K: Klapisääre tihendite vahetus
K: Klapisääre tihendite vahetus
tere.
kas klapisääretihendite vahetus on hull töö,ja kuda neid vahetatakse.on sellekohta ka mingit infot kellelgi anda.auto on 91a. sierra 2,0 ohc tänan
kas klapisääretihendite vahetus on hull töö,ja kuda neid vahetatakse.on sellekohta ka mingit infot kellelgi anda.auto on 91a. sierra 2,0 ohc tänan
-
- kasutaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 27 Nov 2006, 23:41
- Asukoht: Pärnu
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
http://foorum.sierraclub.pri.ee/viewtop ... ight=klapi
äkki on abiks
äkki on abiks
Klapisääre tihendite vahetus
A kuda need nookurid kätte saab?
Re: Klapisääre tihendite vahetus
keerad nookurite pingutus poldid/mutrid lahti ja ongi käesqit kirjutas:A kuda need nookurid kätte saab?

Klapisääre tihendite vahetus
Aga siis ei pruugi ju klapi vahed paika jääda.Või ma eksin?
Klapisääre tihendite vahetus
Aga kui suured need vahed olema peavad?Sisse ja väljalaskel peavad need ju erinevad olema,kui suured?
issanda loomaaed...aga siis puust ja punaseks. Rokkerid tulevad vahelt välja vägagi lihtsalt, vajutad klapiveru kokku ja võtad rokkeri vahelt välja.Kas kasutad surumiseks kruvikat või kummiheeblit on vaba valik. Pole vaja seal midagi kruttida, kui just ei taha klappe regullida. Järgmisena võtad lauasahtlist klapivedru kokkusurumiuse rakise , teisest sahtlist küünlaavasse installitava suruõhu ülemineku ja töö võibki alata. Suruõhk silindrisse klappe üleval hoidma ja rakis kah tööpiirkonda. Ühe otsa konsukujuline moodustis nukkvõlli taha ja teisega sihid klapitaldrikut. Pintsetid kah abiks , kui näpud just klaverimängija omad ei ole. Vedru kokku, siis kutsikad ( mitte koerapojad vaid poolkuud , mis klapitaldrikut klapi küljes hoiavad) välja. Järgmine etapp on vana kl. sääre tihend maha võtta. Selleks tööks sobivad näiteks naelatangid , edevamal juhul selleks tööks loodud eksemplar tangilistest. Uhh, nüüd siis pühid higi ja avastad , et pood on kurat teab mida müünud
. Aga pole hullu kiirjooks ja lähebki esimese kl. tihendi installimiseks lahti. Klapisäärele installid õhukeseseinalise plastiktoru lukustussoontele , selleks , et esimesel korral tihendeid lihtsalt ära ei rikuks. Kohale koputamiseks sobib eduliselt nn. pikk padrunvõti. Nüüd siis jälle vedru kohale , rakis peale , kutsikad tagasi vahele ja ...nii kaheksa korda.
NB! rokkerid tuleb tagasi panna samadesse kohtadesse, muidu hakkad klappe kruttima. Simpel.

NB! rokkerid tuleb tagasi panna samadesse kohtadesse, muidu hakkad klappe kruttima. Simpel.
nõka nõõ
läbi tagumise avause võib kah mandleid opereerida , aga valus on. 100% rakistest on kah omavalmistatud ( included viis erinevat klapivedrude kokkusurumisteks mõeldut).. .Aga ..kui pole ükski töö jäänud tegematta ,siis müts maha su meelekindluse ees (ega sirjed peale klapirakise midagist ei vajagi
)

nõka nõõ