Ford sierra 1.6 CVH Burnout;D

vaba teema, mula ja pläma...
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

keegi ei väidagi et võimatu on ju, lihtsalt pole räägitud mis abivahendeid kasutati ja kas pidurid olid kõik korras, selle üle spekuleeriti siin aind. :)
sina hakkasid värskelt õpitud kõrgemast matemaatikast rääkima ju :lol:
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Postitus Postitas Priit »

kui ei usu siis http://www.autosoit.ee registreerige ennast ära. mina olen rääkinud
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
KRANTS
kasutaja
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Okt 2006, 07:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KRANTS »

mulle ka pähe ei mahu, milleks boleemikat tekitada :?: :roll:

proovige ise järgi- igal autol võtavad kõigepealt esimesed pidurid ja piisava muljumise korral ka tagumised... tagumised pidurid rakenduvad ÄKKIPIDURDUSE korral :!: :idea:
Pilt
remus
aktivist
Postitusi: 210
Liitunud: 25 Mär 2007, 02:17
Asukoht: pärnumaa- vändra

Postitus Postitas remus »

üldiselt on autodel nii et 70% piduritest on esimeste rataste peal ja sellest ülejäänud 30 taga
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

järgmine kord kui ülevaatusele minek on siis käsen pedaali läbi põhja lüüa et ei saaks keegi mulle öelda et taga pidurid on kehvad :lol:
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm »

selge see, et pidurid ei võta iial 50:50

vajutad õrnalt, võtavad ka tagapidurid õrnemalt...virutad pedaali kapoti alla, löövad tagapidurid blokki...mis siin keerulist on :D
powered by 2.0 Ohc
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

no on ju :D see on hull süsteem mis on peaaegu uus (eelmisest sajandist) ja seda teavad aind need kes on läbinud libedakoolituse :D
KRANTS
kasutaja
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Okt 2006, 07:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KRANTS »

zigullil oli ka sama diil... autodel pole kunagi esi ja tagapidurid võrdselt võtnud... võibolla esimestel mersudel aastast 999 e.k.
kes ikka autoga sõitnud on, saab ise ka aru, et tagumised ei ole samad mis esimesed...


OT: on keegi välja püüdnud mõelda, mis juhtuks kui tagumised võtaks enne esimesi, või samal ajal?? :roll:
Pilt
remus
aktivist
Postitusi: 210
Liitunud: 25 Mär 2007, 02:17
Asukoht: pärnumaa- vändra

Postitus Postitas remus »

KRANTS kirjutas:zigullil oli ka sama diil... autodel pole kunagi esi ja tagapidurid võrdselt võtnud... võibolla esimestel mersudel aastast 999 e.k.
kes ikka autoga sõitnud on, saab ise ka aru, et tagumised ei ole samad mis esimesed...


OT: on keegi välja püüdnud mõelda, mis juhtuks kui tagumised võtaks enne esimesi, või samal ajal?? :roll:
kui 50:50 võtaks siis jookseksid sul tagumised rattad taga loha järele lihtsalt. pidurdades jookseb enamus raskusest esimese otsa peale ja sellepärast ka esimesed kettad ja klotsid palju suuremad sest peavad taluma suuremaid koormusi
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

kässari diil :D
aga mõelge kui olekski nii et kui pidurdad aeglaselt ei võta tagumisi pidureid taha :)
ntx siuke situatsioon: sõidad mööda teed ja näed eespool takistust, vajutad õrnalt pidureid ja võtad hoogu maha ning see tekib teepeale uus takistus mis on väga lähedal ning siis vajutad pidurid edasi põhja. pidurdavad siis aind esipidurid? või tuleb siis jalg pidurilt tõsta ja siis lajatada pidurit et hakkaksid tööle neli pidurit? see teeb ju mitu sekundit kaotust. see oleks sama hea kui auto küsib su käest üle kas oled ikka kindel et tahad pidurdada :lol:
KRANTS
kasutaja
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Okt 2006, 07:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KRANTS »

ärge minge utoopilisteks nüüd :wink:

to remus: jahh tagarattad võtaks loha ja mitte nii vilunud juht kaotaks auto üle kontrolli, sest külje viskaks ette.. nahhuijaa liikluses pidurdada siis esimese auto äkkipidurduse korral, kui rikud kõrval kolm autot ära :idea:

to tarmo: kui ilmub veel teinegi takistus lähemal teepeale, siis sa vajutad ehmatusega JÄRSEMALT pedaalile otsa ja lööb õlid kaugemale.. ei ole see windows, mis mitu kinnitust küsib!!

ja kui pidurid ei haaku, siis paned kõik aknad kinni, teed ajule restardi, buudid uuesti auto üles ja proovid uuesti!!
Pilt
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tehnic »

tõsi jaah :D vajutasin õrnalt pidurit niiet tagumised ei võtaks...muidu ikka võtavad....ja tee seisukorrast niipalju et natuke oli pigi välja tulnud :wink: aga see et minu 1.6sigull lippab küll paremini kui 1.6sierra kuigi tippkiirused on väga erinevad 160/180 :wink:
rau1
turist
Postitusi: 30
Liitunud: 08 Okt 2006, 12:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rau1 »

olen põletanud kummi ka omega diisliga, millel 54kw. see oli muidugi rohkem selline nalja tegemine:D

kes on kokku puutunud estfieldidega, millel on "pedalbox"(esi ja tagapidurisüsteem eraldi süsteemis), see teab kui vähe keeratakse sealt pidurdusjõudu peale tagapiduritele võrreldes esipiduritega(see siis tänavaseades/ringrajal on see vahe natuke väiksem).
CityRed
kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 09 Apr 2006, 21:12
Asukoht: Põhja-ja Lääne Osariigid

Postitus Postitas CityRed »

Naer tuleb lausa, sellise teemaga peale... :lol: Nyyd feim ja respekt kasvas külavahel? Noored poisid hyppasid läbi suitsu, oli mida koolis rääkida? :D

Beavis & Butthead :wink:

No offence aga jah :D
Vasta