Karbid ja koopaääred on korralikud, minuteada vist karbid peaksid olema mingi aeg vahetatud ka nii, et seal eriti midagi ei tundu olevat. Sai need kergelt üle ka koputatud aga peale uue värvi need õnneks vist midagi rohkem ei taha.tamar kirjutas:Kui kanalipeale satud siis kontrolli poolraamid üle. Mul üks tagumine paistis pealtnäha kobe aga kerge koputamine meisliga ning pudenes kõik laiali.
Kuidas küljekarbid muidu on ? Tagumised koopaääred ?
Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
12h tööd, üks asi korras ja, et asi ikka igavaks ei lähe, siis tekkis kohe järgmine probleem.
Alustaks siis päeva paremast osast. Sai siis ette võetud põhja keevitamise töö, üks tuttav oli nõus aitama ja, kuna tingimused olid väga sobivad minu jaoks siis sai viivitamatult seda võimalust kasutatud. Nüüdseks on kogu salongi ja pagassi põhi üle käidud ninh enam ei tohiks auke sees olla. Lähipäevadel vaja nüüd hakata keevituskohti siluma, kruntima, värvima, hermeetikuga määrima jne. Tööd on aga samas ma arvan, et selle töö kõige hullem osa tehtud.
Ja keevitusest ära sõites otsustas tühikäik kuhugi ära kaduda, nii kui gaasi lahti lased sureb auto välja. Täitsa masendav, kuid kui järele hakata mõtlema, siis ehk sai see probleem tekkida keevituses, kuna keevitajaonu lõikas relakaga sinna põhjapleki alt jooksvasse kütusetorusse sisse. Pärast sai küll seda lapitud kummivoolikuga jne. aga ehk on mingisugune võimalus, et äkki jäi toru umbe, et relakas lasi metalli sinna toru otsa ette või midagi. Üldiselt ei kujuta ettegi enam aga ei oska ka muud kahtlustada ja kuna seda probleemi enne polnud ja täna selle toruga see jama oli, siis ise kahtlustan kõige rohkem seda toru. Kui kellegi peaks täies pikkuses koos korralikke ostega seda toru olema pakkuda, siis oleksin vägagi huvitatud.
Alustaks siis päeva paremast osast. Sai siis ette võetud põhja keevitamise töö, üks tuttav oli nõus aitama ja, kuna tingimused olid väga sobivad minu jaoks siis sai viivitamatult seda võimalust kasutatud. Nüüdseks on kogu salongi ja pagassi põhi üle käidud ninh enam ei tohiks auke sees olla. Lähipäevadel vaja nüüd hakata keevituskohti siluma, kruntima, värvima, hermeetikuga määrima jne. Tööd on aga samas ma arvan, et selle töö kõige hullem osa tehtud.
Ja keevitusest ära sõites otsustas tühikäik kuhugi ära kaduda, nii kui gaasi lahti lased sureb auto välja. Täitsa masendav, kuid kui järele hakata mõtlema, siis ehk sai see probleem tekkida keevituses, kuna keevitajaonu lõikas relakaga sinna põhjapleki alt jooksvasse kütusetorusse sisse. Pärast sai küll seda lapitud kummivoolikuga jne. aga ehk on mingisugune võimalus, et äkki jäi toru umbe, et relakas lasi metalli sinna toru otsa ette või midagi. Üldiselt ei kujuta ettegi enam aga ei oska ka muud kahtlustada ja kuna seda probleemi enne polnud ja täna selle toruga see jama oli, siis ise kahtlustan kõige rohkem seda toru. Kui kellegi peaks täies pikkuses koos korralikke ostega seda toru olema pakkuda, siis oleksin vägagi huvitatud.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
vb natuke rumal küsimus aga kas ikka akujuhtme ühendasid lahti keevituse ajaks
see võib vahel ära kogemata ununeda endalgi oleks peaaegu nii juhtunud ükskord

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
tahtsin sama öelda...äkki jätsid miinus klemmi peale ja ajas mingi elektriasjanduse sassi kas aju või mingi lugeja või mis iganes...aga üldjuhul ei tohiks mingi puru benatorus küll tühipõõrdeid mõjutada,kui ma ei eksi siis tühipõõrete lugeja wõi andur peaks õhusissewõtu juures olema natuke ennem kui see kummist lõdvik tuleb...
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
sierrat keevitades ei pea kül mitte ühtegi juhet akult eemaldama. 

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Aku ühendasin nii kindluse mõttes maha küll enne. Noh ma ei tea, eks proovin vaikselt uurida ja vaadata aga üldiselt on juba üsna kõrini sellest kuradi rondist. Äkki on sellelel autol mingi remondi allergia ? Mida rohkem teed, seda hullemaks asi läheb.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
vb 1,6 jah kuna sel vähe elektroonikat...oleneb kuidas sa keevitad ka, gaasikeevitusega on jah pohui..aga elektrikeevitus võib aju lolliks lüüa.GTO kirjutas:sierrat keevitades ei pea kül mitte ühtegi juhet akult eemaldama.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
waher kirjutas:vb 1,6 jah kuna sel vähe elektroonikat...oleneb kuidas sa keevitad ka, gaasikeevitusega on jah pohui..aga elektrikeevitus võib aju lolliks lüüa.GTO kirjutas:sierrat keevitades ei pea kül mitte ühtegi juhet akult eemaldama.
tahad tõestan vastupidist?
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
OT aga jah...tahan.tahad sa öelda et keevitus ei kahjusta üldse auto elektroonikat ..no kurat võtaks hea ta kyll rsk ei ole ja ma leian et miinu klemmi eemaldamine kuigi raske pole...ise tead kas riskida või mitte.GTO kirjutas:waher kirjutas:vb 1,6 jah kuna sel vähe elektroonikat...oleneb kuidas sa keevitad ka, gaasikeevitusega on jah pohui..aga elektrikeevitus võib aju lolliks lüüa.GTO kirjutas:sierrat keevitades ei pea kül mitte ühtegi juhet akult eemaldama.
tahad tõestan vastupidist?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
kui keevitusel on korralik mass siis ei tohiks midagi juhtuda, kui aga kehva siis võib palju nalja saada, nii olen mina aru saanud
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
ma olen kuulnud et ikka kõigil autodel millel on aju oleks soovitav ikka maha võtta se juhe ei pruugi midagi juhtuda aga võib juhtuda
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
minumeelest on ka parem karta kui kahetseda,pole raske ju klemmi maha kiskuda aga aitab GTO kui sa rahul ei ole siis tule haapsalusse seleta mulle käekeeles,muudmoodi ma aru ei saa 

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Tarmo kirjutas:kui keevitusel on korralik mass siis ei tohiks midagi juhtuda, kui aga kehva siis võib palju nalja saada, nii olen mina aru saanud
+1 tegelikult mistahes autol kui juhtmestik ( eelkõige massijuhtmed) korras ja keevitus ka korralik maandusega ja puha ei tohi mitte midagi keevitades juhtuda. end of ot
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Põhi areneb, krunt peal, autohermeetikut igale poole topeltplekki äärtele topitud, reedeks peaks kõikide eelduste kohaselt olema põhi värvitud ning siis jääb ainult kleepida peale uus mürasummutus matt ning uued põhjakorgid alla toppida ( kohe ka küsimus - on neid üldse saada ? Ei tahaks nagu neid vanu murdunud kinnitushammastega korke tagasi hakata toppima ).
Ning lisaks sellele on teretulnud kui soovitused või ideed, et mis võib selle tühikäigu probleemi tekitada.
Ning lisaks sellele on teretulnud kui soovitused või ideed, et mis võib selle tühikäigu probleemi tekitada.

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
omal ajal kui sai akult pikemaks ajaks juhtmed maha võetud, ehk siis ka ajule restart tehtud, siis puterdas ta minuldi alguses, kuid selle probleemi lahendas ta ise ära mingi aja jooksul.
Motorsport is a lifestyle