Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Sümptomid on sarnased, nagu minu autol siis olid, kui see minu omandusse jõudis. Kord läks käima, kord mitte. Aegajalt suri välja ja siis ei tahtnud teinekord mitu tundi enam käima minna. Kui lõpuks läks, oli rõve toss taga. Mõnikord otsustas keset sõitu tossama hakata ja siis tuli hullult pöördes hoida, et koha peale ära ei kooleks.
Viga oli gaasiklapi asendi anduris. Lisaks oli küttesegu liiga rikkaks keeratud. Tõenäoliselt oli andur juba enne auto minu kätte sattumist jamanud ja mõni tark lukksepp oli autodest vähe teadnud eelmisele omanikule soodsat "remonti" teinud.
Viga oli gaasiklapi asendi anduris. Lisaks oli küttesegu liiga rikkaks keeratud. Tõenäoliselt oli andur juba enne auto minu kätte sattumist jamanud ja mõni tark lukksepp oli autodest vähe teadnud eelmisele omanikule soodsat "remonti" teinud.
esivedu tähendab tõmbamist
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Hei!
Mõtlesin uurida, et mis mootori- ja käigukasti õli soovitate? Mootori õli välp võiks olla 15 000km
Brigitt
Mõtlesin uurida, et mis mootori- ja käigukasti õli soovitate? Mootori õli välp võiks olla 15 000km

Brigitt
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
10w-40 mootorisse, ja 15 000 kohe kindlasti mitte. 10 K max.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Kas mitte ükski õli ei kannata siis 15k ära?OnkelMats kirjutas:10w-40 mootorisse, ja 15 000 kohe kindlasti mitte. 10 K max.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Tegemist ju ikkagi karburaatoriga mitte pritsungiga.rekkamees kirjutas:Sümptomid on sarnased, nagu minu autol siis olid, kui see minu omandusse jõudis. Kord läks käima, kord mitte. Aegajalt suri välja ja siis ei tahtnud teinekord mitu tundi enam käima minna. Kui lõpuks läks, oli rõve toss taga. Mõnikord otsustas keset sõitu tossama hakata ja siis tuli hullult pöördes hoida, et koha peale ära ei kooleks.
Viga oli gaasiklapi asendi anduris. Lisaks oli küttesegu liiga rikkaks keeratud. Tõenäoliselt oli andur juba enne auto minu kätte sattumist jamanud ja mõni tark lukksepp oli autodest vähe teadnud eelmisele omanikule soodsat "remonti" teinud.
Soovitan karburaatori korralikult ära puhastada ja vaadata kas asi hakkab uuesti toimima. Samuti kontrollida kas soojaks mineva mootoriga avaneb ka õhuklapp. Puusalt tulistades ütlen, et ujukinõel ei taha hästi pidada ja kipub mootorit üle ujutama.
10w40 on poolsünt ja sobib sinna väga hästi. 10k on piisav selle õlivahetusvälp. Pole mõtet seda 15k taga kangutada, kuna see ei anna erilist võitu. selle moto hooldus on üsnagi taskukohane.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Kust on võimalik tellida selle mootori karburaatorile remondikomplekti?lauren kirjutas:....Soovitan karburaatori korralikult ära puhastada ja vaadata kas asi hakkab uuesti toimima. Samuti kontrollida kas soojaks mineva mootoriga avaneb ka õhuklapp. Puusalt tulistades ütlen, et ujukinõel ei taha hästi pidada ja kipub mootorit üle ujutama.....
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Nutate siin oma 15000km õliga, kuskilt lugesin vabsee mõni loodab 30tuh õlivahetus, et tehasemanuaalis kirjas, selle aja peale ei ole see õli enam vaid tavott. Enda autol 7500km tehase järgi, tsips lasen peale 9000-10000 vahel vahetan.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
lauren kirjutas:rekkamees kirjutas:Sümptomid on sarnased, nagu minu autol siis olid, kui see minu omandusse jõudis. Kord läks käima, kord mitte. Aegajalt suri välja ja siis ei tahtnud teinekord mitu tundi enam käima minna. Kui lõpuks läks, oli rõve toss taga. Mõnikord otsustas keset sõitu tossama hakata ja siis tuli hullult pöördes hoida, et koha peale ära ei kooleks.
Viga oli gaasiklapi asendi anduris. Lisaks oli küttesegu liiga rikkaks keeratud. Tõenäoliselt oli andur juba enne auto minu kätte sattumist jamanud ja mõni tark lukksepp oli autodest vähe teadnud eelmisele omanikule soodsat "remonti" teinud.
Tegemist ju ikkagi karburaatoriga mitte pritsungiga.
Soovitan karburaatori korralikult ära puhastada ja vaadata kas asi hakkab uuesti toimima. Samuti kontrollida kas soojaks mineva mootoriga avaneb ka õhuklapp. Puusalt tulistades ütlen, et ujukinõel ei taha hästi pidada ja kipub mootorit üle ujutama.
10w40 on poolsünt ja sobib sinna väga hästi. 10k on piisav selle õlivahetusvälp. Pole mõtet seda 15k taga kangutada, kuna see ei anna erilist võitu. selle moto hooldus on üsnagi taskukohane.
Minu viga, elan omas mullis ja arvan, et kõik mudeliuuenduse järgsed Sierrad on pritsungiga.

Põhimõtteliselt kannatab enamvähem suvalise õliga 15-20 tuhat lasta, kohe ei juhtu midagi, aga mootor lihtsalt kulub kiiremini ära. Lisaks veel kõnts (õli hulka sattunud kütuse põlemisjäägid, kondents jms), mis vana õli kasutades mootorisse kogunema hakkab. Kulumise vastu on võimalik võidelda paremat õli kasutades, aga kõntsa kogunemisest see ei päästa. Kes sõidab maanteel pidevalt pikki otsi, saab kvaliteetset õli kasutades välpa tõesti mingil määral pikendada, aga lühikeste külavahe- ja linnasõitude, tühikäigul töötava mootori saatel parklas hängimise ja rehvipõletamise puhul tasub õli võibolla isegi tihemini, kui 10 tuhande takka vahetada.Faric kirjutas:Nutate siin oma 15000km õliga, kuskilt lugesin vabsee mõni loodab 30tuh õlivahetus, et tehasemanuaalis kirjas, selle aja peale ei ole see õli enam vaid tavott. Enda autol 7500km tehase järgi, tsips lasen peale 9000-10000 vahel vahetan.
esivedu tähendab tõmbamist
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Hei
Lõppude-lõpuks sai tehtud autole ära hooldus. Nüüdsest enam auto ei puterda ega tossa nagu vana auruvedur.


Vahetatud sai ära:
-küünlad
-käigukasti padi
-siduri automaatne pinguti
-kõik filtrid
-süütejuhtmed
-jagaja kaan
-jagaja rootor
-veepump
-hammasrihm ja pingutusrullik
-kkk tihend
-kiilrihm
-õli ja jahutusvedelik
Veepumba vahetud algselt plaanis ei olnud, kuid hammasrihma vahetades tekkis kahtlus veepumba lõtkus siis sai see vahetatud.
Peale hooldust tekkis mootorisse klõbin, mille pärast pandi kolm korda hammasrihma paika, 3 korda reguleeriti klappe aga viga peitus hoopis lahtises veepumba rullikus.
Lõpuks sai reguleeritud klapid (sisselase 0,20mm ja väljalase 0,25mm). Stroboga pandi paika süüde. Väljasuremise viga peituski liiga varajases süütes. Soojalt läheb tööle ikka nagu sooja pumbaga tds
võib-olla sellest, et kütusepump on läbi?
Mingi aeg tekkis plaan panna tagaklaasile mõni originaalne tekst. Ning puhtjuhuslikult leidsin lõustaraamatu mingist kommenteeriumist piisavalt originaalse teksti, mis ilutsebki nüüd auto tagaklaasil.

Ja nüüd ka üks asi, mida täitsa ise suudan oma autol vahetada.. Automakk. Ennem olen kirjutanud, et sain sünnipäevaks automaki- blaupunkt, minul läks sellega veidi nihu, ehk üks nupp ei töödanud ning nupud olid üleüldiselt kehvkesed, makk elas totaalselt oma elu (mis häiris sõidu ajal), ehk cd kuulamise ajal avastas ta, et õige aeg oleks hakata raadiot mulle mängima. Geneka laadimise häält oli kõlaritest kuulda ning makk oli ka uimane. Vingumist kui palju..
Niisiis seadsin sammud poodi, kust makk osteti ja vahetasin ümber, pidin küll 20€ juurde panema aga sain alpine maki, millega siiani olen väga-väga rahul. Heli kvaliteedi vahet on isegi originaalkõlaritest aru saada. Ehk siis kahe kuuga on minu autos olnud neli makki.
PS! pilt on saadetud otse nokia 3310nest.

Ning lõpetuseks üks pilt asjaosalisest ka.

Brigitt.
Lõppude-lõpuks sai tehtud autole ära hooldus. Nüüdsest enam auto ei puterda ega tossa nagu vana auruvedur.


Vahetatud sai ära:
-küünlad
-käigukasti padi
-siduri automaatne pinguti
-kõik filtrid
-süütejuhtmed
-jagaja kaan
-jagaja rootor
-veepump
-hammasrihm ja pingutusrullik
-kkk tihend
-kiilrihm
-õli ja jahutusvedelik
Veepumba vahetud algselt plaanis ei olnud, kuid hammasrihma vahetades tekkis kahtlus veepumba lõtkus siis sai see vahetatud.
Peale hooldust tekkis mootorisse klõbin, mille pärast pandi kolm korda hammasrihma paika, 3 korda reguleeriti klappe aga viga peitus hoopis lahtises veepumba rullikus.
Lõpuks sai reguleeritud klapid (sisselase 0,20mm ja väljalase 0,25mm). Stroboga pandi paika süüde. Väljasuremise viga peituski liiga varajases süütes. Soojalt läheb tööle ikka nagu sooja pumbaga tds

Mingi aeg tekkis plaan panna tagaklaasile mõni originaalne tekst. Ning puhtjuhuslikult leidsin lõustaraamatu mingist kommenteeriumist piisavalt originaalse teksti, mis ilutsebki nüüd auto tagaklaasil.

Ja nüüd ka üks asi, mida täitsa ise suudan oma autol vahetada.. Automakk. Ennem olen kirjutanud, et sain sünnipäevaks automaki- blaupunkt, minul läks sellega veidi nihu, ehk üks nupp ei töödanud ning nupud olid üleüldiselt kehvkesed, makk elas totaalselt oma elu (mis häiris sõidu ajal), ehk cd kuulamise ajal avastas ta, et õige aeg oleks hakata raadiot mulle mängima. Geneka laadimise häält oli kõlaritest kuulda ning makk oli ka uimane. Vingumist kui palju..
Niisiis seadsin sammud poodi, kust makk osteti ja vahetasin ümber, pidin küll 20€ juurde panema aga sain alpine maki, millega siiani olen väga-väga rahul. Heli kvaliteedi vahet on isegi originaalkõlaritest aru saada. Ehk siis kahe kuuga on minu autos olnud neli makki.
PS! pilt on saadetud otse nokia 3310nest.

Ning lõpetuseks üks pilt asjaosalisest ka.

Brigitt.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
"ära hõiska enne õhtut" on üks vägagi hea lause, kui eelnevalt kirjutasin, et auto enam ei puterda ja tossa siis nüüd võin ennast parandada. Auto enam ei tossa, aga vahel meeldib talle puterdada küll ja veel.
Õnneks ei ole seda enam pidevalt, aga eksisteerib siiani. Täna lõi ka veel korra tuurid kõrgeks ja mingi aeg lõi need täiesti lampi järsku alla. Olgu ka mainitud, et õues külm ei olnud, pea 11 kraadi sooja.
Õnneks ei ole seda enam pidevalt, aga eksisteerib siiani. Täna lõi ka veel korra tuurid kõrgeks ja mingi aeg lõi need täiesti lampi järsku alla. Olgu ka mainitud, et õues külm ei olnud, pea 11 kraadi sooja.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Selline käitumine on vist Sierra eripära.
Käisin eelmisel suvel 2x autoelektriku juures, sai üht-teist välja vahetatud ja hirmsat moodi reguleeritud, aga pöörete kõikumist esineb ikka aegajalt. Olen käega löönud, sest heitgaasitest oli korras, kütusekulu normis ja lambist seisma pole seni veel jäänud, nagu enne elektriku juures käimist tavaliselt tegi. Pärast mida võis mõnikord mitu tundi oodata, kuni jälle käima nõustus minema.

esivedu tähendab tõmbamist
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Hoiatus! postitus sisaldab vingumist 
Igastahes on asjalood nüüd sellised, et auto suri välja ja kaputt, sinna ta ka jäi. Jumal tänatud, et see mu maja nurgas oli.
Alguses jättis ta mu juba teele ka, aga siis ma lohutasin ikka ennast, et ma lihtsalt koba ja sõita ei oska. Aga kui ta paarisaja meetri pärast jälle ära suri, enne seda turtsudes rohkem kui mina, sain aru, et asi on ikka mäda. Suure hirmuga helistasin muidugi kohe meessoost isikule ja küsisin, et kuidas aru saada kas aku tühi või auto on natukene nagu katki. Eks telefoni teel ei oska keegi aidata ja mu seletamine on ka omamoodi, aga kuna auto ketrab ja ketrab siis akus ei pidavat viga olema. Siiski siiski õhtul kui auto õigesse kohta lükatud panen aku igaks-juhuks laadima.
Nii kaua lähen ja torisen nurgas, et küll see auto omaniku elu võib raske olla!

Igastahes on asjalood nüüd sellised, et auto suri välja ja kaputt, sinna ta ka jäi. Jumal tänatud, et see mu maja nurgas oli.
Alguses jättis ta mu juba teele ka, aga siis ma lohutasin ikka ennast, et ma lihtsalt koba ja sõita ei oska. Aga kui ta paarisaja meetri pärast jälle ära suri, enne seda turtsudes rohkem kui mina, sain aru, et asi on ikka mäda. Suure hirmuga helistasin muidugi kohe meessoost isikule ja küsisin, et kuidas aru saada kas aku tühi või auto on natukene nagu katki. Eks telefoni teel ei oska keegi aidata ja mu seletamine on ka omamoodi, aga kuna auto ketrab ja ketrab siis akus ei pidavat viga olema. Siiski siiski õhtul kui auto õigesse kohta lükatud panen aku igaks-juhuks laadima.
Nii kaua lähen ja torisen nurgas, et küll see auto omaniku elu võib raske olla!

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Pump häält teeb, kui süüde sisse panna?
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Karburaatoriga peaks see sierra olema, tundub et karbussis mingi jama kas uputab üle nt nõelklapp ei sulgu või ei saa bensiini kätte.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
bensiini on?