DOHC mootor?

Kapotialused jutud
thunder
aktivist
Postitusi: 257
Liitunud: 04 Mai 2006, 17:37
Asukoht: tallinn

DOHC mootor?

Postitus Postitas thunder »

tere, kevade poole on plaanis dohc mootorile kap. remont teha ning kuna varem olen pintodega tegelenud tahaks natuke eeluurimist teha...igatsugune info ja eriti veel JOONISED mootorist on teretulnud...samuti v6iks keegi teadjam ytelda palju see umbes maksma l2heb.
Ford sierra universaal 2.0 91.a
Ford sierra sedaan 2.0 OHC 89.a
Renault Laguna 1.8
Yamaha R1
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas erki »

seda palju maksma läheb on raske öelda, sõltub sellest kas teed ise või servises ja palju üldse vaja teha on....üle 10tuhande ei tohiks mootori kap. remont kindlasti minna :wink:
Motorsport is a lifestyle
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas Kriss »

thunder
aktivist
Postitusi: 257
Liitunud: 04 Mai 2006, 17:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas thunder »

eelarveks on u. 12 000 millega ma loodan asja tehtud saada ja remont on plaanis ette v6tta tuttava garaasis...
Ford sierra universaal 2.0 91.a
Ford sierra sedaan 2.0 OHC 89.a
Renault Laguna 1.8
Yamaha R1
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas Kriss »

mida sa vahetada tahad?
thunder
aktivist
Postitusi: 257
Liitunud: 04 Mai 2006, 17:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas thunder »

k6ike v6imaliku alates ketist ja tihenditest, kolvir6ngastest jne.....t2ielikult 2ra asi remontida, kuna on plaan mootorit v6isamaks saada ning minuarust oleks heaks alguseks mootor kapremontida..et ta yldse tehasest antud v6imsuse k2tte saaks.siis alles vaadata kuidas hj t6stma hakata...
Ford sierra universaal 2.0 91.a
Ford sierra sedaan 2.0 OHC 89.a
Renault Laguna 1.8
Yamaha R1
2emty
kasutaja
Postitusi: 182
Liitunud: 11 Veebr 2007, 16:18
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas 2emty »

Minu meelest tuunimise kohta suht palju räägitud et Pinto plokiga ehk siis 2,0 ohc mootor kergemini tuunitav :roll:
aga kui nigunii mootori puzleks lahti võttad soovitaks kohe turbo kolvid panna :lol:
kui asja ikke tõsisemalt tahad ette võtta :roll:
tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar »

Turbo DOHC on küllalt tehtud, seega saab ka seda mootorit ehitada võimsamaks ilma probleemidetta.
Aga näiteks cosworthi mootor on ju kah DOHC.

Ise ehitaks pintot parem, rohkem inffi jne sellekohta.
2emty
kasutaja
Postitusi: 182
Liitunud: 11 Veebr 2007, 16:18
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas 2emty »

tamar kirjutas:Turbo DOHC on küllalt tehtud, seega saab ka seda mootorit ehitada võimsamaks ilma probleemidetta.
Aga näiteks cosworthi mootor on ju kah DOHC.

Ise ehitaks pintot parem, rohkem inffi jne sellekohta.
jah aga sa unustasid selle et cossu on rihmaga nagu ka pinto aga tavaline dohc on ketiga!
thunder
aktivist
Postitusi: 257
Liitunud: 04 Mai 2006, 17:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas thunder »

ma arvan et ketiga mootor on parem....ise plaanin alustada kapremondist, ning peale seda teine aju, nukad ja pihustid...turbotamisele hakkan alles peale seda m6tlema
Ford sierra universaal 2.0 91.a
Ford sierra sedaan 2.0 OHC 89.a
Renault Laguna 1.8
Yamaha R1
2emty
kasutaja
Postitusi: 182
Liitunud: 11 Veebr 2007, 16:18
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas 2emty »

thunder16 kirjutas:...turbotamisele hakkan alles peale seda m6tlema
point selles ongi et mõtle 1 käik ette :D
kui kolvid paigas ega nad kohe turbot nõudma hakka
lihtsalt pärast hea teada, et ei pea mootorid laiali lammutama uusti 8)
aga mida mina tean ma alles 16 ja pole auto tuunimisega tegelenud !
thunder
aktivist
Postitusi: 257
Liitunud: 04 Mai 2006, 17:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas thunder »

selles osas sul t2itsa 6igus, aga kust ma vastavaid kolbe saan?
Ford sierra universaal 2.0 91.a
Ford sierra sedaan 2.0 OHC 89.a
Renault Laguna 1.8
Yamaha R1
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

tegelikult ei ole õigus, surve aste on turbo mootoril madalam, enamasti just nõgusate kolbide pärast, kui sa kohe paned turbo kolvid ja turbo alles aasta pärast näiteks siis vahepeal on su auto väga lahja.
ärge näkku lööge, aga kas turbo puhul ei olnud ka nukad teise kujuga?
thunder
aktivist
Postitusi: 257
Liitunud: 04 Mai 2006, 17:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas thunder »

yhe aasta elaksin ma lahja autoga ka yle :D kuigi jah turbomootoriga autodel on surveaste madal...
Ford sierra universaal 2.0 91.a
Ford sierra sedaan 2.0 OHC 89.a
Renault Laguna 1.8
Yamaha R1
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas lapik »

lugesin "maximum boost"-i ja seal oli kirjas, et väga raske on leida turbomootorile paremat nukka kui originaalnukk. ja pinto plokile hakkab ka cossu kaas peale ja cossu plokile pinto kaas :D 8)
Vasta