küsimus 4wd kohta

Sillad, rehvid, veljed ja mis muu kõik auto all
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: küsimus 4wd kohta

Postitus Postitas Tanel »

Ei loe palju neid on,vaid ikka see kui tugevad ja vastupidavad nad on,escu ei ole ju m6eldud 4wd´na aga sierrasid juba rohkem.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: küsimus 4wd kohta

Postitus Postitas sõdurpoiss »

erx000 kirjutas:
MetalBender kirjutas:

Mul oli Escordil visco läbi ja äsja vahetatud vahekasti oli kõigest 300-ks kilomeetriks, ma ei saa aru kuidas sierra 3 satelliiti escordi 8-st satelliidist tugevamad saavad olla.
Iva on selles, et escordil on vahekasti differ peale käigukasti peaülekannet. Differ pöörleb sama kiiresti kui esirattad. Sellepärast käib sealt läbi sama suur jõud mis mõjub ratastele. Sierral on keskdiffer käigukasti sees ja kuna sierra esi- ja tagadifferentsiaali ülekandearv on 3,62(v6 4x4) siis pöörleb keskdiffer 3,62 korda kiiremini kui rattad. Seega on diffri satelliitidele mõjuv jõud 3,62 korda väiksem kui veojõud ratastel. Suht segane sõnastus vist, aga see on minu isiklik arvamus antud probleemist :)
Pilt
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Re: küsimus 4wd kohta

Postitus Postitas erki »

mul hoopis selline küsimus et kas 4x4 tagasild istub ilusti tavalise tagasilla-autole alla?
Motorsport is a lifestyle
erx
aktivist
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Nov 2007, 02:24
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: küsimus 4wd kohta

Postitus Postitas erx »

sõdurpoiss kirjutas:
erx000 kirjutas:
MetalBender kirjutas:

Mul oli Escordil visco läbi ja äsja vahetatud vahekasti oli kõigest 300-ks kilomeetriks, ma ei saa aru kuidas sierra 3 satelliiti escordi 8-st satelliidist tugevamad saavad olla.
Iva on selles, et escordil on vahekasti differ peale käigukasti peaülekannet. Differ pöörleb sama kiiresti kui esirattad. Sellepärast käib sealt läbi sama suur jõud mis mõjub ratastele. Sierral on keskdiffer käigukasti sees ja kuna sierra esi- ja tagadifferentsiaali ülekandearv on 3,62(v6 4x4) siis pöörleb keskdiffer 3,62 korda kiiremini kui rattad. Seega on diffri satelliitidele mõjuv jõud 3,62 korda väiksem kui veojõud ratastel. Suht segane sõnastus vist, aga see on minu isiklik arvamus antud probleemist :)
Täpselt nii ongi, ma ei olnud selle peale tulnudki. :? Väga tark mõtteavaldus.
Ühesõnaga robustselt võttes 110kw jagada 3,62 on ligikaudu 30kw ja sellega siis peaks Escordi vahekast hakkama saama. :lol:
Vasta