Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Hei
Kuna nüüdseks olen olnud 2 nädalat juba oma esimese auto omanik, siis mõtlesin, et tasuks teha siia teema et saada küsimustele vastuseid kui midagi katki on jne. Tegelikult otsisin alguses endale ford scorpiot, aga kuna turul polnud ühtegi nõuetele vastavat siis vaatasime ka teisi autosi. Kuna mina just autodest palju ei jaga, otsis autot mulle noormees. Antud päeval olin ma tööl, kui ta saatis sierra kuulutuse lingi, piltidelt tundus korralik, aga asus Hiiumaal. Pidin suhteliselt kohe otsustama, kas tahan seda või ei. Kahtlesin korralikult, sest ost oleks olnud nagu põrsas kotis, kuna ise asume Kohilas. Lõpuks olin nõus, noormees hakkas kohe helistama ja asju ajama, et kuidas saada auto mandrile ja nii edasi. Lõpuks saadi omanikuga kokkuleppele, et tuttav toob ta ära. Niisiis kandsingi mina raha tuttavale ja tema läks mu autole järgi. Haapsalusse läks mu autole vastu noormees. Mina nägin esimest korda oma sierrat umbes südaöösel. Reageerida ei osanud kuidagi kuna teadmine, et oman autot oli võõras (seda on ta siiani). Uue nädala alguses kirjutasin auto enda nimele. Auto on oma vanuse kohta üpriski korralik, vaikne ning sisu ja kere on korralikud. Ning auto on mulle aina rohkem ja rohkem meeldima hakanud
Lisan vahelduseks autost ka mõne pildi, millest ma üldse räägin.
Eelmise omaniku sõnul oli auto tema käes ca 2 aastat, nii öelda pühapäeva autona. Ning enne teda oli omanikuks üks vana mees, kes oli eestis esimene omanik sellel autol. Auto esmane registreerimine eestis oli '98.
*Mootor: 2.0 74Kw karpaga
*Manuaal käigukast
*Esmane registreerimine: 1988
*Varustus: kesklukk, kärukonks, klaasist katuseluuk.
*Läbisõit ostes: 98 362 km (eeldatavalt teine ring)
Nagu ma eelnevalt mainisin, siis sisu on korralik ja auto on vaikne. Taga istujad on ikka maininud, kui palju ruumi taga on ja kui mugav seal istuda on. Samuti on sees vanale autole kohane hõng
Alguses häiris väga see kahe kodaraga rool, ostsime kolme kodaraga rooli kuid tuli välja, et see ei sobi, kui keegi seda endale soovib, siis võib PS'i kirjutada (võib pakkuda ka vahetuseks rooli, mis on vanema nuudiga).
Esimesed pikemad sõidud on tehtud, hea on sõita, auto sõidab otse ning veermikud on korras.
Vahepeal juhtus ka selline asi:
Hetkel on auto läbisõit ~50km
Vanal autol ei puudu ka muidugi vead
* Esimene tiib on veidi teist värvi
* Taga tiiga ääred on veidikene roostes
* Summuti üks sõel vahepeal koliseb.
* Ja kõige suuremat muret teeb see, et auto käivitub soojalt kaua ning vahepeal autot välja suretades ei sure kohe auto välja vaid puterdab korra ja siis alles sureb välja. Kahjuks ei tea mis viga on ning kust üldse seda viga otsima hakata
Viimane pilt ka asjast millest ma just väga palju ei taju..
Parimat soovides
Brigitt
Kuna nüüdseks olen olnud 2 nädalat juba oma esimese auto omanik, siis mõtlesin, et tasuks teha siia teema et saada küsimustele vastuseid kui midagi katki on jne. Tegelikult otsisin alguses endale ford scorpiot, aga kuna turul polnud ühtegi nõuetele vastavat siis vaatasime ka teisi autosi. Kuna mina just autodest palju ei jaga, otsis autot mulle noormees. Antud päeval olin ma tööl, kui ta saatis sierra kuulutuse lingi, piltidelt tundus korralik, aga asus Hiiumaal. Pidin suhteliselt kohe otsustama, kas tahan seda või ei. Kahtlesin korralikult, sest ost oleks olnud nagu põrsas kotis, kuna ise asume Kohilas. Lõpuks olin nõus, noormees hakkas kohe helistama ja asju ajama, et kuidas saada auto mandrile ja nii edasi. Lõpuks saadi omanikuga kokkuleppele, et tuttav toob ta ära. Niisiis kandsingi mina raha tuttavale ja tema läks mu autole järgi. Haapsalusse läks mu autole vastu noormees. Mina nägin esimest korda oma sierrat umbes südaöösel. Reageerida ei osanud kuidagi kuna teadmine, et oman autot oli võõras (seda on ta siiani). Uue nädala alguses kirjutasin auto enda nimele. Auto on oma vanuse kohta üpriski korralik, vaikne ning sisu ja kere on korralikud. Ning auto on mulle aina rohkem ja rohkem meeldima hakanud
Lisan vahelduseks autost ka mõne pildi, millest ma üldse räägin.
Eelmise omaniku sõnul oli auto tema käes ca 2 aastat, nii öelda pühapäeva autona. Ning enne teda oli omanikuks üks vana mees, kes oli eestis esimene omanik sellel autol. Auto esmane registreerimine eestis oli '98.
*Mootor: 2.0 74Kw karpaga
*Manuaal käigukast
*Esmane registreerimine: 1988
*Varustus: kesklukk, kärukonks, klaasist katuseluuk.
*Läbisõit ostes: 98 362 km (eeldatavalt teine ring)
Nagu ma eelnevalt mainisin, siis sisu on korralik ja auto on vaikne. Taga istujad on ikka maininud, kui palju ruumi taga on ja kui mugav seal istuda on. Samuti on sees vanale autole kohane hõng
Alguses häiris väga see kahe kodaraga rool, ostsime kolme kodaraga rooli kuid tuli välja, et see ei sobi, kui keegi seda endale soovib, siis võib PS'i kirjutada (võib pakkuda ka vahetuseks rooli, mis on vanema nuudiga).
Esimesed pikemad sõidud on tehtud, hea on sõita, auto sõidab otse ning veermikud on korras.
Vahepeal juhtus ka selline asi:
Hetkel on auto läbisõit ~50km
Vanal autol ei puudu ka muidugi vead
* Esimene tiib on veidi teist värvi
* Taga tiiga ääred on veidikene roostes
* Summuti üks sõel vahepeal koliseb.
* Ja kõige suuremat muret teeb see, et auto käivitub soojalt kaua ning vahepeal autot välja suretades ei sure kohe auto välja vaid puterdab korra ja siis alles sureb välja. Kahjuks ei tea mis viga on ning kust üldse seda viga otsima hakata
Viimane pilt ka asjast millest ma just väga palju ei taju..
Parimat soovides
Brigitt
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Väga korralik Sierra. Uurisin seda lähemalt päev enne müüki, kahjuks ei olnud kohta, kus teda hoida.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
puusalt tulistades on probleem detonatsioonis, ja sellest lähtuvalt tuleneb ka käivitamisprobleem.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Mõtlesin ise ka detonatsiooni. Kui pidada silmas ka rasket käivitumist, lase algatuseks küünlad ära vahetada ja et uued küünlad kindlasti saaks õige "soojusega." Lukksepad teavad küll, mida see tähendab, loomulikult tasub neile rääkida nii käivitumis- kui ka seiskumisprobleemist.
Aga muidu hea auto. Hangin pidevalt isiklikku kogemust sama mootoriga 92. aasta isendiga.
Aga muidu hea auto. Hangin pidevalt isiklikku kogemust sama mootoriga 92. aasta isendiga.
esivedu tähendab tõmbamist
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
viitsid äkki selle "vale" rooli nuudist pilti panna
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Tänud kõigile, kes on vastanud. Kindlasti lasen küünlad ära vahetada
Saime ka vana rooli kolme kodaralise rooli vastu vahetatud, sellest tulenevalt annan ära oma vana kahe kodaraga rooli, kellele huvi pakub võib kirjutada.
Saime ka vana rooli kolme kodaralise rooli vastu vahetatud, sellest tulenevalt annan ära oma vana kahe kodaraga rooli, kellele huvi pakub võib kirjutada.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Minul samuti üks kahe kodaraga rool nüüd üle.
Kuid tore näha, et tüdrukuid Sierra roolis on veelgi.
Kuid tore näha, et tüdrukuid Sierra roolis on veelgi.
'87 2.0 77kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Väga korralik ja kena orginaal konditsioonis Sierra paistab . Rooli vahetamine väga õige tegu . Edu autoga !
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Hei
Mõtlesin tulla vahepeal kirjutama, mis toimunud on.
Esmalt lisan pildi siis uuest roolist.
Mu jaoks oli see rool alguses harjumatu ja ebamugav. Kahe kodaralist rooli igatsen siiani taga. Kolme kodaraline rool on pehmem ja jämedam. Peale rooli vahetust hakkas ka häirima see, et ta oli vasakule veidi viltu (eelmise rooliga see nii väga ei häirinud).
Vahepeal oli auto noormehe käes ning ta tegi ära sillastendi ja auto põhjaliku kontrolli (sillad, pidurid, amordid ning lekked).
Vigadeks on: käigukasti padi, tagumine parem pidur võtab veidi rohkem kui vasak, taga paremal on imelik kolks, mis harva esineb ning ei tea milles viga.
Kuna autol oli ainult üks võti, lasin teha kohe kaks võtit juurde ka.
Vahepeal oli sünnipäev ka
Olen vist üks vähestest neiudest, kellele sünnipäevaks auto osi kingitakse
Brigitt.
Mõtlesin tulla vahepeal kirjutama, mis toimunud on.
Esmalt lisan pildi siis uuest roolist.
Mu jaoks oli see rool alguses harjumatu ja ebamugav. Kahe kodaralist rooli igatsen siiani taga. Kolme kodaraline rool on pehmem ja jämedam. Peale rooli vahetust hakkas ka häirima see, et ta oli vasakule veidi viltu (eelmise rooliga see nii väga ei häirinud).
Vahepeal oli auto noormehe käes ning ta tegi ära sillastendi ja auto põhjaliku kontrolli (sillad, pidurid, amordid ning lekked).
Vigadeks on: käigukasti padi, tagumine parem pidur võtab veidi rohkem kui vasak, taga paremal on imelik kolks, mis harva esineb ning ei tea milles viga.
Kuna autol oli ainult üks võti, lasin teha kohe kaks võtit juurde ka.
Vahepeal oli sünnipäev ka
Olen vist üks vähestest neiudest, kellele sünnipäevaks auto osi kingitakse
Brigitt.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Auto näeb kobe igastahes välja, nii seest kui väljast. Hea, et nii põhjalikult veermik vaadatud sai. Muretuid kilomeetreid
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
esimese soovitusena annaksin kohe et hoia tagu stanget !!! neid uusi leida on juba pea võimatu aga muidu aus pill ja edu sellega
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Uus rool palju ilusam
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Mõtlesin, et vahepeal võiks raporteerida ka, mis mu autokesega toimub. Nimelt on minu jaoks otsa saanud rõõm "kui tore ja korras auto". Üks päev autot käivitades tõusid ta pöörded umbes kahe ja poole tuhandeni, eeldasin, et asi on külmas ilmas. Kuid veel külmema ilmaga kadus see mure, uuteks muredeks oli must suits summutist, turtsuv auto ning peale sõitu meeletult kõikuvad pöörded. Peale mingit maad sõitmist kadusid tuksis auto tundemärgid ja mina võisin uuesti rõõmustada, et kõik on korras. Kuni tänase hommikuni.. alguses oli kõik korras kuniks peale 10km sõitmist väikesel kiirusel (umbes 50km/h) tunnis hakkas jälle turtsuma, nagu oleks küte otsas. Ignoreerisin seda ning lootsin, et jõuan sihtkohta välja. Veidi veidi enne sihtkohta jõudmist otsustas siiski mu auto ristmikul turtsudes välja surra- rõõm oli täpselt nii suur, et oleksin tahtnud autost lahkuda ja minema joosta.
Algne plaan oli pöörata paremale, kuid tundsin, et pööramise ajal hakkab välja surema, võtsin ruttu suuna välja, et sõidan otse, andsin rohkem gaasi, et välja ei sureks, kuid ta tegi seda minu "rõõmuks" ikkagi.
Peale tunni ajalist seismist oli ta jälle endine ja "korras", nagu poleks midagi viga.
Auto hooldust / remonti ei jõua ma enam ära oodata ja nüüd sõidan võimalikult vähe, sest tee ääres ma passida ei viitsiks (kuigi igale poole minnes on mul täpselt välja mõeldud, kellele pean helistama kui hätta jään- seda muidugi vastavalt asukohale )
Mitte enam nii õnnelik auto omanik Brigitt.
Algne plaan oli pöörata paremale, kuid tundsin, et pööramise ajal hakkab välja surema, võtsin ruttu suuna välja, et sõidan otse, andsin rohkem gaasi, et välja ei sureks, kuid ta tegi seda minu "rõõmuks" ikkagi.
Peale tunni ajalist seismist oli ta jälle endine ja "korras", nagu poleks midagi viga.
Auto hooldust / remonti ei jõua ma enam ära oodata ja nüüd sõidan võimalikult vähe, sest tee ääres ma passida ei viitsiks (kuigi igale poole minnes on mul täpselt välja mõeldud, kellele pean helistama kui hätta jään- seda muidugi vastavalt asukohale )
Mitte enam nii õnnelik auto omanik Brigitt.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Ma tean mida Sa tunned!
Nali naljaks. Kuna alguses juba käivitusprobleem, siis ilmselt mingi viga süvenes. Kuidas temperatuur sõites oli, kui välja surema hakkas?
Nali naljaks. Kuna alguses juba käivitusprobleem, siis ilmselt mingi viga süvenes. Kuidas temperatuur sõites oli, kui välja surema hakkas?
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Normi piiresscarles kirjutas:Ma tean mida Sa tunned!
Nali naljaks. Kuna alguses juba käivitusprobleem, siis ilmselt mingi viga süvenes. Kuidas temperatuur sõites oli, kui välja surema hakkas?