Ford Sierra 2,0 -86a. 300mph

Kasutajate pikendused
Suletud
300mph
turist
Postitusi: 33
Liitunud: 18 Mär 2007, 10:41
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Ford Sierra 2,0 -86a. 300mph

Postitus Postitas 300mph »

Tervist!

Teen oma masinast ka siia teema.

Autoks on Ford Sierra. Tehasest veeres ta välja 1986.aastal. Mootor on antud masinal suht tagasihoidlik, kuid samas ka minujaoks hetkel piisav 2,0 77kW.
Auto on halli värvi ja suhteliselt roostevaba. Roostet võib leida vasakut tagumiselt tiiva äärelt ning paremalt tagumiselt ukselt. Need ka vist tüüpilised kohad, mis ära lähevad. Ennem ostmist oli masin olnud korralikes kätes, kuna salong oli väga puhas. Sama saab ka öelda igasuguste plast detailide kohta. Ainus viga, mis hetkel salongist häirib, on mõranenud armatuur ja katkine kindalaeka luuk.
Veermik tundub ka olevat masinal korralik, midagi ei nagise ega kolise.

Aga nüüd siis räägin natuke ka vigadest, mis nõuavad likvideerimist.

Algselt sai vaadatud, et miks masin sööb niipalju kütet. Mõtlesin, et võibolla mulle lihtsalt tundub nii, kuna eelmiseks masinaks oli 1,3 escort. Peale sõitmist oli aga autojuures tunda suhteliselt tugevat bensiini haisu. Koheselt sai visatud kiirem pilk põhjaalla ja ka viga leitud. Nimelt paak alt täiesti märg. Selge, paak vajab vahetamist.
Ka vajab vahetamist jagajakaas ja -rootor, kuna rootori suutsin kuidagi kolmeks jupiks sõita :?
Aga küsimus Teile, kui Sierradega rohkem tegelenud isikutele. Milles võib viga olla, kui masin käib külmalt ilusti, aga kui mootor soojaks saab, sureb auto sõites niisama välja. Eriti, kui vahetada käiku kolmandalt teisele. Sama on ka ühtlase kiirusega sõites, et hakkab algul natuke nn. kakkuma ja siis sureb välja.. Ise mõtlesin, et äkki küttefilter umbes ja ei saa nagu kütet kätte vms, aga noh, mida mina ka tean.

Aga mis ma ikka kaua räägin, panen ka paar pilti masinast, kuna teatavasti pildid ütlevad rohkem, kui tuhat sõna.

(Klikka pildil, et näha suuremalt.)

Pilt
Pilt
Pilt

Auto oli pildistamise hetkel suht must. :oops:
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter »

minul oli kuangi sama jama et külmast peast ok aga nii kui soe ja tooreklapp avatud sureb välja ja teeb muid vigureid...viga seisnes selles et karpa maha, korralik puhastus,ujuki tase üle kontrollida ning siis ära reguleerida
ahjaa...ja kui peale puhatamist kah ei aita..siis karpa ja kollektori vaheline tihend vajab vahetamist :wink:
300mph
turist
Postitusi: 33
Liitunud: 18 Mär 2007, 10:41
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas 300mph »

Eks peab selle karpa puhastamise ka ette siis võtma.

Igav selle autoga kohe kindlasti ei hakka, alati vajab midagi tegemist. :lol:
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter »

300mph kirjutas:Igav selle autoga kohe kindlasti ei hakka, alati vajab midagi tegemist. :lol:
eks seda kindlasti...aga muidu ..paistab täitsa ok välja..kui välja jätta esistange nurk :? ..

Jõudu tööle! :P
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Postitus Postitas motohead »

Dexter kirjutas:minul oli kuangi sama jama et külmast peast ok aga nii kui soe ja tooreklapp avatud sureb välja ja teeb muid vigureid...viga seisnes selles et karpa maha, korralik puhastus,ujuki tase üle kontrollida ning siis ära reguleerida
ahjaa...ja kui peale puhatamist kah ei aita..siis karpa ja kollektori vaheline tihend vajab vahetamist :wink:

kas sa saaksid eha avaldada palju peab ültse bensini tase olema mul võt ka kahtlaselt palju küttet akki viga selles
auto all ma sündisin ja suren ka;)
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter »

Sõltub karbussist

weber 2v (32/36 DGAV) (part nos 85hf 9510 ca ja da)
1. 800 +- 25 rpm
2. 1,5 +- 0,2 %
3. 2900 +- 100 rpm
4. (ilma tihendita)
vask ujuk: 41,0 mm
plastik ujuk: 35,3 mm

weber 2v (30/34 DFTH)
1. 800 (elektrooniliselt kontrollitud)
2. 0,75 - 1,25%
4. (tihendiga) 7,5-8,5 mm

weber 2v (32/36 DGAV) (part nos 85hf 9510 cb ja db)
1. 875 (elektrooniliselt kontrollitud)
2. 1,0 +- 0,25%
4. (tihendiga) 8,0 +- 0,5mm

weber 2v (32/36 DGAV): 2,0 sohc kuni 1985
weber 2v (30/34 DFTH): 2,0 sohc alates 1985 (mitte p100)

need siis 2.0 OHC mootori kohta :wink:
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Postitus Postitas motohead »

oh väga hea nüüd peab vaid vaatama milline karba on ja siis on heeaa


a seda saab ka kuskilt karpa pealt vaadata v
auto all ma sündisin ja suren ka;)
Karl
kasutaja
Postitusi: 119
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Karl »

Ei lahe,kui vana klassivend sierrade juurde pöördunud :D
300mph
turist
Postitusi: 33
Liitunud: 18 Mär 2007, 10:41
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas 300mph »

Karl kirjutas:Ei lahe,kui vana klassivend sierrade juurde pöördunud :D
Kuule jah, sai mingi masin liikumiseks vaadatud ja üllatavalt hea isegi on! :)
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK »

tore jälle üks vanem sierra meil juurs siin,

Muidu korralik sierra paistab, hoia teda ikka ja teavita ka meid oma plaanidest ja tegemistes.

8) 8) 8)
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
300mph
turist
Postitusi: 33
Liitunud: 18 Mär 2007, 10:41
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas 300mph »

Hoida proovin teda ikka, kuna vaja maal millegagi liikuda.

@Dexter
Stange purustamisega sai hakkama eelmine omanik. Kunagi suvepoole vaatab võibolla vahetan ära stanged, armatuuri ja luugile panen miskise sierra orig. tiiva vms. Aga need ainult plaanid hetkel, niiet midagi pole kindlat. Praegu esimene asi, et vaja auto korda saada.
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Postitus Postitas Priit »

mul ema sierral kah oli mingi sarnane jant :roll: tagasivoolu klapp jubis. lihtne kontroll-ühenda see lihtsalt vahelt ära, siis saab vea teada
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
300mph
turist
Postitusi: 33
Liitunud: 18 Mär 2007, 10:41
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas 300mph »

Nii, polegi tükk aega siin midagi rääkind.
Vahetasin ära jagaja rootori ning kaane ja mootor jälle käib ilusti.
Ka tühikäigupöörded muutusid nagu ühtlasemaks sellega.
Kuna sõites hakkas mootor uuesti kakkuma, mõtlesin, et viskan uuesti pilgu kapoti alla. Seal siis katsusin üle kõik küünlajuhtmed, et äkki need ei anna ühendust vms. Lõpuks, peale 10-15 minutit ootamist, tuli mõte, et vaataks õhupuhastisse kah, et mis seal filter teeb. Ja oh imet, filtrit polnudki seal sees. Sai siis kähku mingi vana, kuid suht puhas filter sinna asemele visatud.
Peale selle käitus mootor uuesti normaalselt nagu see ostes oli.
Nüüd vaja veel karpa ära puhastada, kuna ilma filtrita võis sinna igast s*tta sisse sattuda. Veel siis bensiinifilter ning ka mootori õli peaks kunagi ära vahetama koos filtriga jällegi.

Ning kuna hakkab lähenema suvi, siis peaks kunagi vaatama alla ka mingisugused veljed. Auto hetkel tartus ringi ei sõida, kuna vaja need vead üles likvideerida ning kindlustus ära teha. Tegin ka paar pilti.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
300mph
turist
Postitusi: 33
Liitunud: 18 Mär 2007, 10:41
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas 300mph »

Niinii. Vahepeal siis midagi uuemat ka siia.

Auto liigub, kuid väiksemaid vigu on. Madalatel pööretel kipub puterdama. See on vist küünlajuhtmete viga, kuna igaüks on erinev peal ning peksavad üle lihtsalt. Ennem talve peab need ka kindlasti ära vahetama.

Täna ostan uue paagi ka. Nädalavahetusel vahetan paagi ära, sest kaua ma seda vahetust ikka edasi lükkan.
Vahepeal puhastasin ka karpa ära. Kas ka paremaks muutus, sellest pole aru saanud.


Autoga liiklen põhiliselt nädalavahetustel maal. Suvel masin seisis, kuna siis oli kasutusel rohkem kaherattaline aparaat.

Kui paagi vahetatud saan, siis teen ka värskemaid pilte puhtast autost.
300mph
turist
Postitusi: 33
Liitunud: 18 Mär 2007, 10:41
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas 300mph »

Autol siis nüüd paak vahetatud. Oli sega jamamist seal palju, kuna polte ei saanud kuidagi lahti jne, kuid lõpuks ta vahetatud sai kuidagi. Järgmise asjana plaanis küünlajuhtmete ja siis plokikaanetihendi vahetus, kuna tosool kaob kuskile, kuid leket pole ja käivitades tuleb summutist valget välja.


Peale seda kevadel siis velg alla, muusika sisse, veel nipet-näpet mootori juures ja kere kallal ning esmaste lubade kättesaamisel saab hakata sellega ametlikult üksinda sõitma.
Suletud