K: Sierra 2.0i S ohc 85kw EFI ???

Kapotialused jutud
hrford
turist
Postitusi: 42
Liitunud: 13 Apr 2006, 01:08
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas hrford »

see 2.0 ohc ei ole küll nüüd ei tea mis keeruline pritsung , pääasi et ned juhtmekesed kõik ikka ilust õigesse pistikusse saavad!!!! Aga kui karpat tahad siis taunusele sobiks hästi see vana *ghia* sierra v6!!!
2emty
kasutaja
Postitusi: 182
Liitunud: 11 Veebr 2007, 16:18
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas 2emty »

Dexter kirjutas:To 2empty: ..nojah..
mul praagu paha tuju nii, et mölisen veidi :evil:
otsi mu nimest(2emty) "p" täht ja .... (hmm... ma ei tea äkki annaks sulle midagi :shock: )

enne postituse lisamist võiks veenduda et nimed õigesit kirjutad :wink:
Viimati muutis Tarmo, 18 Jaan 2008, 19:33, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: enter
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter »

2emty kirjutas:
Dexter kirjutas:To 2empty: ..nojah..
mul praagu paha tuju nii, et mölisen veidi :evil:
otsi mu nimest(2emty) "p" täht ja .... (hmm... ma ei tea äkki annaks sulle midagi :shock: )

enne postituse lisamist võiks veenduda et nimed õigesit kirjutad :wink:
oi..vabandust...aga nüüd nimi õigesti.. :wink:
Viimati muutis Tarmo, 18 Jaan 2008, 19:32, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: enterid
siim789
kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 22 Jaan 2007, 00:38
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas siim789 »

hrford kirjutas:see 2.0 ohc ei ole küll nüüd ei tea mis keeruline pritsung , pääasi et ned juhtmekesed kõik ikka ilust õigesse pistikusse saavad!!!! Aga kui karpat tahad siis taunusele sobiks hästi see vana *ghia* sierra v6!!!
No pritsungit ikka aretama ei hakka sinna.

Sellele samale ohc-le peaks siis see v6 karpa kah sobima v?, et annab jõudu juurde natuke? :)
Viimati muutis Tarmo, 18 Jaan 2008, 19:32, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: enter
sierra87
aktivist
Postitusi: 249
Liitunud: 19 Jaan 2007, 17:14
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

Postitus Postitas sierra87 »

ma usun et kui paned karpa pritse asemel sisi peaks nagu 77kw olema
:)
ja mul on mõlemad olnud 77kw karpa ja 85 kw pritse
minumeelest on se 77kw veel äkilisem
aga mul jällegi se 85 kw mootor polnud ka just parim aga jälle kiirused jäid enamvähem samaks nei
lõpp kiirused ma mõtlen ja karpaga võttis vähem kütet ka(no täitsa võimatu tegelt ju)
mõlema mootoriga sai 200km/h kätte aga se pritsega mootor :)lõppes ära
arvatavasti said rõngad otsa või midagi,jube tossu pilv o n järel koguaeg
tegelt neil erilist vahet ei ole ju
ja neid kw d mis passi märgitud on ei ole neil mootoritel juba ammu olemas
mina oletan et kui mu 85kw mootoril 75 veel oligi siis oli hästi
kwd kaovad summuti kaudu välja :?
hrford
turist
Postitusi: 42
Liitunud: 13 Apr 2006, 01:08
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas hrford »

siim789 kirjutas:
hrford kirjutas:see 2.0 ohc ei ole küll nüüd ei tea mis keeruline pritsung , pääasi et ned juhtmekesed kõik ikka ilust õigesse pistikusse saavad!!!! Aga kui karpat tahad siis taunusele sobiks hästi see vana *ghia* sierra v6!!!
No pritsungit ikka aretama ei hakka sinna.

Sellele samale ohc-le peaks siis see v6 karpa kah sobima v?, et annab jõudu juurde natuke? :)
Ei teagi kas sobib, sõbral oli see aga läks kogu krempliga vanarauaks, kuigi mootor oli korras!! Mudu kena jõuline mootor aga õigesse timmingusse raske saada!!
Viimati muutis Tarmo, 18 Jaan 2008, 19:32, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: enterid
Laurimees
kasutaja
Postitusi: 96
Liitunud: 23 Okt 2007, 14:51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Laurimees »

Kui nüüd rääkida sellest 85KW ohc mootorist ,siis. Kas sellel mootoril mingeid plokikaane erinevusi ei ole peale selle väljalaske kollektori . Endal sai see kaan maha võetud ja uus kaan panud . Kollektorid jäid samaks Tulemus oli see ,et jõud on vähem,kui enne. Kas on viga nukvõllis või on hoopis surveastmes vahe
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

võib olla nukkvõllis, võib olla surve astmes, võib olla kaane voolavuses ja võib olla need kõik kokku
Laurimees
kasutaja
Postitusi: 96
Liitunud: 23 Okt 2007, 14:51
Asukoht: Tartu

Re: K: Sierra 2.0i S ohc 85kw EFI ???

Postitus Postitas Laurimees »

Minu andmetel on nendel enne 86 aastat tehtud mootorite surveaste 8,5 ja uuematel 9.2 siit tuleb kas see 8 Kw võimsuse vahe. Nukvõlli erinevusi ei tundu olema. See väljalaske gaasi taasringlemine ei tohiks üldse paha asi olla. Vaakumklapiga teda juhitakse ja õigetel pööretel käib siis väljalaske gaas ringi lõpptulemus on puhtam. Kui võrrelda karburaatorit ja pritset ,siis praktikas erilist vahet ei tohiks olla. Mõlemad peavad hoidma segu õigena kõikidel pööretel. Pritsung on minumeelest palju töökindlam.
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Re: K: Sierra 2.0i S ohc 85kw EFI ???

Postitus Postitas lapik »

is-i kaas on vähe teistsugune, suuremate klappidega, uuekujuga sisselaskekanalid jne. kui panna pritse asemele korralik webwri kahelõõriline, siis minekuvahet ei tohiks eriti tekkida, kuna pöördemoment erineb ainult 3nm(vähemalt scorpale pandud modifikatsioonidel). eelmisel leheküljel räägiti midagi tühikäigu reguleerimisest- mehed, tühikäigul peab gaasiklapp TÄIESTI kinni olema. kui tühikäik lonkab, siis tuleks otsida viga kass tühikäigumootoist või auto enda mootorist(kompressioon ei ole paigas)
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Vasta