Niiviisi, täna sai siis sumps alla tagasi. Keskmine osa uus ja ülejäänud väikesed augud keevitati üle.Mõnusalt vaikne sai küll võrreldes eelnevaga. Aga väike miinus käib kah asja juurde. Tundub, et nüüd laseb kuskilt väljalaskekollektori juurest veits läbi, aga kuna sinna said uued tihendid, siis loodan, et äkki aitab lihtsalt poltide pealekeeramisest. Homme siis ülevaatusele-pöidlad pihku
edit:Sumps sai pidama, auto puhtaks ja ülevaatus tehtud. Nüüd saab vast lõpuks sõitma kah hakata.
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Täna käisin huvi pärast carstopi tasuta tehnokontrollis. Äratulles olin küll positiivselt üllatunud. Amordid korras ja ühtlased ning heitgaasinäitajad ilusad
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Ei taha ükski asi lihtsalt minna. Tõstsin sierra ilusasti pukkidele, et rattad alt ära ja rehvitöökotta rehvivahetusse. kõik sujus kuni viimase rattani. No ei saa kahte mutrit lahti. Originaalveljevõtme keerasin esialgu kõveraks ja seejärel juba puruks.Garaažis olevad silmused-padrunid ei tahtnud üldse keerata(kuuskanti vaja ikka) Õnneks oli üks varuvelg olemas ja sai vähemalt talvekad velgedele. Ostsin siis nn rist-veljevõtme ja siis kahekesi sai lõpuks lahti murtud. Oijeh tühisest asjast nii palju tüli. Positiivne oli muidugi see, et pärast kolmepäevast seisimist ja lume alt väljakaevamist kargast laksust käima. Asi seegi
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
vihkan neid rist võtmeid, peale astuda ei saa ja toruga keerata kah ei saa
mitu tükki olen sõlme kah keeranud
originaal sierra võti on hea, seda pole suutnud kaheksaks keerata, nipp on selles et toru otsa ja siis jõnksutada mitte sujuvalt lükata, sujuvalt lükates võib ikka kõveraks minna, ja vahele soovitav sussu kah lasta kui kodus teed
Tarmo kirjutas:vihkan neid rist võtmeid, peale astuda ei saa ja toruga keerata kah ei saa
mitu tükki olen sõlme kah keeranud...
Rist-võtmega on just parem. umbes poolemeetrine toru taha ja siiani pole ükski polt kinni jäänud,
samas scorpa originaal läks juba peale astudes kõveraks
Tarmo kirjutas:vihkan neid rist võtmeid, peale astuda ei saa ja toruga keerata kah ei saa
mitu tükki olen sõlme kah keeranud...
Rist-võtmega on just parem. umbes poolemeetrine toru taha ja siiani pole ükski polt kinni jäänud,
samas scorpa originaal läks juba peale astudes kõveraks
ma ise olen kah selle ristiga suht rahul. Ma tallasin ühe otsa peal ja isa sikutas teist otsa ning lahti ta tuligi. toruga oleks kah edukalt hakkama saanud, aga õnneks ei hakanud proovima. Mul need originaalveljed kas sellised, mis võtit suht hästi mutri otsas hoiavad...
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Dexter kirjutas:nendime et valuvelgede puhul saab ka õrna peksmis meetodit kasutada et mutrid kergemini lahti tuleksid;) -pleki puhu kahjuks ei saa
kusjuures see tarkus oli Su jutust juba kunagi varem kõrva taha jäänud(õlipunni teema ilmselt)Sai raipeid ka taotud lõpuks(no kui tuli meelde kõrvatagusi tarkusi kasutada). No oli mis ta oli, lahti nad sai ja loodame, et lumi veel ära ei kao
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
vedas sul, et lahti said. ma siin nikerdan juba pool aastat ühe masina kallal, aga velgi kätte ei saa. eelmine omanik küll väidab, et fordi originaal võtmeka kinni keeratud, aga ta lammas keeras valuveljed plekkvelje mutritega kinni.
olen üritanud roostesurma vahele lasta - ei aidanud
siis proovisin suruõhu püstoliga - 8 mutrist ühe sai lahti ja kahel kandid maha
nüüd siis puuriga masinale kallale, ehk saab suvex veljed kätte kah.
Külmad ilmad ja mured majas. Nimelt ei taha auto kohapeal seistes soojaks minna, aga sõidu peal soojeneb päris kiirelt. Aga nii kui seisma jääda(kasvõi mõni pikem foor), hakkab jälle leiget puhuma. Selliste ilmadega jama kohe. Temperatuuriseier ei taha kah enam väga tõusta. Kerkib kuni M-tähe alumise ääreni(ennevanasti R ja M vahel). Et milles viga? Õhk süsteemis(vahest külmast peast sõitu alustades kostub armatuuri alt mingit "mulinat" kah)? Termostaat?
Edit: Vaatasin, et tosool kipub ka ära kaduma kuhugi. Plokikaanetihendi ju alles vahetasin ja õli ning tosooli värv tundub kah ok... Mingeid lekkeid ei ole täheldanud, samas ei seisa ta mul kuskil kuiva põranda peal kah, et kohe näha oleks...
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!