keegi ei väidagi et võimatu on ju, lihtsalt pole räägitud mis abivahendeid kasutati ja kas pidurid olid kõik korras, selle üle spekuleeriti siin aind.
sina hakkasid värskelt õpitud kõrgemast matemaatikast rääkima ju
mulle ka pähe ei mahu, milleks boleemikat tekitada
proovige ise järgi- igal autol võtavad kõigepealt esimesed pidurid ja piisava muljumise korral ka tagumised... tagumised pidurid rakenduvad ÄKKIPIDURDUSE korral
zigullil oli ka sama diil... autodel pole kunagi esi ja tagapidurid võrdselt võtnud... võibolla esimestel mersudel aastast 999 e.k.
kes ikka autoga sõitnud on, saab ise ka aru, et tagumised ei ole samad mis esimesed...
OT: on keegi välja püüdnud mõelda, mis juhtuks kui tagumised võtaks enne esimesi, või samal ajal??
KRANTS kirjutas:zigullil oli ka sama diil... autodel pole kunagi esi ja tagapidurid võrdselt võtnud... võibolla esimestel mersudel aastast 999 e.k.
kes ikka autoga sõitnud on, saab ise ka aru, et tagumised ei ole samad mis esimesed...
OT: on keegi välja püüdnud mõelda, mis juhtuks kui tagumised võtaks enne esimesi, või samal ajal??
kui 50:50 võtaks siis jookseksid sul tagumised rattad taga loha järele lihtsalt. pidurdades jookseb enamus raskusest esimese otsa peale ja sellepärast ka esimesed kettad ja klotsid palju suuremad sest peavad taluma suuremaid koormusi
kässari diil
aga mõelge kui olekski nii et kui pidurdad aeglaselt ei võta tagumisi pidureid taha
ntx siuke situatsioon: sõidad mööda teed ja näed eespool takistust, vajutad õrnalt pidureid ja võtad hoogu maha ning see tekib teepeale uus takistus mis on väga lähedal ning siis vajutad pidurid edasi põhja. pidurdavad siis aind esipidurid? või tuleb siis jalg pidurilt tõsta ja siis lajatada pidurit et hakkaksid tööle neli pidurit? see teeb ju mitu sekundit kaotust. see oleks sama hea kui auto küsib su käest üle kas oled ikka kindel et tahad pidurdada
to remus: jahh tagarattad võtaks loha ja mitte nii vilunud juht kaotaks auto üle kontrolli, sest külje viskaks ette.. nahhuijaa liikluses pidurdada siis esimese auto äkkipidurduse korral, kui rikud kõrval kolm autot ära
to tarmo: kui ilmub veel teinegi takistus lähemal teepeale, siis sa vajutad ehmatusega JÄRSEMALT pedaalile otsa ja lööb õlid kaugemale.. ei ole see windows, mis mitu kinnitust küsib!!
ja kui pidurid ei haaku, siis paned kõik aknad kinni, teed ajule restardi, buudid uuesti auto üles ja proovid uuesti!!
tõsi jaah vajutasin õrnalt pidurit niiet tagumised ei võtaks...muidu ikka võtavad....ja tee seisukorrast niipalju et natuke oli pigi välja tulnud aga see et minu 1.6sigull lippab küll paremini kui 1.6sierra kuigi tippkiirused on väga erinevad 160/180
olen põletanud kummi ka omega diisliga, millel 54kw. see oli muidugi rohkem selline nalja tegemine:D
kes on kokku puutunud estfieldidega, millel on "pedalbox"(esi ja tagapidurisüsteem eraldi süsteemis), see teab kui vähe keeratakse sealt pidurdusjõudu peale tagapiduritele võrreldes esipiduritega(see siis tänavaseades/ringrajal on see vahe natuke väiksem).