1 kategooria Sierra-Transiti hübriidiga. Teadmistmööda enamus oma elust on ta elanud vist Soomes, arvestades tehasemanuali ning hoolderaamatut, mis on isegi täidetud kuni riigist väljasaatmiseni.
Südamevahetusi on olnud vähemalt 2 enne mind - 2,0 OHC muutus 1,6 escorti diisliks, mis omakorda digimuutus praeguseks 2,3 diisliks, mis lähimal ajal vahetab oma koha 1,8 turbodiisliga.
Seest polnud suurem asi, nagu P100 ikka - tööloom. Juhikohale end parajalt paika positsioneerides on lausa kohustus mõnus kopsutäis maalähedust omale sisse hingata. Mind see väga ei erutanud, seega tuli teha raske südamega otsus sõiduki omapära välja visata ja alustada uut elu.
Roostega õnneks antud Ford eriline semu ei ole, ehk pole neid lähemalt veel tuttavaks tehtud. Loodetavasti ei tehta ka. Kõige suurem sõbrunemine on toimunud juhi taga kasti sisemises nurgas. Kere, raami ja kasti üldine seisukord on hea. Alt on midagi aja jooksul ikka määritud. Iluvigasid see-eest on küll ja veel - sõjaarmid, mis annavad loomale isiksust ning ehk mõningast meenutust eelmisest elust.
Tagumised veljed on minu õnneks juba varem põhjanaabrite poolt laiemaks aetud, mulle meeldib.
Esimese päeva lõpuks oli tehtud pool salongivahetust, mõlemal sõidukil mootorid-kastid maas ning mõned väiksemad asjad veel, mis võib-olla ei ole niivõrd tähtsad.
Kastiauto suur pluss - ''Üle ääre''
Lõpetuseks vabandan määrdunud auto eest. Samuti pean tõdema, et toorik on hea ning potentsiaal on kõva. Üldiselt palju teha ei ole, 1.8 käima ja sõitma uuesti saama, võimalik, et esimesed amordid ära vahetama. Kunagi vajaks vahetust ka juhipoolne esimene rattalaager. Muret teeb pragu, mis jookseb üle klaasi vasakult paremale/paremalt vasakule (kellele meelepärasem), sellega ilmselt ÜV läbi ei lasta. Kirsiks tordil on vaja üle vaadata ning võib-olla ehitada uuesti üles tagumised pidurid, mida hetkel paraku ei ole. Vot nõnda.
Parimat,
Mario
*Suured tänud ka Laurenile, kes jaksab mind välja kannatada ning aitab mul selle raske teekonna ehk lõpunigi viia
Tegemist on 1990. aastal elu alustanud N1 kategooria Sierra-Transiti hübriidiga. Teadmistmööda enamus oma elust on ta elanud vist Soomes, arvestades tehasemanuali ning hoolderaamatut, mis on isegi täidetud kuni riigist väljasaatmiseni.
Südamevahetusi on olnud vähemalt 2 enne mind - 2,0 OHC muutus 1,6 escorti diisliks, mis omakorda digimuutus praeguseks 2,3 diisliks, mis lähimal ajal vahetab oma koha 1,8 turbodiisliga.
Seest polnud suurem asi, nagu P100 ikka - tööloom. Juhikohale end parajalt paika positsioneerides on lausa kohustus mõnus kopsutäis maalähedust omale sisse hingata. Mind see väga ei erutanud, seega tuli teha raske südamega otsus sõiduki omapära välja visata ja alustada uut elu.
Roostega õnneks antud Ford eriline semu ei ole, ehk pole neid lähemalt veel tuttavaks tehtud. Loodetavasti ei tehta ka. Kõige suurem sõbrunemine on toimunud juhi taga kasti sisemises nurgas. Kere, raami ja kasti üldine seisukord on hea. Alt on midagi aja jooksul ikka määritud. Iluvigasid see-eest on küll ja veel - sõjaarmid, mis annavad loomale isiksust ning ehk mõningast meenutust eelmisest elust.
Tagumised veljed on minu õnneks juba varem põhjanaabrite poolt laiemaks aetud, mulle meeldib.
Esimese päeva lõpuks oli tehtud pool salongivahetust, mõlemal sõidukil mootorid-kastid maas ning mõned väiksemad asjad veel, mis võib-olla ei ole niivõrd tähtsad.
Kastiauto suur pluss - ''Üle ääre''
Lõpetuseks vabandan määrdunud auto eest. Samuti pean tõdema, et toorik on hea ning potentsiaal on kõva. Üldiselt palju teha ei ole, 1.8 käima ja sõitma uuesti saama, võimalik, et esimesed amordid ära vahetama. Kunagi vajaks vahetust ka juhipoolne esimene rattalaager. Muret teeb pragu, mis jookseb üle klaasi vasakult paremale/paremalt vasakule (kellele meelepärasem), sellega ilmselt ÜV läbi ei lasta. Kirsiks tordil on vaja üle vaadata ning võib-olla ehitada uuesti üles tagumised pidurid, mida hetkel paraku ei ole. Vot nõnda.
Parimat,
Mario
*Suured tänud ka Laurenile, kes jaksab mind välja kannatada ning aitab mul selle raske teekonna ehk lõpunigi viia
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Kapotialust on need diislid korralikult õnnistanud, selline õlitus üle käinud et sinna rooste ei tahagi minna.
Jõudu ja saage kiirelt sõitma, viskaks isegi pilgu peale mis imeloom see kastikas siis on, polegi teist päris elus näinud.
Jõudu ja saage kiirelt sõitma, viskaks isegi pilgu peale mis imeloom see kastikas siis on, polegi teist päris elus näinud.
Ford Scorpio Ghia Cosworth 94a.
Ford Sierra 4x4 Dohc 91a.
Ford Sierra 4x4 Dohc 91a.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Kusjuures see läga lõhnas enamjaolt tõrva järgi. Paras ''Segu Seitse'' oli.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Teise päeva lõpuks sai sisu põhimõtteliselt kokku, 1,8 peale ning auto uuesti sõitma. Nipet-näpet nokkida veel siis võib asuda tasapisi veermiku kallale .
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Näpistasin ennast päris kõvasti, veendumaks, et tegemist pole une vaid reaalsusega, et nimepaar P100 ja OnkelMats on ühele reale saanud.
Palju õnne esimese majandussõiduki soetamise puhul. Tundub täiesti asine aparaat olema.
Nagu eeskõnelejad juba mainisid, siis sooviks isegi antud imelooma oma silmaga üle kaeda.
Palju õnne esimese majandussõiduki soetamise puhul. Tundub täiesti asine aparaat olema.
Nagu eeskõnelejad juba mainisid, siis sooviks isegi antud imelooma oma silmaga üle kaeda.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Paraku peab veidi kannatama veel. Ühesõnaga südamevahetus oli edukas, hetkel käib veel mõningate jääknähtude likvideerimine. Sildadega peaks olema ka ühelpool. Teha on vaja veel tagumised pidurid. Loodetavasti rohkem anomaaliaid ei esine.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Projekt edeneb, kuid nüüd juba vaiksemalt. Möllan hetkel veel veidi elektrisüsteemiga. Teha on jäänud sisuliselt ainult jahutusventilaatorid ning võimalik, et veidi korrigeerimist ka ülejäänud ühendustega. Peale seda jäänud tagumised pidurid ning esiklaas. Siis peaks asja legaalseks ka lõpuks saama.
Üks loll küsimus teadjamatele. Nimelt oma laiskusest ei viitsi ma andurit lõdvikust välja koukida, et füüsiliselt kontrollida.
Siit ka see küsimus: Millised sillad omavahel ühenduses antud anduril on?
Kas 1.8 diislil on reaalselt mõlemat ventilaatorit üldse vaja?
Tänud,
Mario
Üks loll küsimus teadjamatele. Nimelt oma laiskusest ei viitsi ma andurit lõdvikust välja koukida, et füüsiliselt kontrollida.
Siit ka see küsimus: Millised sillad omavahel ühenduses antud anduril on?
Kas 1.8 diislil on reaalselt mõlemat ventilaatorit üldse vaja?
Tänud,
Mario
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Tagapidurite jaoks on mul terve sild pakkuda millel olid korralikud klotsid-trumlid-vedrud jm
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Panen kõrvataha . Esialgu on vaja piirduda ilmselt vaid torude vahetusega.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Kuna täna õnnistati mind ilusa päevaga, mil neetud 1,8 täiesti iseseisvalt käima läks tegin ka kiire videotõestuse näitamaks, et midagi natukenegi siiski veel edeneb. Käisin ka sõitmas testimaks jahutussüsteemi ning ventilaatori efektiivsust ning tundub, et töötab. Paraku tagumiste pidurite kallale ei ole veel jõudnud, sest nii raske on visata hetkeks külili auto alla kitsasse garaaži - aega on selle kiire asjaga. Kevadeks saab valmis (aasta on täpsustamisel ).
https://www.youtube.com/watch?v=ouJ8Nu2gIno
(Valisin seekord tualettpaberirulli asemel video jäädvustamiseks kartuli)
https://www.youtube.com/watch?v=ouJ8Nu2gIno
(Valisin seekord tualettpaberirulli asemel video jäädvustamiseks kartuli)
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Lisaks P100-le lisandus autoparki Scorpio. Nüüd võin põhimõtteliselt öelda, et margisuhtes olen taas juurte juures tagasi, mõningaste mööndustega.
E: Vahepeal pidin liikuma sellise asjaga, ärge kividega loopima kukkuge.
E: Vahepeal pidin liikuma sellise asjaga, ärge kividega loopima kukkuge.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
See mesilane on mul kursavenna endine auto. Sinu piltide pealt tundub, et enamus kleepse on maha tiritud.