Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Hei!
Üks pisikene samm ilusamale autole olen lähemal, ehk keeviustööd on tänaseks lõppenud.
Nagu eelpool ka mainitud, sai ära vahetatud esimesed tiivad, karbid ning tagumised tiiva ääred. Veidi sai ka põhja lapitud. Sisemised karbid ning esimese stange nurga kinnitused taastatud.
Hetk enne keevitusse minekut.
Ning nii need tööd ja unetud ööd algasid ..
Siin on veidi näha ka esimese lume rõõmude tagajärge.
Preili kisuti puhta paljaks..
Roostet ikka leidus
Tuli välja see, et karpide sisemine olukord ei olnud kiita, eriti just juhipoolne karp, mis oli uksepostist praktiliselt lahti mädanenud juba ning karbi tagumine nurk olematu. Õnneks saime asjale õigel ajal jälile ning korda tehtud. Pika aja möödudes hakkas asi lõpuks ilmet võtma.
Peale keevitust kaeti keevituskohad happekrundi või tsinkkrundiga. Ning peale seda täitekrundiga. Hiljem said karbid seest karbivahaga üle lastud. Põhi sai mõlemalt poolt kaetud mastiksiga (alt ainult keevituskohtadest)
Fototõestus, et peale moraalse toe oskan pintslit ka käes hoida.
Vahepeal tuli välja ka veidi kehvem üllatus. Summuti viimase püti juures oli pragu.
Prao tegelik põhjus oli see, et katt oli seest tühjaks põlenud mis omakorda ära lõhkunud seest keskmise püti ja nii oli kõik see sodi viimase püti ära ummistanud.
Lahkamisel tuli summutist selliseid tükke välja
Õnneks oli olemas peaaegu uus -dohc- mootori summuti. Asi tehti nii ümber, et sobiks minu autole ning katti enam üldse ei tule (seda ei pea seda mu autol ka olema)
Pilte lõpptulemusest
Üks õhtu mees pani peale tööd kokku ka sellist vahvat puzzlet nimega "karpa"
Eile tegi mees üllatuse ja ostis LSD diffri, olgu mainitud et kogu talve olen sõitnud autoga millel oli blokkdiffer ning hakkas meeldima kui mõlemad rattad veavad (blokk diffri puhul on veidi häiriv parklates parkida ). Enne kui differ auto alla intallitakse vahetab ära kõik simmerid ja õli, differ läheb auto alla ketaspiduritega tagasillaga, mis on juba olemas.
Kuid, see pole veel kõik ..
Õhtul teatas mees, et tegelikult ei ostnud ta ainult diffrit vaid ka kärgveljed, mida ma olen soovinud umbes täpselt sellest ajast kui auto endale soetasin. Olen vist hea tüdruk olnud
Puudu on veel korralikud roostevabad uksed, stanged (tagumine mk3 oma, esimee mk3 oma või siis udutuledega)
Ehk oskab veel keegi värvimisel aidata. Eeltööd saame ise tehtud.
Päeva küsimus: Kuidas kütusepaagi luuk ja kogu see sisemine osa kätte saada?
Brigitt
Üks pisikene samm ilusamale autole olen lähemal, ehk keeviustööd on tänaseks lõppenud.
Nagu eelpool ka mainitud, sai ära vahetatud esimesed tiivad, karbid ning tagumised tiiva ääred. Veidi sai ka põhja lapitud. Sisemised karbid ning esimese stange nurga kinnitused taastatud.
Hetk enne keevitusse minekut.
Ning nii need tööd ja unetud ööd algasid ..
Siin on veidi näha ka esimese lume rõõmude tagajärge.
Preili kisuti puhta paljaks..
Roostet ikka leidus
Tuli välja see, et karpide sisemine olukord ei olnud kiita, eriti just juhipoolne karp, mis oli uksepostist praktiliselt lahti mädanenud juba ning karbi tagumine nurk olematu. Õnneks saime asjale õigel ajal jälile ning korda tehtud. Pika aja möödudes hakkas asi lõpuks ilmet võtma.
Peale keevitust kaeti keevituskohad happekrundi või tsinkkrundiga. Ning peale seda täitekrundiga. Hiljem said karbid seest karbivahaga üle lastud. Põhi sai mõlemalt poolt kaetud mastiksiga (alt ainult keevituskohtadest)
Fototõestus, et peale moraalse toe oskan pintslit ka käes hoida.
Vahepeal tuli välja ka veidi kehvem üllatus. Summuti viimase püti juures oli pragu.
Prao tegelik põhjus oli see, et katt oli seest tühjaks põlenud mis omakorda ära lõhkunud seest keskmise püti ja nii oli kõik see sodi viimase püti ära ummistanud.
Lahkamisel tuli summutist selliseid tükke välja
Õnneks oli olemas peaaegu uus -dohc- mootori summuti. Asi tehti nii ümber, et sobiks minu autole ning katti enam üldse ei tule (seda ei pea seda mu autol ka olema)
Pilte lõpptulemusest
Üks õhtu mees pani peale tööd kokku ka sellist vahvat puzzlet nimega "karpa"
Eile tegi mees üllatuse ja ostis LSD diffri, olgu mainitud et kogu talve olen sõitnud autoga millel oli blokkdiffer ning hakkas meeldima kui mõlemad rattad veavad (blokk diffri puhul on veidi häiriv parklates parkida ). Enne kui differ auto alla intallitakse vahetab ära kõik simmerid ja õli, differ läheb auto alla ketaspiduritega tagasillaga, mis on juba olemas.
Kuid, see pole veel kõik ..
Õhtul teatas mees, et tegelikult ei ostnud ta ainult diffrit vaid ka kärgveljed, mida ma olen soovinud umbes täpselt sellest ajast kui auto endale soetasin. Olen vist hea tüdruk olnud
Puudu on veel korralikud roostevabad uksed, stanged (tagumine mk3 oma, esimee mk3 oma või siis udutuledega)
Ehk oskab veel keegi värvimisel aidata. Eeltööd saame ise tehtud.
Päeva küsimus: Kuidas kütusepaagi luuk ja kogu see sisemine osa kätte saada?
Brigitt
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
kena töö
kas poritiib lainesse ei tõmmanud?
kas mõttekam poleks olnud vahetada tagumisel poritiival väiksemat osa, et tulevikus oleks võimalik sama teha, igakord pead ju suurema tüki vahetama
kas poritiib lainesse ei tõmmanud?
kas mõttekam poleks olnud vahetada tagumisel poritiival väiksemat osa, et tulevikus oleks võimalik sama teha, igakord pead ju suurema tüki vahetama
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Mul pakkuda tagumised minimaalse roostega uksed. Valget värvi.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Tarmo kirjutas:kena töö
kas poritiib lainesse ei tõmmanud?
kas mõttekam poleks olnud vahetada tagumisel poritiival väiksemat osa, et tulevikus oleks võimalik sama teha, igakord pead ju suurema tüki vahetama
Mötlesin just seda sama, krt sa loed mu mötteid
Pideva keevitusega pole veel siiani näind tiivaäärte keevitust, seda tehakse ikka punktides..
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Minu silm ütleb küll, et on punktitud. Töö on ilus ja arvestades, kui põhjalikult on ette võetud, siis ehk lähitulevikus uuesti tiivaääri tegema ei pea...
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Tegu on tõesti tiheda punkt keevitusega.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Alguses pandi punktidena kaar paika ning punktivahed täideti tiheda punktkeevitusega
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
kae spetsialiste
tumedamad kohad on punktitud, siis pidevaga täidetud
edit: birgit jõudis ette
tumedamad kohad on punktitud, siis pidevaga täidetud
edit: birgit jõudis ette
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Mine võta nüüd kapist küpsist, pühi tolm alt ära ja pane see oma kohale tagasi
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Täidetud punktidega mitte õmmeldud. Teoorias kui hästi teha siis lainesse ei tohiks tõmmata, mul niiväga hästi ei tulnud väljaTarmo kirjutas:kae spetsialiste
tumedamad kohad on punktitud, siis pidevaga täidetud
edit: birgit jõudis ette
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Vaadake nüüd seda kõige vasakpoolsemat õmblust pildil. Jah kõige parem poolsem on punktid. Näitasin ka keevitus spetsialistile ja tema nimetas seda vasakut seina õmbluseks
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Kas nagu ükskõik ei ole või? Mis tehtud see tehtud
'92 Sierra DOHC
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Kas kõige tähtsam ei ole see, et tiib laines pole?
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Nalja teed ? Insenerid on rääkinud, ilmselt pead lahti võtma ja nende antud juhiste järgi uuesti tegemaBrigittP kirjutas:Kas kõige tähtsam ei ole see, et tiib laines pole?
Aga tore ,et elustatakse.Kahjuks on endal sama tee veel minna, aga motti ei leia kusagilt
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Suur töö jap tehtud, tuult tiibadesse edaspidi.
Sellised teemad ju just inspireerivad kisu aga lahti ja siis peadki tegema hakkamaJaanusK kirjutas:
Aga tore ,et elustatakse.Kahjuks on endal sama tee veel minna, aga motti ei leia kusagilt