K: Klapisääre tihendite vahetus

Kapotialused jutud
ranto26
turist
Postitusi: 3
Liitunud: 11 Mär 2007, 11:15
Asukoht: lääne-virumaa

K: Klapisääre tihendite vahetus

Postitus Postitas ranto26 »

tere.
kas klapisääretihendite vahetus on hull töö,ja kuda neid vahetatakse.on sellekohta ka mingit infot kellelgi anda.auto on 91a. sierra 2,0 ohc tänan
karvaendel
kasutaja
Postitusi: 191
Liitunud: 27 Nov 2006, 23:41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas karvaendel »

Kui täpset seletust vaja on? Sellesmõttes, et kui palju sa mootorist jagad?
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

yax
Administraator
Postitusi: 371
Liitunud: 01 Jaan 1970, 03:00
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas yax »

ranto26 kirjutas:ma just mõtlesingi,kas seda on võimalik oma garaasis teostada.
mootorikohata tean suht palju aga klapisääre tihemtite vahetusega pole kokku puutund

kui vastata tahad siis vasta oma vanas teemas mitte ära tee uut teemat!!
ranto26 vastas, aga vastus sattus väljapoole teemat.
qit
turist
Postitusi: 35
Liitunud: 28 Dets 2006, 20:37

Klapisääre tihendite vahetus

Postitus Postitas qit »

A kuda need nookurid kätte saab?
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: Klapisääre tihendite vahetus

Postitus Postitas Dexter »

qit kirjutas:A kuda need nookurid kätte saab?
keerad nookurite pingutus poldid/mutrid lahti ja ongi käes :lol:
qit
turist
Postitusi: 35
Liitunud: 28 Dets 2006, 20:37

Klapisääre tihendite vahetus

Postitus Postitas qit »

Aga siis ei pruugi ju klapi vahed paika jääda.Või ma eksin?
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK »

nu pärast kokku pannes, saad ka klappi paisumis pilu nende mutrite/ poltide abil õigeks regullida.


:? :? :?
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
qit
turist
Postitusi: 35
Liitunud: 28 Dets 2006, 20:37

Klapisääre tihendite vahetus

Postitus Postitas qit »

Aga kui suured need vahed olema peavad?Sisse ja väljalaskel peavad need ju erinevad olema,kui suured?
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter »

sisselase 0,2 väljalase 0,25...kui ei usu vaata juhi poolse selle ülemise amordikinnituse peale...seal ilusti kirjas..;)...vähemalt originaalis...minul mõlemal on..
tugrik
turist
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Mär 2007, 11:26

Postitus Postitas tugrik »

issanda loomaaed...aga siis puust ja punaseks. Rokkerid tulevad vahelt välja vägagi lihtsalt, vajutad klapiveru kokku ja võtad rokkeri vahelt välja.Kas kasutad surumiseks kruvikat või kummiheeblit on vaba valik. Pole vaja seal midagi kruttida, kui just ei taha klappe regullida. Järgmisena võtad lauasahtlist klapivedru kokkusurumiuse rakise , teisest sahtlist küünlaavasse installitava suruõhu ülemineku ja töö võibki alata. Suruõhk silindrisse klappe üleval hoidma ja rakis kah tööpiirkonda. Ühe otsa konsukujuline moodustis nukkvõlli taha ja teisega sihid klapitaldrikut. Pintsetid kah abiks , kui näpud just klaverimängija omad ei ole. Vedru kokku, siis kutsikad ( mitte koerapojad vaid poolkuud , mis klapitaldrikut klapi küljes hoiavad) välja. Järgmine etapp on vana kl. sääre tihend maha võtta. Selleks tööks sobivad näiteks naelatangid , edevamal juhul selleks tööks loodud eksemplar tangilistest. Uhh, nüüd siis pühid higi ja avastad , et pood on kurat teab mida müünud :lol: . Aga pole hullu kiirjooks ja lähebki esimese kl. tihendi installimiseks lahti. Klapisäärele installid õhukeseseinalise plastiktoru lukustussoontele , selleks , et esimesel korral tihendeid lihtsalt ära ei rikuks. Kohale koputamiseks sobib eduliselt nn. pikk padrunvõti. Nüüd siis jälle vedru kohale , rakis peale , kutsikad tagasi vahele ja ...nii kaheksa korda.
NB! rokkerid tuleb tagasi panna samadesse kohtadesse, muidu hakkad klappe kruttima. Simpel.
nõka nõõ
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK »

Siis veiz jama ju kui pole sellist lauda, kus on selline sahtel, kust saaks selle klappivedru kokku surumise rakise.



:D :D :D
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
tugrik
turist
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Mär 2007, 11:26

Postitus Postitas tugrik »

töötegemine algab tööriistadest.IMHO.
nõka nõõ
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK »

Seda küll jah, aga mul pole kunagi, mitte ühegi auto juures jäänud töö tegematta, kui mingi spets raksi või tööriist on puudu.


:) :) :) siis lihtsalt peab veiz rohkem mõtlema.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
tugrik
turist
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Mär 2007, 11:26

Postitus Postitas tugrik »

läbi tagumise avause võib kah mandleid opereerida , aga valus on. 100% rakistest on kah omavalmistatud ( included viis erinevat klapivedrude kokkusurumisteks mõeldut).. .Aga ..kui pole ükski töö jäänud tegematta ,siis müts maha su meelekindluse ees (ega sirjed peale klapirakise midagist ei vajagi :lol: )
nõka nõõ
Vasta