Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Kena näeb välja küll.
Räägi sõiduomaduste muutumisest ka! Kandevõime pole Sul vist primaarne, aga huvitav, kas Sierra sild kannatab selle tonnise koorma ka välja, mis lubatud?
esivedu tähendab tõmbamist
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Sõiduomadustelt on nüüd täiesti sõiduauto. Enne ikka kippus põrkama kaubiku moodi.
Tonni ma kindlasti enam peale ei paneks, miskipärast kahtlustan et väänan õõtsad kõveraks... Scorpa vedrudega on hetkel kandevõime kuskil pool tonni, siis on amordid põhjas. Sierra vedrudega oli vast 300 kilo äkki...
Tonni ma kindlasti enam peale ei paneks, miskipärast kahtlustan et väänan õõtsad kõveraks... Scorpa vedrudega on hetkel kandevõime kuskil pool tonni, siis on amordid põhjas. Sierra vedrudega oli vast 300 kilo äkki...
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Kui keegi veel sarnase projekti ette võtab, võiks proovida uuema Vito kaubiku tagasilda alla aretada.
Sellel on tagavedu, sõltumatu vedrustus (õõtsharkidega), tagumised ketaspidurid, spiraalvedrud ja tonnine kandevõime.
Rataste poldijagu on vanema Scorpaga identne ehk 5x112.


esivedu tähendab tõmbamist
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Vito tagasillaga oleks asi täitsa lahendatav ja tehtav!
Aga üldiselt läks auto talvepuhkusele. läbisõitu tuli natuke alla 5t km, keskmine küttekulu 10l/100-le. Talvel sooviks LSD lahti võtta ja tihedamaks teha, kardaan ümber teha vahetatava puhvri peale ja tõukurid veelkord üle käia- soojalt tiksub üks või kaks tükki.
Sai pisu plikadele sõitu tehtud..



Aga üldiselt läks auto talvepuhkusele. läbisõitu tuli natuke alla 5t km, keskmine küttekulu 10l/100-le. Talvel sooviks LSD lahti võtta ja tihedamaks teha, kardaan ümber teha vahetatava puhvri peale ja tõukurid veelkord üle käia- soojalt tiksub üks või kaks tükki.
Sai pisu plikadele sõitu tehtud..


