Ford sierra 2.0 dohc GT 1991 - priit

Kasutajate pikendused
Suletud
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas Tanel »

Jaanis kirjutas:
italianopriit kirjutas:
Sigmar kirjutas:Nüüd hakkab Priit luttima meid dragis
Mul on rohkem selline vanainimese auto mitte luttimise pill :wink: Rehvid on kah plastmassist...
Siin on üks teine kange mees, kes kõiki lutib igast asendist :roll:
No kui sa minule vihjasid siis selle 1.6 ei luti ma kedagi :mrgreen:
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas Priit »

Niiviisi, täna sai siis sumps alla tagasi. Keskmine osa uus ja ülejäänud väikesed augud keevitati üle.Mõnusalt vaikne sai küll võrreldes eelnevaga. Aga väike miinus käib kah asja juurde. Tundub, et nüüd laseb kuskilt väljalaskekollektori juurest veits läbi, aga kuna sinna said uued tihendid, siis loodan, et äkki aitab lihtsalt poltide pealekeeramisest. Homme siis ülevaatusele-pöidlad pihku :P

edit:Sumps sai pidama, auto puhtaks ja ülevaatus tehtud. Nüüd saab vast lõpuks sõitma kah hakata.
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Re: 2.0 dohc 1991 italianopriit

Postitus Postitas Priit »

Täna käisin huvi pärast carstopi tasuta tehnokontrollis. Äratulles olin küll positiivselt üllatunud. Amordid korras ja ühtlased ning heitgaasinäitajad ilusad 8)
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Re: 2.0 dohc 1991 - priit

Postitus Postitas Priit »

Ei taha ükski asi lihtsalt minna. Tõstsin sierra ilusasti pukkidele, et rattad alt ära ja rehvitöökotta rehvivahetusse. kõik sujus kuni viimase rattani. No ei saa kahte mutrit lahti. Originaalveljevõtme keerasin esialgu kõveraks ja seejärel juba puruks.Garaažis olevad silmused-padrunid ei tahtnud üldse keerata(kuuskanti vaja ikka) Õnneks oli üks varuvelg olemas ja sai vähemalt talvekad velgedele. Ostsin siis nn rist-veljevõtme ja siis kahekesi sai lõpuks lahti murtud. Oijeh tühisest asjast nii palju tüli. Positiivne oli muidugi see, et pärast kolmepäevast seisimist ja lume alt väljakaevamist kargast laksust käima. Asi seegi :P
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 dohc 1991 - priit

Postitus Postitas Tarmo »

vihkan neid rist võtmeid, peale astuda ei saa ja toruga keerata kah ei saa
mitu tükki olen sõlme kah keeranud
originaal sierra võti on hea, seda pole suutnud kaheksaks keerata, nipp on selles et toru otsa ja siis jõnksutada mitte sujuvalt lükata, sujuvalt lükates võib ikka kõveraks minna, ja vahele soovitav sussu kah lasta kui kodus teed
2emty
kasutaja
Postitusi: 182
Liitunud: 11 Veebr 2007, 16:18
Asukoht: Läänemaa

Re: 2.0 dohc 1991 - priit

Postitus Postitas 2emty »

Tarmo kirjutas:vihkan neid rist võtmeid, peale astuda ei saa ja toruga keerata kah ei saa
mitu tükki olen sõlme kah keeranud...
Rist-võtmega on just parem. umbes poolemeetrine toru taha ja siiani pole ükski polt kinni jäänud,
samas scorpa originaal läks juba peale astudes kõveraks :roll:
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Re: 2.0 dohc 1991 - priit

Postitus Postitas Priit »

2emty kirjutas:
Tarmo kirjutas:vihkan neid rist võtmeid, peale astuda ei saa ja toruga keerata kah ei saa
mitu tükki olen sõlme kah keeranud...
Rist-võtmega on just parem. umbes poolemeetrine toru taha ja siiani pole ükski polt kinni jäänud,
samas scorpa originaal läks juba peale astudes kõveraks :roll:
ma ise olen kah selle ristiga suht rahul. Ma tallasin ühe otsa peal ja isa sikutas teist otsa ning lahti ta tuligi. toruga oleks kah edukalt hakkama saanud, aga õnneks ei hakanud proovima. Mul need originaalveljed kas sellised, mis võtit suht hästi mutri otsas hoiavad...
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: 2.0 dohc 1991 - priit

Postitus Postitas Dexter »

nendime et valuvelgede puhul saab ka õrna peksmis meetodit kasutada et mutrid kergemini lahti tuleksid;) -pleki puhu kahjuks ei saa
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Re: 2.0 dohc 1991 - priit

Postitus Postitas Priit »

Dexter kirjutas:nendime et valuvelgede puhul saab ka õrna peksmis meetodit kasutada et mutrid kergemini lahti tuleksid;) -pleki puhu kahjuks ei saa
kusjuures see tarkus oli Su jutust juba kunagi varem kõrva taha jäänud(õlipunni teema ilmselt)Sai raipeid ka taotud lõpuks(no kui tuli meelde kõrvatagusi tarkusi kasutada). No oli mis ta oli, lahti nad sai ja loodame, et lumi veel ära ei kao
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 dohc 1991 - priit

Postitus Postitas Tarmo »

no siis tore kui te olete oma rist võtmetega rahul, mina igatahes olen oma fordi originaaliga ülimalt rahul
tšux
kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 18 Veebr 2007, 22:05
Asukoht: eesti,pärnu
Kontakt:

Re: 2.0 dohc 1991 - priit

Postitus Postitas tšux »

vedas sul, et lahti said. ma siin nikerdan juba pool aastat ühe masina kallal, aga velgi kätte ei saa. eelmine omanik küll väidab, et fordi originaal võtmeka kinni keeratud, aga ta lammas keeras valuveljed plekkvelje mutritega kinni.
olen üritanud roostesurma vahele lasta - ei aidanud
siis proovisin suruõhu püstoliga - 8 mutrist ühe sai lahti ja kahel kandid maha
nüüd siis puuriga masinale kallale, ehk saab suvex veljed kätte kah.
2,9V6 sedaan
www.kohtunikud.ee
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Re: 2.0 dohc 1991 - priit

Postitus Postitas Priit »

Külmad ilmad ja mured majas. Nimelt ei taha auto kohapeal seistes soojaks minna, aga sõidu peal soojeneb päris kiirelt. Aga nii kui seisma jääda(kasvõi mõni pikem foor), hakkab jälle leiget puhuma. Selliste ilmadega jama kohe. Temperatuuriseier ei taha kah enam väga tõusta. Kerkib kuni M-tähe alumise ääreni(ennevanasti R ja M vahel). Et milles viga? Õhk süsteemis(vahest külmast peast sõitu alustades kostub armatuuri alt mingit "mulinat" kah)? Termostaat?

Edit: Vaatasin, et tosool kipub ka ära kaduma kuhugi. Plokikaanetihendi ju alles vahetasin ja õli ning tosooli värv tundub kah ok... Mingeid lekkeid ei ole täheldanud, samas ei seisa ta mul kuskil kuiva põranda peal kah, et kohe näha oleks...
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
kris282
kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 26 Dets 2007, 17:22
Asukoht: põlvamaa

Re: 2.0 dohc 1991 - priit

Postitus Postitas kris282 »

Tosool vanakurat tuleb ka kõige väiksemast praost välja. Kui ruttu ära kaob.
Sierra 1.8- tõmme on vägev :)
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: 2.0 dohc 1991 - priit

Postitus Postitas Dexter »

mulinat tekitab veepump tavaliselt kui lekib - kae üle ja vaheta vajadusel!
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Re: 2.0 dohc 1991 - priit

Postitus Postitas Priit »

Dexter kirjutas:mulinat tekitab veepump tavaliselt kui lekib - kae üle ja vaheta vajadusel!
Hmm.. see selgitaks siis ka ju soojakao ja tosooli haihtumise. Igatahes uurin kui kuskile sooja ruumi saab. Tänud seniste mõtete eest igaljuhul!
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Suletud