Teen oma masinast ka siia teema.
Autoks on Ford Sierra. Tehasest veeres ta välja 1986.aastal. Mootor on antud masinal suht tagasihoidlik, kuid samas ka minujaoks hetkel piisav 2,0 77kW.
Auto on halli värvi ja suhteliselt roostevaba. Roostet võib leida vasakut tagumiselt tiiva äärelt ning paremalt tagumiselt ukselt. Need ka vist tüüpilised kohad, mis ära lähevad. Ennem ostmist oli masin olnud korralikes kätes, kuna salong oli väga puhas. Sama saab ka öelda igasuguste plast detailide kohta. Ainus viga, mis hetkel salongist häirib, on mõranenud armatuur ja katkine kindalaeka luuk.
Veermik tundub ka olevat masinal korralik, midagi ei nagise ega kolise.
Aga nüüd siis räägin natuke ka vigadest, mis nõuavad likvideerimist.
Algselt sai vaadatud, et miks masin sööb niipalju kütet. Mõtlesin, et võibolla mulle lihtsalt tundub nii, kuna eelmiseks masinaks oli 1,3 escort. Peale sõitmist oli aga autojuures tunda suhteliselt tugevat bensiini haisu. Koheselt sai visatud kiirem pilk põhjaalla ja ka viga leitud. Nimelt paak alt täiesti märg. Selge, paak vajab vahetamist.
Ka vajab vahetamist jagajakaas ja -rootor, kuna rootori suutsin kuidagi kolmeks jupiks sõita

Aga küsimus Teile, kui Sierradega rohkem tegelenud isikutele. Milles võib viga olla, kui masin käib külmalt ilusti, aga kui mootor soojaks saab, sureb auto sõites niisama välja. Eriti, kui vahetada käiku kolmandalt teisele. Sama on ka ühtlase kiirusega sõites, et hakkab algul natuke nn. kakkuma ja siis sureb välja.. Ise mõtlesin, et äkki küttefilter umbes ja ei saa nagu kütet kätte vms, aga noh, mida mina ka tean.
Aga mis ma ikka kaua räägin, panen ka paar pilti masinast, kuna teatavasti pildid ütlevad rohkem, kui tuhat sõna.
(Klikka pildil, et näha suuremalt.)



Auto oli pildistamise hetkel suht must.
