Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible

Kasutajate pikendused
Vasta
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible

Postitus Postitas waher »

Rattalaagriga on ka nii et kui ta juba päris kaua vilisenud on siis ta peaks pooma hakkama..st et lased vaba käiguga ja auto peatub kiiremini lihtsalt,mul oli nt nii et tulin tallinnast ja samamoodi vilises kui kurat,haapsalusse jõudsin,lõi lukoili ees auto ratta plokki ja kogulugu...isegi kraginaid polnud aga oli tunda et poos ja autol jõudu polnud.Laagri muret saad ka kindlaks teha nii et mine lennukale lase seal terve raja pikkuses hea hooga ja peatu(soovitatavalt pidurdamata,las jääb ise seisma)ja mine katsu käega veljed keskmed üle,kui on imelikult kuum siis laager õhtal.Viliseda võivad ka midagi muud,nt mõni rullik?Mingi lahtine detail ?
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible

Postitus Postitas Visible »

No vilina põhjus oli siiski see, et siiski klotsid hõõruvad vastu piduriketast nii, et see viga ilmselt leitud.

Lisaks sellele tegi auto nüüd eile üsna korraliku ehmatuse. Keerasin ühelt tänavalt välja ja sai natukene aega 2. käiguga kiirendatud kuni käis ilge raks all, järgnes metalli kolin ja väga selline hirmutav hääl. Kohe auto teeäärde, hakkasin vaatama siis, et milles asi, esimese hooga vaatasin juba, et kardaani ots lahti tulnud, et täitsa lõpp aga korralikult vaatlusel selgus õnneks siiski, et lihtsalt sumbuti murdus pooleks. :)
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible

Postitus Postitas contact »

sa ikka oskad!
€-contact
kniht
kasutaja
Postitusi: 87
Liitunud: 27 Okt 2008, 18:58

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible

Postitus Postitas kniht »

ma arvan et laager teeb sellist häält. Minu seirral alguses vilises ja siis undas korralikult, kuni hakkas ragisema, järgmiseks kadus käsipidur ära ning kui lõppuks laiali sain võetud siis kuulid veeresid oma teed.
sry vigade pärast. klaver on -tsenseeritud- ja nuppud kanged nagu koolnud laibal.
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible

Postitus Postitas Visible »

contact kirjutas:sa ikka oskad!

No minul on siin üsna vähe osata, varem või hiljem oleks see juhtunud ja polnud siiamaani tähele pannud seda kohta seal.

Eks siit teemast jääb kindlasti selline mulje, et peale lagunemise ja lõhkumise selle autoga muud ei toimugi minu käes, kuid enda õigustuseks ütleks seda, et tegelikult nii hull asi pole, sest enamus neid tekkinud vigu on niiöelda kaasavara või siis sellised äpardused, mida võib juhtuda iga sellises vanuses kasutatud autoga. Samas ma arvan, et see auto on selle minu käes oldud aja jooksul piisavalt hoolt saanud ja saab seda ka edaspidi. Hetkel tõesti pole teemas nagu eriti kajastanud mingit erilist arengut paremuse poole ja seda just põhjusel, et pole nagu väga selliseid asju teinud, millest tasuks eraldi rääkida, kuid samas neid väikeseid kohendamisi ja parandusi on tehtud üsna palju, et üldisele auto seisukorrale annab see siiski midagi ikka juurde. Nagu ma juba siin korrutanud olen, siis võimalikult kiiresti hakkan nüüd tegelema iluvigade kõrvaldamisega ja siis on ehk võimalik teha palju before/after pilte, mis kajastaksid asja arenemist positiivses suunas.
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible

Postitus Postitas contact »

see "ikka oskad!" ei old mõeldud halvas mõttes ... pigem nagu, et kohe mitte ei vea.
muud ei saagi teha, ainult paranda siit-sealt. sõidad natuke ja siis jälle midagi kukub ära.
ja seda juhtuks nagu ülepäeva.

aga jah, muud moodi neid vigu ju eemaldada ei saagi enne, kui laiali ei pudene.
enamus juppe vahetatud, jääb üle vaid lootus, et auto varsti nagu uus :)
€-contact
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible

Postitus Postitas Visible »

Ei ma väga ei mõelnudki, et sa nüüd väga halvustavalt seda mõtlesid aga lihtsalt vist väljendasin ennast vastusega natukene valesti. Ja see muu jutt oli juba sellepärast kirjutatud, et vaatasin teemat ja peale vigade ja lagunemise siin nagu millestki muust polegi kirjutatud. :D
kniht
kasutaja
Postitusi: 87
Liitunud: 27 Okt 2008, 18:58

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible

Postitus Postitas kniht »

aga mida sa vanast ratsust soovidki :D aga kui vana ratsu saab uued juppid peale on ta truum ratsu kui tutikas pill.

minu soovitus sulle Visible, Kui vahetad veermikus juppe välja,vaheta juppe koos välja. Näiteks kui lähevad rooli otsad läbi, vaheta mõlemal poolel läbi, või siis rattalaagrid, kui üks siis teine ka. Natuke kulukam kui muidu aga see eest saad töökindlama masina. Point on selles et kui paned ainult ühele poole tutika juppi, siis juhtub sellinne kurb asi et uus asi ei anna järgi löökidele jms jubedustele mis tee autole edasi annab, seega ananb järgi vanem osapool kiiremini.
sry vigade pärast. klaver on -tsenseeritud- ja nuppud kanged nagu koolnud laibal.
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible

Postitus Postitas Visible »

Nii, jälle uusi ja väga toredaid uudiseid.

Käisin täna ja roomasin natukene kanalis, värvisin sumbutit, et see jälle kuskilt niipea ehk ei murduks. Sumbuti kohta pole midagi halba öelda, väga kenasti keevitatud ja selle koha on keevitaja isegi üle võõbanud.
Aga ega siis kui üks asi on hea siis ei saa ju kõik hästi olla. Hakkasin täna vaatama asja jälle ja tore on - mootori ja käigukasti vahelt tuleb õli. Kuskil 40000km peale olen nüüd 1L õli peale kallanud ja täna oli see liiter vähemalt kadunud ja lisaks veel natukene.
Üldiselt ei tea enam kuhu poole joosta, sest noh oleks ainult tihendi viga siis poleks nagu hullu aga mootor ajab sinist ka mõnuga välja. Muidugi oleks tore mõelda, et klapisääretihendid läbi aga ma ei looda enam selle auto puhul lihtsatele lahendustele ning seega on teine võimalus see, et kolvirõngad ehk läbi.
Et ma ei teagi nüüd, ilmselt tuleks siiski mootor maha tõsta, vaadata ja uurida natukene tõsisemalt seda, sest nii enam jätkata ei saa. Ja kui ongi nii, et alumine osa peaks pudi olema siis tuleb lihtsalt paremad jupid autolt maha müüa, kere vanarauda ja loota, et saab võimalikult palju veel auto rahast tagasi, sest enam pole mingit tahtmist selle kuradi käruga jamada. Kui tahet veel on siis rahaliselt ei tule enam kuidagi välja. Noh muidugi saab ju alati ka uue mootori osta aga ma ei tea, ostad uue siis võib ehk veel hullema otsa kukkuda aga seda mootorit remontida minu praeguse majandusliku olukorra juures ei jõua kuidagi.
Seega Rapla jääb kindlasti ära ja tuleviku osas ei teagi, eks paistab mis saama hakkab. :roll:

Sellest jutust ei tasu muidugi jälle kellegil välja lugeda, et ma olen tohutult solvunud Erki peale ja et ma nüüd kõik tema kaela ajan, seda mitte. Olin ise piisavalt loll, et enne ei kontrollinud ja ei saanud aru aga kindel on ka see, et aumehe tegu see igaljuhul pole, et sellist -tsenseeritud- müüa ja jutt, et enne polnud teada on täielik pläma, sest selline asi ilmselt märkamata ei jäänud ja ilmselt oli see ka üks auto müügi põhjusi. Muidugi äri on äri ja seekord läks pahasti, loodan, et järgmine kord nüüd veidikenegi targem.
kniht
kasutaja
Postitusi: 87
Liitunud: 27 Okt 2008, 18:58

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible

Postitus Postitas kniht »

ei no kui mootori jõud pole kuhugi kadunud siis on ainult klapisääretinhedid läbi ja see ei tohiks olla probleem vahetada.
käimakasti ja mootori vahel on ainult simmer läbi, see loomulik kadu. Simmer vananeb, mõraneb ning kui pole kordagi vahetatud, siis pole seal midagi imestada. Ma ootan kuni minu sierral sama häda tekkib, sest terve selle aja jooksul, peale mootori ostmist, pole ma seal midagi teinud, õlifiltri ainult vahetanud.
sry vigade pärast. klaver on -tsenseeritud- ja nuppud kanged nagu koolnud laibal.
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible

Postitus Postitas Visible »

No oleks kindla peale klapisääretihendid läbi siis poleks tõesti midagi vahetada aga ma räägin, et ma ei usu enam siin lihtsatesse lahendustesse ja olen suht kindel, et kuna see mootor on ka mõnuga pähe saanud siis ilmselt on rõngad kinni ja alumine osa üldse üsna pudi.
tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible

Postitus Postitas tamar »

Visible kirjutas:. Kuskil 40000km peale olen nüüd 1L õli peale kallanud ja täna oli see liiter vähemalt kadunud ja lisaks veel natukene.
.
Juba 40tuh sõitnud ? Vahepeal õlivahtetuse käigus õli maximumini ikka pannud ?

Aga muidu õlid-filtrid vahetatud õigeaegselt ? Õli on must või pruunikas ? Mõtlen et õlist kah teinekord väga palju oleneb. Endal näiteks õli nii puhas sees nagu just kanistrist valanud oleks. Õlivahetusest möödas kõigest mõned tuhanded kilomeetrid samas ainult.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible

Postitus Postitas Visible »

Ei vabandust, kirjaviga, 4000km siiski.

Õli suht selline viisakas veel, natukene tumedam küll, ei ole enam päris värske aga sellisega kõlbaks sõita küll veel. Filtrit pole enam ammu ilmselt vahetatud vaadates filtri korpust - roostes julmalt jne.
Ja no siin ei saa nagu midagi eriti õlist oleneda, kui ikka liitrite kaupa kaob siis pole ilmselt vahet, mida sisse kallan.
-kmh-
kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 17 Veebr 2009, 23:43
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible

Postitus Postitas -kmh- »

waher kirjutas:Laagri muret saad ka kindlaks teha nii et mine lennukale lase seal terve raja pikkuses hea hooga ja peatu(soovitatavalt pidurdamata,las jääb ise seisma)ja mine katsu käega veljed keskmed üle,kui on imelikult kuum siis laager õhtal.Viliseda võivad ka midagi muud,nt mõni rullik?Mingi lahtine detail ?
Sellise lolli jutupeale ütleks teistele, et ei soovita teha sellist asja kes endast ja autost hoolib, kuna kui laager laiali sul lennuväljal kiirelt sõites jookseb ja ratas lääpas all on siis pole küll enam selle autoga midagi teha ma usun.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible

Postitus Postitas Tarmo »

filter ja õli vahetatakse ikka koos ära mitte eraldi
Vasta