Ford Sierra 2.0 DOHC GT´92 Rain
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
mina võtaksin turbotamiseks vana OHC, seda just tolle mootori üüratu tugevusvaru tõttu. aga isiklikult meediks mulle palju rohkem kombinatsioon scorpio 2,3 plokist ja 8 klapilisest kaanest, umbes selline, mida kuskil mootori modifitseerimise rubriigis arutati
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
-
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Noh Rain kas oled auto liikuma saanud? Vaikus juba tükimat aega.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Ongi vaikus.
Ootan juba pikemat aega et üks teine mehaanik viitsiks klapikambrikaane maha keerata ja vaadata, mis seal all toimus.
Ootan juba pikemat aega et üks teine mehaanik viitsiks klapikambrikaane maha keerata ja vaadata, mis seal all toimus.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Nonii, lõpuks siis teada mis juhtus.
Väntvõlli ketiratta kiil oli lahkunud oma kohalt.
Tulemuseks siis mõningad kõverad klapid. Muud hävingut oluliselt ei olnudki. Klappidele lisaks tuleb nüüd muidugi uus ketipinguti ja tihendiring ka panna.
Väntvõlli ketiratta kiil oli lahkunud oma kohalt.
Tulemuseks siis mõningad kõverad klapid. Muud hävingut oluliselt ei olnudki. Klappidele lisaks tuleb nüüd muidugi uus ketipinguti ja tihendiring ka panna.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Nii sportlikust huvist uuriks, et kas sul jäid kaanes pähe lennanud klappide juhtpuksid terveks ?
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
ma nüüd siin peast paugutan, reinszi tihendisari vist oli letis 2500.-
aga tellimise peale.
aga tellimise peale.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
-
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Seda oligi arvata,sest sõbra sierral juhtus sama jama.Suured remondimehed unustasid väntvõlli otsas oleva rihmaratta mutrit õige jõuga pingutada ja tulemuseks olid kõverad klapid jne.No kaua see väike kiiluke seal ikka üksinda vastu jõuab panna. Nüüd pead siis uue ketiratta ka sebima väntvõlli otsa.?Rain kirjutas:Nonii, lõpuks siis teada mis juhtus.
Väntvõlli ketiratta kiil oli lahkunud oma kohalt.
Tulemuseks siis mõningad kõverad klapid. Muud hävingut oluliselt ei olnudki. Klappidele lisaks tuleb nüüd muidugi uus ketipinguti ja tihendiring ka panna.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Ah eks paistab.
Praeguse plaani järgi läheb pea uuesti töösse - uued klapid ja sisse lõikamised klappide järgi, kaane lihv jmt
Siis selgub ka, kas juhtpuksid jäid ellu või ei.
Täitsa huvitav - kas kogu pull ongi sellest, et mingi mutter jäi piisava jõuga pingutamata vmt?
Praeguse plaani järgi läheb pea uuesti töösse - uued klapid ja sisse lõikamised klappide järgi, kaane lihv jmt
Siis selgub ka, kas juhtpuksid jäid ellu või ei.
Täitsa huvitav - kas kogu pull ongi sellest, et mingi mutter jäi piisava jõuga pingutamata vmt?
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
-
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Just selle viga jahRain kirjutas:Täitsa huvitav - kas kogu pull ongi sellest, et mingi mutter jäi piisava jõuga pingutamata vmt?

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Rain kirjutas: Täitsa huvitav - kas kogu pull ongi sellest, et mingi mutter jäi piisava jõuga pingutamata vmt?
Kristjan kirjutas:Rain kirjutas:Mootoriremondi tulemus oli muideks selline:
![]()

Samas 6 kuud kestis, mine ja võta enam kinni.
Sierra Is
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Hetkel siis teada, et 6 klappi keered, juhtpuksid ka nässus. :S
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Nonii. Mootor jälle koos ja sõidab.
Kuivõrd audiot enam sellesse masinasse ei tule, siis kui keegi soovib, jääb valmis ehitatud edev armatuur üle. Paigaldamiseks peab kellaploki juhtmed ära pikendama, muus osas istub ilma ümberehitusteta ette.
Kuivõrd audiot enam sellesse masinasse ei tule, siis kui keegi soovib, jääb valmis ehitatud edev armatuur üle. Paigaldamiseks peab kellaploki juhtmed ära pikendama, muus osas istub ilma ümberehitusteta ette.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC GT´92 Rain
Et kuivõrd küsiti pilti armatuurist, siis panen siia ka uuesti.

See vajab uuesti nahatamist ja venitada sinna ümber enam ei õnnestu, kuju on ikka liiga keeruline.
Kui keegi soovib, siis eelmine versioon on ka saadaval.

Nahaservad on kohati lahti, natuke liimi vahele ja korras.
Iseenesest oleks tore vahetuskaup. Tahaks saada originaalarmatuuri uuesti ette ja mingi korv- või recaro vmt iste oleks ka lahe. Iste võiks siis olla võimalikult kerge ja vähemalt juhi oma oleks vaja...

See vajab uuesti nahatamist ja venitada sinna ümber enam ei õnnestu, kuju on ikka liiga keeruline.
Kui keegi soovib, siis eelmine versioon on ka saadaval.

Nahaservad on kohati lahti, natuke liimi vahele ja korras.
Iseenesest oleks tore vahetuskaup. Tahaks saada originaalarmatuuri uuesti ette ja mingi korv- või recaro vmt iste oleks ka lahe. Iste võiks siis olla võimalikult kerge ja vähemalt juhi oma oleks vaja...
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC GT´92 Rain
Hetkel siis hoopis sellised plaanid.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=1133
Vahetaks kevadeks kaherattalise vastu...
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=1133
Vahetaks kevadeks kaherattalise vastu...
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont