K: CO liiga kõrge
kui segukruvi mootori töötamise ajal kruttida siis ei muutugi midagi, sest aju paneb uuesti segu paika,aga ta peab rohkem pingutama,kui sina keerad segu paigast ära.
see segukruvi kruttimine mõjub alles mingi kiirendusel või taolistel hetkedel.
ja mul on ka 2.0i ning 74kilo...kataloogis annab ka sellist varianti,mootorikood oli vist(pole päris kindel) n4b,aga pead ei anna...
see segukruvi kruttimine mõjub alles mingi kiirendusel või taolistel hetkedel.
ja mul on ka 2.0i ning 74kilo...kataloogis annab ka sellist varianti,mootorikood oli vist(pole päris kindel) n4b,aga pead ei anna...
Käpuli on maalähedasem.
Re: K: CO liiga kõrge
Ei hakkand eraldi teemat tegema,sest probleem on põhimõtteliselt sama.
maini kohe ära ka mootori 2.0i ohc.
Probleem on siis järgmine:et CO ja ka teised näitajad suured.
Olen vahetanud välja suht palju asju:gaasiklapi andur,lamda andur,õhulugeja,ning kuna polnd ka kati alla panin universaal kat.(ehk aitab).kuid ikka pole tulemust andnud,nende vahetamisel küll natuke mootor hakkas paremini tööle.kuid Auto ei taha käia eriti tühikäigul(on nagu niimodi et pöörded on ühtlased ning siis lambist pöörded hakkavad hüppama/kõikuma ning mingi aja pärast suudab ise end kuidagi normaliseerida),ning ka siis kui annad gaasi ja lahti lased siis vajuvad korra suht alla ja tõusevad(ehk ujuvad).Ning mõõtmisel öeldi näitude kohta et tuleb põlemata kütust sumpsist,ning sumpsist lööb välja ka vee tilkasi ehk kondents?Mis võib seda mõjutada?ning kas õhulugeja tagant pistiku ära võtmisel peaks auto välja surema?(mul hakkab lihtsalt puterdama ning lõpuks suri välja kah).Ning kas selle probleemiga oleks mõttekas dignostikasse minna?
Ise küll praegu enam ei oska arvata mis võib viga olla.
Ehk oskab keegi midagi öelda selle kohta?
Panen siia ka pildi mõõtmise tulemustest:

maini kohe ära ka mootori 2.0i ohc.
Probleem on siis järgmine:et CO ja ka teised näitajad suured.
Olen vahetanud välja suht palju asju:gaasiklapi andur,lamda andur,õhulugeja,ning kuna polnd ka kati alla panin universaal kat.(ehk aitab).kuid ikka pole tulemust andnud,nende vahetamisel küll natuke mootor hakkas paremini tööle.kuid Auto ei taha käia eriti tühikäigul(on nagu niimodi et pöörded on ühtlased ning siis lambist pöörded hakkavad hüppama/kõikuma ning mingi aja pärast suudab ise end kuidagi normaliseerida),ning ka siis kui annad gaasi ja lahti lased siis vajuvad korra suht alla ja tõusevad(ehk ujuvad).Ning mõõtmisel öeldi näitude kohta et tuleb põlemata kütust sumpsist,ning sumpsist lööb välja ka vee tilkasi ehk kondents?Mis võib seda mõjutada?ning kas õhulugeja tagant pistiku ära võtmisel peaks auto välja surema?(mul hakkab lihtsalt puterdama ning lõpuks suri välja kah).Ning kas selle probleemiga oleks mõttekas dignostikasse minna?
Ise küll praegu enam ei oska arvata mis võib viga olla.
Ehk oskab keegi midagi öelda selle kohta?
Panen siia ka pildi mõõtmise tulemustest:

Ford Sierra 2.0i DOHC 89a. 3D. Müüdud
Ford Focus 2.0 107kw 05a. 3D.
Ford Focus 2.0 107kw 05a. 3D.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: CO liiga kõrge
niisiis. Pakun välja temp andur. Kondens tuleb sul sellest et sul kat on. Põlemata kütus muudetakse katis co'ks ja veeks.
edit: autodata ütleb järgmisi võimalikke asju:
air intake filter
heated oxygen sensor (H02S)
throttle valve/sticking/linkage
throttle positioning (TP) sensor
engine coolant (ECT) temperature sensor
electrical connections - engine/battery
engine mangement system - connections/wiring
injectors
mass airflow (MAF) sensor
evaporative emission (EVAP) canister purge valve
engine control module (ECM)
edit: autodata ütleb järgmisi võimalikke asju:
air intake filter
heated oxygen sensor (H02S)
throttle valve/sticking/linkage
throttle positioning (TP) sensor
engine coolant (ECT) temperature sensor
electrical connections - engine/battery
engine mangement system - connections/wiring
injectors
mass airflow (MAF) sensor
evaporative emission (EVAP) canister purge valve
engine control module (ECM)
Re: K: CO liiga kõrge
Millist temp. andurit sa mõtled ka see mis on kuskil sisselaske kollektori küljes?ma olen vahetanud välja temp. näidiku andurit aga se vist ei mõjuta.
Aga kuidas siis se temp. andur sellist asja mõjutab??
muidugi kas diagnostika ütleks vist ära nendest varjantidest mis on vigane?
Aga kuidas siis se temp. andur sellist asja mõjutab??
muidugi kas diagnostika ütleks vist ära nendest varjantidest mis on vigane?
Ford Sierra 2.0i DOHC 89a. 3D. Müüdud
Ford Focus 2.0 107kw 05a. 3D.
Ford Focus 2.0 107kw 05a. 3D.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: CO liiga kõrge
seda pean silmasTarmo kirjutas:engine coolant (ECT) temperature sensor
see on see mis ütleb ajule kui soe mootor on ja sellega seoses reguleerib segu. Külmalt on segu rikkam