Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Kasutajate pikendused
Vasta
tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas tamar »

Läheb teemast välja, aga Reidan on Vene rahvusest, samas kiitus selle eest, et üldse räägib eesti keelt.

Ja nüüd püsigem teemas :wink:
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
kinqpool
aktivist
Postitusi: 283
Liitunud: 26 Nov 2007, 11:11
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas kinqpool »

REIDAN kirjutas:Oli viitsimist ja lugesin tükkaaval terve su teema läbi .
Tekkisid mõned küsimused sulle .
1. Kui sul on karpa peaal kas mootor on sul siis 77 või tegelikuses 74 kw ?
( mul oli 74kw karpa mootoga sirje). Kas 77kw pole juba pritsungiga).
Oli mul ka scorpa 77kw ta ka pritsungiga). Mis on sull siis ?
2. Termostadi (tihendi müjakse ainult koos termostaadiga) ! Mida soovitaks kindlasti kohe vahetada!
Põhjus! (Nagu me kõik teaame apsollutselt kõik eksisteerivad Bensiin & Diisel mootorid ; töötavad kahe ringi jahutus vedeliku minekuga (täpsemalt ; suur ring & väike ring) , Se tähendab et seni kui mootor pole oma töö temperatuuri saavutanud termostaat hojab väikest ringi ! Kui saavutab töö temperatuuri jahutus vedelik läheb juba läbi avatud termostaadi ja läbi jahutus radika tserkuleerima. (KUI nüüd sul on termostaad rikkis ta jookseb pidevalt läbi radika Sa olev sidur ventelaatori susteem pidevalt teda jahutab (märkus) - Se jahutus jahutab ventikaga vaid sõidu ajal) !!! Kohal seistes mootor kuumneb üle . Parim variant on elektrooniliselt sisse lüllituv ventikas. Mida annab ka paigaldada väikse nokitsemisega) ! Kuigi suurt mõtted pole. elektrooniline ventikas lülitub kahel temperatuuril 99C ja 110C . Ja on kahe ventikatega selliseid näed auutodel alates 85ja 88 kw mootoritega seaal saad kätte vajadusel.(ära jumala pärast vala vet paisubaaki!) Se suudab keema minna varem kui sul korralikult termostaad avaneb! ) vee keemis temperatuur on tosooli keemise temperatuurist jube erinev
vesi 99 c
tosool 140 c (umbes) Võin eksida mõne graadiga. 110-140 c. sõltub margist. (talvine suvine) !
3. Süüde !
Jagaja kaan võtta maha ja korraliku valguse juues kontrolli pragude ja mõrade peaalt . Väiksem nendest toob niiskuse sisse . ( effekt turtsuv mootor vale säde. Sest olev sees rootor tekkitab jagajas magnet välja ! Jagaja puhtaks (soovitav sisse pritsida niiskuse tõrje vedelik) !
Kontrolli jagaja tihend! Et korras oleks !
4. Kontrolli juhtmestiku mis on väga ligi motori kerele, mis võib hõõrumise pikka jagu , kuskil mahakulunud olla isolatsjoon ja peksab lühist .
5. kotrolli kindlasti õhu ja vaakum voolikud et kummistik oleks terve et kuskil lisa õhku juhusega ei saaks! Liigne õhu saamine viib pöörded segaseks , (võib anda jõudu juurde samas ka mootori detonatsjoonini ) !
Sõltub millist näppida
Ära arva et sierral on üks õhu filter , neid on kaks ! Kui teine on jumala umbes hakkab ajusi loputama . Üks asub se mida koguaeg vahetad iga hoolduse juures teine asub juhi kõrval istujal poolel mootori salongis ! Parem tiib all . Seda ei raatsita enamus üldse vahetada kuigi ka suht oluline teema!
6. Hüppavad ja turtsuvad pöörded
Kontrolli sellised asju :
Õhulugeja ,( Lambda andur (nad töötavad koos) Kui sul on sellist ).
Kui sul pole sissepritsed siis sul pole releed ma arvad mis ka mängib seda roli . Oki seda pole vist vajasulle. Lähme edasi .
7. Läheb kuumaks väljalaske .
On mingi takkistus sees ! Kui on olemas sull katalüüs mundur ju (katt) Kisu ta lihtsalt maha, ju se on umbes ja tahab vahetust universaalne poes plekkib 1200.- 1500.- sõltub kohast kus osta . On võimalik saada 10% soodustusega aga mitte siin. (foorumis) . Ma ei teaa kas on siin selliseid asju või mitte , muidu saaks. Oki se sellega. Universaal katt peaab maksimum korralikult töötades Poolt aastad kuni kaks aastad ! Originaali unusta ära osta kui sa miljonäär juhusega pole. 7000.- 9000.- originaal fordi oma. Kui ma ei eksi võite parandada , igastahes odav ta pole. Info autost võid täpsemalt uurida , ma võin ise ka uurida mul seaal tutvused. Aga se selleks. Ei lähe teema juttule sisse.
8.Rooli võimu paigaldamine
sul vaja . rooli võimu rooli latt,õli pump, vajavad voolikud ja torud , teine generaatori (rihmad) neid on kaks ! genekal välja vahetada flantsu kahe rihmalisele vajaduse korral. nu ja muidugi teaada mida millega ühendada , (rooli latt kinnitub esisilla külge (2) poldiga vaid ! ni et pole suurt raskust maha kiskuda ja teine panna . Põhimõtelliselt tund tööd kui kõike on ja teaad mida teha. Nagu enne oli siin teema all ööldud soovitabv , mõne doonor atopealt võtta juba täis komplekt !

Kui on soovi veel miskid teaada kriba aitame kus saame , meeldivad edasi nokitsemist , Auto ära visata on kõige regem tegu , aga sa proovi ja taasta , tee (p.....t) kommi ja hakkad enda üle uhkust tundma ! Tagurpidi on kerge teha. Loodan , et sul ikka õnnestub asjad korda saada :wink:

Tervitades Reidan.
Pean ütlema et tundub, et eksisin sinus.. tegu on väga asjaliku inimesega. vahet pole eestlane või venelane.. Kui oled mõtega asjajuures, saad araabia keelest ka aru:)

Vastan sulle enda tehtud tööde ja teadmistega.
1. kw karpa OCH peaks olema siis selle erinevusega, et 74kw. ei ole aju ja muud säärast.. samas viimasel ajal on 2tuhat erinevat varianti juba sierradel nende kw-ga:D
2.termostaadi tihendi vahetasin ära ... (saab ka eraldi osta.. Letikas oli vist 12Eeki.)enam keema ei lähe
3.Jagaja on mitu-mitukorda maas käinud.. kaan ülevaadatud. kõiksugu klemmid puhastatud, ei ole miskit oksüdeerinud. küünlajuhtmed on vahetatud u. 3 korda.. küünlad samuti 3-4kompl. ostetud.. jagaja tihend? ei ole vaadanud... ei teadnudki et eksisteerib:D
4. juhtmestik on nagu ülevaadatud kuid kindlasti tuleks veel vaadata.
5. See osa tundub ka korras olevat. Jällegi küll aga ei teadnud ma teisest õhufiltrist midagi:D
6. jah. selle võib vahele jätta.
7. Oli endal ka see mõte. sai üldse püksetest summuti lahti lastud ja auto käima. kuid tulutult. Läheb ikka punaseks..
8.Roolivõimu praegu veel ei hakkagi installima. kuna palju muid asju vaja sellel autol enne teha.. Kuid jätan meelde..


Üldiselt. Eelmise omaniku sõnul ta vahetas mootorit. siis Mingil momendil vahetas ta karpat... ja enam siis tööle ei hakanud.
Karpasi olen samuti 3me proovinud.. ikka mitte midagi..
ainus võimalus mis näen on mootori vahetus...


Aga Reidan...
Oled enam kui oodatud minu auto juurde:D

Päikest!
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!
REIDAN
kasutaja
Postitusi: 189
Liitunud: 21 Dets 2006, 02:50
Asukoht: PÄRNU

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas REIDAN »

Suht huvitav tegelt , läheb , punaseks . Se natu raske minu jaaoks mõiste eesti keles , mis just reaalselt sul punaseks lausa läheb ? Saad lajemalt kirjeldada ? :wink:
väljalase kolektor läheb pinaseks? Pritsib temase kütted , öölge mulle mis moodi se võiks toimida kui nad on täelikult esoleeritud üks teisest , kui ma ei eksi. Sisse laske süsteem ja välja lase süsteem , on nagu maa ja vesi eraldatud mitme osaga . Mis sul toimuvad siis sellisel juhul järel plahvatused ? Tselindri väliselt või ? juba väljalases ? Absurd . Kui sul küttus täelikult läbi ei töötleks ennast siis ta lihtsalt voolaks välja surinaga taga sumpsist . Kui ta suitseb siis või klappi sääre tihendid või kolbi õli rõngad läbi siis , Kui klappi sääretihendid läbi pole hullu vahetada võib , kui kolbi rõngad läbi siis parem tõesti kergem moto välja vahetada . Täis koplektsena. (kui sul läheb motod vaja vilista saad 1000.- ) 2,0L 77kw . On olemas mul vedelemas selline . Täesto töökorras selline loom . Alles kaks kuud tagasi sõitnud mootor. Värse õli vahetus jne .... Endal oli peaal , mõtlesin et mootoris on viga võtsin endalt maha ja panin teise , lõpuks oli sama värava juures ja tuli välja et asi oli pigem elektroonikas , loll olin et maha kiskusin , mõttetu tööd tegin , nüüd mootor seisab jumala terve. Lõp on see et kisun selle moto ka maha tahaks võimsama peaale panna , nõrgaks jääb mulle . Dohc viskan peaale. tõstan veits kilosi 88kw-vatini. väiksed nikerdused veel saab par kilo juurde. Aga kui sul tõesti viskab koppa ette se su mootor siis kergem tõesti ta välja vahetada.
SIERRA 2.0L 85KW. 89a.*ghia*.
REIDAN
kasutaja
Postitusi: 189
Liitunud: 21 Dets 2006, 02:50
Asukoht: PÄRNU

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas REIDAN »

Kusjuures süüde kontrollisid läbi ? Kas ta sul piirajase lööb lõppuni pöörded ? Või koonerdama hakkab ? ju turtsuma.
Kus kandis sa elutsed üldse ?
Ma ise Pärnu kandist.
SIERRA 2.0L 85KW. 89a.*ghia*.
kinqpool
aktivist
Postitusi: 283
Liitunud: 26 Nov 2007, 11:11
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas kinqpool »

krt jh. Sa Pärnus, ma tallinnas..
aga..väljalaske kollektor läheb kuni põhjaalla tulipunaseks... see juures, mootor töötab täiesti korralikult.. läheb pöördesse,, Võtab rattaringi(ehk siis jõudu on) ei suitse ega midagi..täitsa normaalne auto..kuid 5-7min. möödas kolle jälle tulipunane..Kuid see ei ole alati nii,.. teinekord ei tööta jälle korralikult.käitub nagu süüde oleks vale..ja endiselt kolle punane...aga panen selle mootori värgi endale Kõrvataha..:)
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!
Teet01
aktivist
Postitusi: 435
Liitunud: 04 Apr 2006, 18:48
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas Teet01 »

REIDAN kirjutas:Suht huvitav tegelt , läheb , punaseks . Se natu raske minu jaaoks mõiste eesti keles , mis just reaalselt sul punaseks lausa läheb ? Saad lajemalt kirjeldada ? :wink:
väljalase kolektor läheb pinaseks? Pritsib temase kütted , öölge mulle mis moodi se võiks toimida kui nad on täelikult esoleeritud üks teisest , kui ma ei eksi.
Asi selles, et mingil põhjusel toimub väljalaskekollektoris aktiivne gaaside järelpõlemine. Muidu pakuksin, et süüde vale või hammasrihm hamba võrra üle andnud nukkvõllil(väljalaskeklapid avanevad liiga vara), aga segadust tekitab asjaolu, et mootor töötab ilusti ja jõudu pidi ka mehiselt olema.
kinqpool
aktivist
Postitusi: 283
Liitunud: 26 Nov 2007, 11:11
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas kinqpool »

hammasrihm on samuti paigas/kontrollitud.märgid on kõik õiged, süüde samuti õige..
nii et jah.. müstiline mootor.. aga Olen 100%kindel et asi on äärmiselt lihtne, aga krt seda teab.. see nädal üritan summuti uuesti alla tagasi panna ja kõik "loogilised" asjad üle käia...süüde, klapid, rihm, säde. küünlad. jne..
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!
kinqpool
aktivist
Postitusi: 283
Liitunud: 26 Nov 2007, 11:11
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas kinqpool »

Kuna tõsine kopp ees. siis sai täna garaazi veetud 2.0 Efi mootor. homme hakkan ilusti diisliga läbi pesema ja puhastama. seejärel ootab teise lahti kakkumine ja vahetamine.. alguses oleks mõte et vahetaks ainult ülemise poole. Kui vanamootori lahtivõtmisel peaks mingeid halbu üllatusi altpoolt tulema. eks siis peab ka selle ära vahetama..
Uuel mootoril ainus asi mis puudu praegu on õhufiltri kopsik... aga selle vast saaks ju tglt koonusfiltriga asendada?

Samas on ka see dilemma ees. et kuna uus mootor on niigi lahti võetud asendis praegu, siis võiks teist ju sutsu modida-kaas,pihustid,hooratas a need kes teevad nii nagu kombeks on tahavad kohe raha...praegu on kogu vaba raha mujale paigutatud...jälle jama...


homne päev siis veedan garaasis Mootori pesemisega ja vb ka teise lahti kakkumisega. seega.. Kes tahab võib läbi hypata...
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!
Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas Kristjan »

Selles suhtes pintoga see jama, et ei jõua esimest õlut ka lahti kui ülemine ots juba laiali jood õlle ära räägid törtus juttu ning plokk ka maas. Kaugelt otsa meestel pole seega selleks tunniks/kaheks mõtet tulla. :lol:
sierra mk I 5d
kinqpool
aktivist
Postitusi: 283
Liitunud: 26 Nov 2007, 11:11
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas kinqpool »

sedant küll.. kuidas neil igasugused vaakumvoolikud sobivad? pean ma kuskilt uued sebima või saan enda endiste OCH omadega hakkama?

mis üllatusi veel tulla võib?
eks pean ka ära vahetama.. kõik tihendid.bloki,klapi jne.. rihmasi vahetama ei hakka, need korralikud. siis veel uus mootri õli kh.. on kellegil seda odavalt müüa?
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!
kinqpool
aktivist
Postitusi: 283
Liitunud: 26 Nov 2007, 11:11
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas kinqpool »

väiksed pildid
http://www.upload.ee/image/71848/IMGP1178.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.upload.ee/image/71850/IMGP1179.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.upload.ee/image/71852/IMGP1180.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.upload.ee/image/71856/IMGP1181.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.upload.ee/image/71857/IMGP1183.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;


Kas suuremad pihustid kannataks ka panna?
kui suuri kannataks?
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!
kinqpool
aktivist
Postitusi: 283
Liitunud: 26 Nov 2007, 11:11
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas kinqpool »

MUHUHAAA .. See auto toimib .. sai kõik juhtmestik ja süüde üle käidud ja kõik toimib... terve tänase päeva mis ma uut mootorit puhastasin. oli mõtetu..
Seega.. müügis on EFI mootor, väga heas korras. lahtivõetuna- seega saate ise veenduda. 1000.-


Mina aga õnnelikult homme /ülehomme. kapoti alust korrastama. mis peale. hakkavada keretööd pihta.. It Won´t be long now-- kui saan temaga lõpuks sõitma hakata äkki
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas Tarmo »

mis siis viga oli?
kinqpool
aktivist
Postitusi: 283
Liitunud: 26 Nov 2007, 11:11
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas kinqpool »

Tarmo kirjutas:mis siis viga oli?
ei teagi. stroboga sai süüde paikka pandud.. paari kontakti näpitud.. jne,, praegu veel niipalju on et. vahepeal jätab vahele.. see siis jagaja või rootori viga.. eks tuleb ka need uued osta.. arvatavasti oligi asi süütes- however on see ennem mitu korda paikka pandud. aga siis ple töödanud
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!
REIDAN
kasutaja
Postitusi: 189
Liitunud: 21 Dets 2006, 02:50
Asukoht: PÄRNU

Re: Ford Sierra 2.0 77kw 91a.-kinqpool

Postitus Postitas REIDAN »

On õli olemas Adinoli pakuda 10-w40 poolt sünti lahtine 200.- 5 L kanku.
Meil tööl seda kasutatakse autodele ja seisab terve 200L tünn. Vijese ikki lejaks , ainult kuidas sa pärnuse talle järgi tuled on juba teine asi. Või on keegi tuttav kes liigub pärnu ja su elamise vahel , viiks ära. Pakkub uvi anna teaada ise juba poolt astad selle liigub pole muret.
SIERRA 2.0L 85KW. 89a.*ghia*.
Vasta