Ostsin auto paar aastat tagasi, Elvast sõbra käest, kes oli selle ostnud ka plaaniga üles ehitada. Auto on 2008 toodud Eestisse Itaaliast ja siin sõidetud jäärada, kus ka eluvaim välja võeti. Kahjuks purunes tal 16 klapiline plokikaas ja hetkel on mootor 8 klapilise ohc kaane peale ehitatud. Viimane mootori ehitus tehti Ligur motorsis. Kuuldu järgi võiks autol hetkel olla 400 hj kanti. Kevadeks katsun ta häälde ajada, siis saab näha,kuidas kulgeb. Hetkel muude projektidega hõivatud ja Cossu remont ei ole odav lõbu. Tulevikus tahaks ikka 16 klappi kaane tagasi panna, see maksab muidugi sama palju, kui mul see auto maksis. Kere on õnneks väga heas seisukorras, ainus, mis tuleb välja vahetada on akualus, sedasaab õnneks uuena osta, 29 naela maksis. Üritaks ta originaalina võimalikult hästi korda teha . Muud hetkel lisada ei oska, eks edasistest liigutustest annan sujuvalt foorumis teada. Loodan, et see ei jää viimaseks Cosworthiks,mis Sierra foorumis liigub.
See masin osteti sõbra platsilt. YB kone läks kohe rallika tarvis. Ei meenu see nimi hetkel (sõitis äkki oli oranzi 3d mk1 sierraga rallit) Miskisel talvisel rajapäeval kus teemaks olev auto käis oli juba 8v kaan seal peal. Lõuna eesti pundist oli see masin. Tüüp vist ise sõitis krossi ja see oli siis niisama mingi pill tal. Mäletan sest sain tookord kõrvalistme demo ja sai räägitud sel teemal. Kui ei eksi siis selle auto originaal pritse osad läksid minu masina külge.
Õnneks on mootori alumine ots õige olemas, vaja leida komplektne pea , aga rääkisin Soomest paari tuttavaga, kes sõidavad ka 8 klapilise peaga rallikrossi, siis turbotatud versioonis ja ütlesid, et kui endal mõistus peas ,peab paremini vastu, kui 16 v pea. Lihtsalt õigeid juppe tuleb kasutada. Ega ma selle pea pärast muretsegi, eks ilus oleks vaadata lihtsalt. Vennal sama ajastu Bmw M3, mis väliselt väga sarnane mootor, 4 silindrit, 2,3 liitrit ja 16 klappi, vabalt hingav ja ~160 kw. Eks elame- näeme, mis kujuneb!
sellepärast ta krõbe ongi et saadavus on väike
kui nõudlus on väiksem kui pakkumine siis hind ju langeb, ja kui neid oleks saada nagu ohc kaani, siis ilmselt maksaks nad kah umbes samma auku
16v kaane suhtes võiksid ühendust võtta Reinsalu autoga Elvast. kui ma viimati seal käisin siis oli tal neid cossu mootori ja kaane juppe märkimisvääraes koguses