Tere, et probleem on selles et tagumised rehvid kuluvad sisekülgetelt kõvasti rohkem, ja kui vaadata kallet siis oleks nagu silmaga ka seda näha.
rehvi välisküljel on muster aga siseküljel on niidid väljas.
Et mis seda mõjutab või kuidas seda parandada saab.
kui ma ei eksi,siis peaks see õõtshoovade viga olema..
õõtshoovad väsivad ära..rattad vajuvad lääpa..(nagu rullnoka bemmidel,you know)..ja siis sööbki seespoolt rohkem kui väljast..kuna suurem osa raskust on ju sisekülje peal.
variant kaks, et diffri padi väsind ja differ vajub alla ja sellega väänab pooltelgedega rattad viltu
kontrollida saad nii et tung rauaga tõstad diffrit ja vaatad kas muutub miskit
lisaks veel..et kui vedrud esimeses nooruses pole...võivad ka need asja hullemaks teha....ja see lääpasuse probleem on paljudel...nagu tänavaliikluses näha...
Mida laiema velje topid seda rohkem lähevad rattad nn lääpa. Või kitsaga pole arugi saada midagi tähendab.
Õõtsa mutrite lahtisaamisel edu, endal läks vaja gaasi keevitust, co keevitust ja rohkesti aega.
no kas see just nii ikka päris on et mida laiem velg seda rohkem vajuvad ära, enda sierral pikka aega all olnud 7 tolli laiad veljed pole küll aru saada et ära oleks vajunud.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
näiteks bemmil kui lai on taga siis tagasilla suured padjad väsivad ära ja rattas lähebki lääpa-kui paljud teist on vahetand tagasilla patju??mina mitte