K: Sierra 2.0i S ohc 85kw EFI ???
mul praagu paha tuju nii, et mölisen veidiDexter kirjutas:To 2empty: ..nojah..

otsi mu nimest(2emty) "p" täht ja .... (hmm... ma ei tea äkki annaks sulle midagi

enne postituse lisamist võiks veenduda et nimed õigesit kirjutad

Viimati muutis Tarmo, 18 Jaan 2008, 19:33, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: enter
Põhjus: enter
oi..vabandust...aga nüüd nimi õigesti..2emty kirjutas:mul praagu paha tuju nii, et mölisen veidiDexter kirjutas:To 2empty: ..nojah..![]()
otsi mu nimest(2emty) "p" täht ja .... (hmm... ma ei tea äkki annaks sulle midagi)
enne postituse lisamist võiks veenduda et nimed õigesit kirjutad

Viimati muutis Tarmo, 18 Jaan 2008, 19:32, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: enterid
Põhjus: enterid
No pritsungit ikka aretama ei hakka sinna.hrford kirjutas:see 2.0 ohc ei ole küll nüüd ei tea mis keeruline pritsung , pääasi et ned juhtmekesed kõik ikka ilust õigesse pistikusse saavad!!!! Aga kui karpat tahad siis taunusele sobiks hästi see vana *ghia* sierra v6!!!
Sellele samale ohc-le peaks siis see v6 karpa kah sobima v?, et annab jõudu juurde natuke?

Viimati muutis Tarmo, 18 Jaan 2008, 19:32, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: enter
Põhjus: enter
ma usun et kui paned karpa pritse asemel sisi peaks nagu 77kw olema

ja mul on mõlemad olnud 77kw karpa ja 85 kw pritse
minumeelest on se 77kw veel äkilisem
aga mul jällegi se 85 kw mootor polnud ka just parim aga jälle kiirused jäid enamvähem samaks nei
lõpp kiirused ma mõtlen ja karpaga võttis vähem kütet ka(no täitsa võimatu tegelt ju)
mõlema mootoriga sai 200km/h kätte aga se pritsega mootor :)lõppes ära
arvatavasti said rõngad otsa või midagi,jube tossu pilv o n järel koguaeg
tegelt neil erilist vahet ei ole ju
ja neid kw d mis passi märgitud on ei ole neil mootoritel juba ammu olemas
mina oletan et kui mu 85kw mootoril 75 veel oligi siis oli hästi
kwd kaovad summuti kaudu välja

ja mul on mõlemad olnud 77kw karpa ja 85 kw pritse
minumeelest on se 77kw veel äkilisem
aga mul jällegi se 85 kw mootor polnud ka just parim aga jälle kiirused jäid enamvähem samaks nei
lõpp kiirused ma mõtlen ja karpaga võttis vähem kütet ka(no täitsa võimatu tegelt ju)
mõlema mootoriga sai 200km/h kätte aga se pritsega mootor :)lõppes ära
arvatavasti said rõngad otsa või midagi,jube tossu pilv o n järel koguaeg
tegelt neil erilist vahet ei ole ju
ja neid kw d mis passi märgitud on ei ole neil mootoritel juba ammu olemas
mina oletan et kui mu 85kw mootoril 75 veel oligi siis oli hästi
kwd kaovad summuti kaudu välja

Ei teagi kas sobib, sõbral oli see aga läks kogu krempliga vanarauaks, kuigi mootor oli korras!! Mudu kena jõuline mootor aga õigesse timmingusse raske saada!!siim789 kirjutas:No pritsungit ikka aretama ei hakka sinna.hrford kirjutas:see 2.0 ohc ei ole küll nüüd ei tea mis keeruline pritsung , pääasi et ned juhtmekesed kõik ikka ilust õigesse pistikusse saavad!!!! Aga kui karpat tahad siis taunusele sobiks hästi see vana *ghia* sierra v6!!!
Sellele samale ohc-le peaks siis see v6 karpa kah sobima v?, et annab jõudu juurde natuke?
Viimati muutis Tarmo, 18 Jaan 2008, 19:32, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: enterid
Põhjus: enterid
Kui nüüd rääkida sellest 85KW ohc mootorist ,siis. Kas sellel mootoril mingeid plokikaane erinevusi ei ole peale selle väljalaske kollektori . Endal sai see kaan maha võetud ja uus kaan panud . Kollektorid jäid samaks Tulemus oli see ,et jõud on vähem,kui enne. Kas on viga nukvõllis või on hoopis surveastmes vahe
Re: K: Sierra 2.0i S ohc 85kw EFI ???
Minu andmetel on nendel enne 86 aastat tehtud mootorite surveaste 8,5 ja uuematel 9.2 siit tuleb kas see 8 Kw võimsuse vahe. Nukvõlli erinevusi ei tundu olema. See väljalaske gaasi taasringlemine ei tohiks üldse paha asi olla. Vaakumklapiga teda juhitakse ja õigetel pööretel käib siis väljalaske gaas ringi lõpptulemus on puhtam. Kui võrrelda karburaatorit ja pritset ,siis praktikas erilist vahet ei tohiks olla. Mõlemad peavad hoidma segu õigena kõikidel pööretel. Pritsung on minumeelest palju töökindlam.
Re: K: Sierra 2.0i S ohc 85kw EFI ???
is-i kaas on vähe teistsugune, suuremate klappidega, uuekujuga sisselaskekanalid jne. kui panna pritse asemele korralik webwri kahelõõriline, siis minekuvahet ei tohiks eriti tekkida, kuna pöördemoment erineb ainult 3nm(vähemalt scorpale pandud modifikatsioonidel). eelmisel leheküljel räägiti midagi tühikäigu reguleerimisest- mehed, tühikäigul peab gaasiklapp TÄIESTI kinni olema. kui tühikäik lonkab, siis tuleks otsida viga kass tühikäigumootoist või auto enda mootorist(kompressioon ei ole paigas)
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!