Ja nüüd püsigem teemas

Pean ütlema et tundub, et eksisin sinus.. tegu on väga asjaliku inimesega. vahet pole eestlane või venelane.. Kui oled mõtega asjajuures, saad araabia keelest ka aru:)REIDAN kirjutas:Oli viitsimist ja lugesin tükkaaval terve su teema läbi .
Tekkisid mõned küsimused sulle .
1. Kui sul on karpa peaal kas mootor on sul siis 77 või tegelikuses 74 kw ?
( mul oli 74kw karpa mootoga sirje). Kas 77kw pole juba pritsungiga).
Oli mul ka scorpa 77kw ta ka pritsungiga). Mis on sull siis ?
2. Termostadi (tihendi müjakse ainult koos termostaadiga) ! Mida soovitaks kindlasti kohe vahetada!
Põhjus! (Nagu me kõik teaame apsollutselt kõik eksisteerivad Bensiin & Diisel mootorid ; töötavad kahe ringi jahutus vedeliku minekuga (täpsemalt ; suur ring & väike ring) , Se tähendab et seni kui mootor pole oma töö temperatuuri saavutanud termostaat hojab väikest ringi ! Kui saavutab töö temperatuuri jahutus vedelik läheb juba läbi avatud termostaadi ja läbi jahutus radika tserkuleerima. (KUI nüüd sul on termostaad rikkis ta jookseb pidevalt läbi radika Sa olev sidur ventelaatori susteem pidevalt teda jahutab (märkus) - Se jahutus jahutab ventikaga vaid sõidu ajal) !!! Kohal seistes mootor kuumneb üle . Parim variant on elektrooniliselt sisse lüllituv ventikas. Mida annab ka paigaldada väikse nokitsemisega) ! Kuigi suurt mõtted pole. elektrooniline ventikas lülitub kahel temperatuuril 99C ja 110C . Ja on kahe ventikatega selliseid näed auutodel alates 85ja 88 kw mootoritega seaal saad kätte vajadusel.(ära jumala pärast vala vet paisubaaki!) Se suudab keema minna varem kui sul korralikult termostaad avaneb! ) vee keemis temperatuur on tosooli keemise temperatuurist jube erinev
vesi 99 c
tosool 140 c (umbes) Võin eksida mõne graadiga. 110-140 c. sõltub margist. (talvine suvine) !
3. Süüde !
Jagaja kaan võtta maha ja korraliku valguse juues kontrolli pragude ja mõrade peaalt . Väiksem nendest toob niiskuse sisse . ( effekt turtsuv mootor vale säde. Sest olev sees rootor tekkitab jagajas magnet välja ! Jagaja puhtaks (soovitav sisse pritsida niiskuse tõrje vedelik) !
Kontrolli jagaja tihend! Et korras oleks !
4. Kontrolli juhtmestiku mis on väga ligi motori kerele, mis võib hõõrumise pikka jagu , kuskil mahakulunud olla isolatsjoon ja peksab lühist .
5. kotrolli kindlasti õhu ja vaakum voolikud et kummistik oleks terve et kuskil lisa õhku juhusega ei saaks! Liigne õhu saamine viib pöörded segaseks , (võib anda jõudu juurde samas ka mootori detonatsjoonini ) !
Sõltub millist näppida
Ära arva et sierral on üks õhu filter , neid on kaks ! Kui teine on jumala umbes hakkab ajusi loputama . Üks asub se mida koguaeg vahetad iga hoolduse juures teine asub juhi kõrval istujal poolel mootori salongis ! Parem tiib all . Seda ei raatsita enamus üldse vahetada kuigi ka suht oluline teema!
6. Hüppavad ja turtsuvad pöörded
Kontrolli sellised asju :
Õhulugeja ,( Lambda andur (nad töötavad koos) Kui sul on sellist ).
Kui sul pole sissepritsed siis sul pole releed ma arvad mis ka mängib seda roli . Oki seda pole vist vajasulle. Lähme edasi .
7. Läheb kuumaks väljalaske .
On mingi takkistus sees ! Kui on olemas sull katalüüs mundur ju (katt) Kisu ta lihtsalt maha, ju se on umbes ja tahab vahetust universaalne poes plekkib 1200.- 1500.- sõltub kohast kus osta . On võimalik saada 10% soodustusega aga mitte siin. (foorumis) . Ma ei teaa kas on siin selliseid asju või mitte , muidu saaks. Oki se sellega. Universaal katt peaab maksimum korralikult töötades Poolt aastad kuni kaks aastad ! Originaali unusta ära osta kui sa miljonäär juhusega pole. 7000.- 9000.- originaal fordi oma. Kui ma ei eksi võite parandada , igastahes odav ta pole. Info autost võid täpsemalt uurida , ma võin ise ka uurida mul seaal tutvused. Aga se selleks. Ei lähe teema juttule sisse.
8.Rooli võimu paigaldamine
sul vaja . rooli võimu rooli latt,õli pump, vajavad voolikud ja torud , teine generaatori (rihmad) neid on kaks ! genekal välja vahetada flantsu kahe rihmalisele vajaduse korral. nu ja muidugi teaada mida millega ühendada , (rooli latt kinnitub esisilla külge (2) poldiga vaid ! ni et pole suurt raskust maha kiskuda ja teine panna . Põhimõtelliselt tund tööd kui kõike on ja teaad mida teha. Nagu enne oli siin teema all ööldud soovitabv , mõne doonor atopealt võtta juba täis komplekt !
Kui on soovi veel miskid teaada kriba aitame kus saame , meeldivad edasi nokitsemist , Auto ära visata on kõige regem tegu , aga sa proovi ja taasta , tee (p.....t) kommi ja hakkad enda üle uhkust tundma ! Tagurpidi on kerge teha. Loodan , et sul ikka õnnestub asjad korda saada![]()
Tervitades Reidan.
Asi selles, et mingil põhjusel toimub väljalaskekollektoris aktiivne gaaside järelpõlemine. Muidu pakuksin, et süüde vale või hammasrihm hamba võrra üle andnud nukkvõllil(väljalaskeklapid avanevad liiga vara), aga segadust tekitab asjaolu, et mootor töötab ilusti ja jõudu pidi ka mehiselt olema.REIDAN kirjutas:Suht huvitav tegelt , läheb , punaseks . Se natu raske minu jaaoks mõiste eesti keles , mis just reaalselt sul punaseks lausa läheb ? Saad lajemalt kirjeldada ?![]()
väljalase kolektor läheb pinaseks? Pritsib temase kütted , öölge mulle mis moodi se võiks toimida kui nad on täelikult esoleeritud üks teisest , kui ma ei eksi.
ei teagi. stroboga sai süüde paikka pandud.. paari kontakti näpitud.. jne,, praegu veel niipalju on et. vahepeal jätab vahele.. see siis jagaja või rootori viga.. eks tuleb ka need uued osta.. arvatavasti oligi asi süütes- however on see ennem mitu korda paikka pandud. aga siis ple töödanudTarmo kirjutas:mis siis viga oli?