Üldiselt plaan on selline, et kuna GTO pakkus uut mootorit, siis läheks vaataks selle üle ja kui see vähegi korralikum on, siis läheb mootori vahetuseks.
Täna tegin siis lõpuks ka need ammu lubatud pildid ära, kus näha sellised suuremad iluvead kerel. Natukene nigelad said pildid ja kuna auto tolmune ja sopane ka siis ilmselt täit ettekujutust tegelikust olukorras just ei saa.
Tagumine koopaäär :

Parem küljekarp :


Selle põhiline häda on see, et karp on üsna julmalt mõlkis. Eespool on selline lauge suur mõlk ja tagumise ukse juures on veel eraldi teine. Nende välja tõmbamine saab olema ilmselt see kõige suurem töö selle karbi juures. Lisaks nagu natukene näha on, on see alumine topelplekk roostes ning terve karp selliseid väikeseid roostetäppe ja kriime täis.
Esimene koopaäär :

Tolmu alt jällegi eriti midagi näha pole aga tegelikult on sealt üsna suures osas värv maas ja see alumine nurk üleni roostes. Sellele kohale oleks muidugi lihtne lahendus peale värvimist porilapakad panna aga ei tea veel kindlalt, kas ka panen, sest ilma lapakateta on nagu auto ilusam. Et ma olen siin juba igasuguseid variante mõelnud ja üks võimalus on ohtralt kivikaitset peale lasta.

Siin samamoodi tolm peal, ei saa hästi aru. Seal vist ratas koopasse käinud ja ääre ära muljunud, värvi maha peksnud ja sealt kus värv maas, sealt on kõik roostes.
Tagumine põll :



Seal siis topeltplekkide vahed roostes ja mingid täpid veel. Üldiselt selles osas hullu pole aga kui stange maha võtta, siis põlle alumine äär on suhteliselt nutune - seal on selline sümboolne auk, kust võib käe vabalt läbi pista.
Tuuleklaasi äär :

See nurk on vist kõige halvemas seisus, allpool on ka veel samal piilaril rooste täppe ja ilmselt läheb sellega samamoodi nagu teise piilariga, et värvin üleni üle.
Teine esimene koobas :


See samamoodi kergelt muljutud ja roostes, kuid ilmselt mitte midagi ületamatut.
Teisel pildil näha üks see laik tiiva peal, kust lakk maha koorunud. Selle kohaga ilmselt midagi ette ei võta, kuna niipalju kui olen uurinud, siis automaalrid räägivad, et seda saab ainult parandada detaili üleni üle värvimise ja uuesti lakkimisega. Kuna ise ei taha nii suurt asja värvida siis praegu jääb nii, kui millalgi raha rohkem tuleb siis võib kaaluda selle tiiva ja kapoti üle üle värvimist.
Juhipoolne karp :

Enamvähem sama teema, mis teise karbiga - topeltplekk all roostes, mõned roostetäpid peal ja ära kriibitud. Selle karbi värvin samamoodi üleni üle.
Ja lihtsalt üks pilt katusest :

Pildilt vist hästi näha pole aga millegipärast on peaaegu terve katus selline matt ja üsna kriibitud. Et ei oska nagu arvata eriti, mis sellega juhtunud on aga loodan, et ehk aitab siin poleerimine.