sierradel on need diffrid enamasti enam vähem ühe sugused et 91 aasta universaalil on mingi külglibisemise seade või midagi taolist ja 90 sedaanil on tavaline differ muidu kõik peale selle sama neil kinnitused ja kõik et 90 aasta oma peak ka 88 aastale minema
comma kirjutas:sierradel on need diffrid enamasti enam vähem ühe sugused et 91 aasta universaalil on mingi külglibisemise seade või midagi taolist ja 90 sedaanil on tavaline differ muidu kõik peale selle sama neil kinnitused ja kõik et 90 aasta oma peak ka 88 aastale minema
comma kirjutas:sierradel on need diffrid enamasti enam vähem ühe sugused et 91 aasta universaalil on mingi külglibisemise seade või midagi taolist ja 90 sedaanil on tavaline differ muidu kõik peale selle sama neil kinnitused ja kõik et 90 aasta oma peak ka 88 aastale minema
kas tõesti külglibisemis seade on neil?
osadel on osadel ei ole nendega selline lugu ka et nad võibolla ei tööta ka nii nagu peaks sest vanad ka juba
terror15 kirjutas:üks võimalus on et võta tiffer laiali ja kui katki on näiteks vaid üks hammasratas siis on selle vahetus kohe kindlasti odavam kui terve tiffer
Tuleb vahetada kindlasti kõik hammasrattad,kuna ühe hammaka vahetusel on nad erinevalt kulunud ja suure tõenäosusega hakkab selliselt remonditud sild uluma. Teine võimalus on panna alla töökorras kasutatud asi.
Differ on romulas 600eeki
Kui oled kord seda vahetanud siis tead et enam sa seda vahetada ei taha kui on kaua all olnud
Olen vahetanud 1 ja mitu diffrit
Ikka serviti ütles siil kalevipojale ikka serviti!