Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact

Kasutajate pikendused
Vasta
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact

Postitus Postitas contact »

juhuuu.. järgmine lõdvik.... ja just tanklas ning tankimise aeg.
super!
veepumba küljest alumine suurem, mis jookseb radikasse. 30min peavalu ja kõrvetatud käsi :P. jälle liigub!
sai ka tosool läbi sõelutud, suurem saast välja.
€-contact
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact

Postitus Postitas contact »

sai siis täna viidud oma veljed liivapritsi.
€-contact
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact

Postitus Postitas contact »

eile sai nii palju enda masina kallal tehtud, kui tagumise tulepaneel välja vahetatud. ei viitsinud vanal paneelil klemme taastama hakata. et siis, roostest puhtaks ja uuesti üles ehitada. eks teeb seda siis, kui rohkem aega ja muud lõbusat teha pole. siis vahetab ka juhtmetega pistikud ära mõlemalt poolt. fordi ebaõnnestunud lahendus, see pistikusokkel(kodel)

nii palju siis, et sai eile scorpal sisu paika ja istmed uuesti sisse.tuleb veel väljast roostet maha sügada ning pahteldused ja värviparandused, osad detailid tervenisti ära värvima. starter tuleb ka maha võtta ja ära puhastada, lisaks veel käsipidur toimima saada.

ehk siis õnnestub veel ilusate ilmade olemasolul ka enda sierraga tegeleda. põhi tuleks mastiksiga üle käia enne talve. sai ka värv välja vaadatud aga eks see selgub veel, kas sai õige toon, mis vaja oli?! või peab veel natuke otsimisega ja võrdlemisega vaeva nägema.värv ei ole sierra originaal koodi järgi!
€-contact
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact

Postitus Postitas contact »

scorpa nüüdseks puhtalt üv läbinud ja liikleb teedel.

Täpselt õigel ajal võiks öelda "krt küll" andis enda auto peaaegu otsad.

jahutus on nii hell koht sellel autol, et anna ja kalla juua talle. kõik joob ära, mis annad! isegi õli määris kuhugile seina külge,et varda kuivaks jättis.....

jama sai alguse sellest, kui salongivent peale mõningast aega sooja õhu puhumist hakkas ta külma puhuma.sõites ja koha peal gaasi veits rohkem andes sai jälle veits sooja. päev hiljem piilusin siis paisupaagi sisikonda, mis paistis ilusti toruni välja. selge mehel oli janu! endalgi tuleks janau, kui siukse tempoga töötama peaks. võtsin termostaadi maha viskasin vette lasin vee peaaegu keema töötas...aga vee sai ikka keema mootoris. puhastasin selle uru seal efi kopsiku küles ära ja uurisin ka muidu auke. suurt nagu aru ei saanud kust või kuhu see mahl mootorist kaob või kaduda võiks sest välja tilkumis jälgi näha pole. ja kapoti alt auru ka pole tuld.
miski pärast on mul siin päev päevalt üha veendun tõsiasja, et mootor tarvitab vee koos õli ja bensuga selle enda tarbeks ära ja laseb tagant välja. sai täna autot korra liigutatud ja see kuidas mehe süda oigas , käis küll kõrvade pihta. ai valus!

nüüd paar päeva istunud teise dohc südame kallal. veits kergendanud ta koormat, sellest tehud tööst ja sinna külge kleepunud õlist ja tolmus tekkinud kultuurikihti maha pestes.


kui keegi jõuab enne mind siis võiks mulle vähe infot siia jätta. tänud!
teada oleks siis vaja seda, mis sodiga nad seda kliimat v konti täidavad ..see külmaine, et kas sama aine mis külmkapil?! ja kui selle nüüd sealt lahti keerata siis, kui kaugele selle haisu eest jooksma peaks?:D st, et kui kaua ta susiseb? teadupoolest pole frioon just tervisegaas ja nalja see ei tee sisse hingamisel.

tahaks selle üleliigse asja maha võtta, see aint lisaraskus ja mootori surm.

Eks siis vähe pilte ka toimingu käigus tule, mis ta enne ja pärast välja näeb!
€-contact
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact

Postitus Postitas Visible »

Oota nagu ma aru saan, siis sul jääb kondi süsteem üle ? Kas terve süsteem ja oleksid huvitatud mingi summa eest selle ära andma ? :)
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact

Postitus Postitas contact »

ma arvan küll, et ta üle jääb. kui ma oma esimese mootori rihma kuskilt asjade alt üles leian. kondi rihm on kõvasti pikem ja seda alles jätta ei saa. võin ju su meelde jätta, et sa sellist asja soovisid. aint,et see lammutamine on aega nõudev tegevus. tuleb ta sealt ju valutult kätte saada.


kui jõuab siis täna lükkan külmunud ja köhiva sierra sooja ning hakkan tohterdama.
see hääl, mida üks haigeks jäänud -dohc- teha oskab on lausa uskumatu.
€-contact
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact

Postitus Postitas contact »

nüüdseks, siis pool nina laiai lammutatud ja veidi kaabeldust lahti nokitud. paistis, et üleliikseid juhtmeid ka seal, mida otseselt mootori tööks vaja pole ja muid juhtimis omadusi ka ei mõjuta. seega lähevad need ellimineerimisele. paisitis olema tehase signalisatsioon, mis ei toiminud naguinii algusest peale kuna pilti pold ja juhtmed olid lahti võetud, et peale ise ei läheks.

eile ja täna sai veidi mootot tuunitud. uue värvi ja natuke läiget. pilte enne ei tee, kui asi koos!
omme peaks salooni lailai nokkima ja need üleliiksed veresooned sealt eemaldama.
kui olen välja mõeld, kuidas kont tervelt kätte saada, siis tõstan mootorid ka ringi.
€-contact
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact

Postitus Postitas contact »

praeguseks hetkeks on siis seis nii, et jah - mootori vahetamisest sai veidi rohkem, kui ainult vahetus :P
mootor on õnnelikult kanalis ja nüüd ootab, kuni ma talt hooratta maha krutin ja teine mootor selle omale saab.
kont on ka esiklaasi all oleva karbini tervel maha saadud ainult pump veel mootori küljes.
enamus purke küljest nokitud, ja ka tuled ei jäänud puutumata.
enums juppe on läinud siis puhastamisele koos moororiruumiga.
ning ühtlasi saab põhi ka mastiksikatte omale. seda esialgu küll mitte lõpuni välja.
salongi kallale pole veel jõudnud, et sealt kondi elemente eemaldada.

ütlesin külle, et ei tee pilte enne, kui valmis.
aga siiski paar pilti tuleb.

kui mootor juba kanalis.
Pilt
http://pilt.delfi.ee/show_original/7915785/

hetk enne kopsikute maha näppimist
Pilt
http://y.delfi.ee/orig/150773/7915791_DpPyXJ.jpeg
siin selgus, et liiga must see asi ja tuleb puhastada.

sai ka akualusplaat ümberringi puhastatud ja vee äravoolu kohad .
ning sai ka seda soojendust sealt kus see ja teine saadetud.kuna see korjas kõik selle niiskuse enda sisse ja see mulle
ei meeldinud.
Pilt
http://y.delfi.ee/orig/150773/7915807_PrZGbX.jpeg

ja selline näeb ta pärast kõike seda välja
Pilt
http://y.delfi.ee/orig/150773/7915809_Ge6u7a.jpeg

nii palju, siis selleks korraks. homme jälle päev!
€-contact
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact

Postitus Postitas contact »

teine päev siis.

sai värvitud mõned jupid. ja veel mõningad vidinad lahti keeratud.
roolivõimu kopsiku ja voolikud sai puhastatud ning paisupaagi välis- ja sisepesu (sinna settinud saastast) nüüd vähemalt näeb ka, mis sees on. ja panin paika ka kohe.
Pilt
http://y.delfi.ee/orig/150933/7925821_qbndh5.jpeg

ja nüüd muu tegevus sinna juurde.
Pilthttp://y.delfi.ee/orig/150933/7925785_nNqOT2.jpeg
Pilthttp://y.delfi.ee/orig/150933/7925787_ofroXp.jpeg
Pilthttp://y.delfi.ee/orig/150933/7925789_APUr8v.jpeg
Pilthttp://y.delfi.ee/orig/150933/7925803_1PyPbW.jpeg
Pilthttp://y.delfi.ee/orig/150933/7925805_Uue2Sd.jpeg
Pilthttp://y.delfi.ee/orig/150933/7925807_HFuhCO.jpeg


tänase päeva lõpetasin sellega, et määrisin viimase poolraami otsa ka ära.
Pilthttp://y.delfi.ee/orig/150933/7925813_jHPDgE.jpeg
€-contact
legendaarne666
Klubi auliige
Postitusi: 552
Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact

Postitus Postitas legendaarne666 »

Teed ka usinasti korrosioonitõrjet oma sirtsule. :)
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact

Postitus Postitas contact »

jah, ikka! kuida, siis muidu?


aga nii palju, siis on tänaseks tehtud ja uus mootor (selle auto jaoks uus) on peale saadud.
kuid tööd pole veel lõppenud kapoti all. nühikda on neid pisividinaid veel ja veel.


üllatusi tuli ka ette, nimelt kaks juhet tuli uuesti pistikud külge panna ja gaasiandurijuhe tuli täiestükkis uuega asendada.
juhtub, noh!
€-contact
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact

Postitus Postitas contact »

nüüd enamus juhtmeid küljes mõned voolikud veel lahti kuna ei leid oma varudest voolikuklambreid nii väikse mõõduga. poodi ka ei jõud. sattusin nii hoogu, et lasin 24h tundi järjest. puhastasin, värvisin ja kruvisin külge.

kiskusin lahti sisselaskekollektori külge keeratud juhtmestiku karbi(paneeli). elmise mootori oma, sest see läks käiku uue moto peale. see, mis mulle sealt vastu vaatas oli üsna jahmatav. õli, sodi ja juhtmeisolatsiooni teipi täis(seda siis lagunenud kujul). kuskil 1,5 tundi mässamist, et juhtmed puhtaks saada ja uusti mähkida ja kokku tagasi.

avastain veel siukse pisi asja vana mootori juures, kui keerasin maha sisselaskekollektori. kui sõrme auku pistsin.siis oli asi kohe selge, nimelt õli oli segunenud küttega.( rõngad ja klapid)

aga siiani pole veel aru saanud kuhu see jahutusvedelik kadus. välja ei tilkunud midagi ja torude lahti kruttimisel tuli seda üsna ohtralt, ometigi jäi teda vähemaks. ei saand aru ka, et tihendi vahelt kuskile oleks läinud.(mõistatus) võibolla on kaan kuskilt sisemise praoga,milles ma julgen kahelda. aga jah, see selgub siis, kui ma vana moto lahti näpin. enne seda teada ei saa.

selgus, et ka eelmine mootor oli 85kw antmete järgi tegelikult 88kw,mootorile löödud numpritelt lugedes. seega, kui jutt paika peab sisselaskel õhku piirava seibi (selka) eemaldamisel, peaks tegu olema 92kw´ga
€-contact
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact

Postitus Postitas contact »

nii palju siis veel, et nüüdseks on eemaldatud kont täielikult, kuni esiklaasi all oleva karbini ja selle seest.
selle seest tuli välja mega radikas :P sarnane salongi radikale aga tunduvalt paksem. ülejäänud läksid tagasi või jäid paika.
tuleb uurida kust saab sellelel vendikarbile uue vaakumklapi, sellel roostetas kogu kinnitus kaus ära :P
või kui aega saab, siis ise ühe kinnitustega (aerosooli korgi moodi) kinnitus poltidega kupli valmis meisterdama. selle oma korda klapi külge kinnitama. eks näis mis saab.
€-contact
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact

Postitus Postitas Tarmo »

contact kirjutas:...selgus, et ka eelmine mootor oli 85kw antmete järgi tegelikult 88kw,mootorile löödud numpritelt lugedes. seega, kui jutt paika peab sisselaskel õhku piirava seibi (selka) eemaldamisel, peaks tegu olema 92kw´ga
plokk on anyway kõigil 88, see mis sealt edasi tuleb on see mis erinevaks teeb. 92 kw versioonil pole piirajat, lambdat ega katalüsaatorit, 88kw versioonil pole piirajat, kuid on lambda ja katalüsaator. 85kw versioonil on kõik olemas.
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact

Postitus Postitas contact »

kus see piiraja paikneb? ma ei näinud nende mootorite einevust rohkem kui et väntvõllil, selle hooratta kinnitusseibi (v mis iganes asi see ka poleks) sees olevas augus oli nõellaager. mida automaadil pold.

auto ikka garaažis, kuna kast oli vaja maha tõsta ja mõned päevad kulusid hoopis puutööle- mõned ööd ka.
kast küll on all tagasi aga kõik muud otsad on lahti veel, pold rohkem aega tegeleda.
nüüd lähipäevil saab ehk auto määritud ja kokku ka lõpuks.
millalgi turbiini kaenlasse haarama ja viima metallimehe kätte, et to keerme korra üle jalutaks.
siis vaja veel armatuuri alla piiluda ja seal vähe korda luua. kõik mis ripub tuleb kinni lasta.

see materjal millega auto kapoti alt pehmendatud (v müra summutamiseks), käib ikka üle pinna küll. eriti see, mis jääb mootori taha ja käigukasti peale.
kohe nii palju käis, et võtsin ja lõikasin sealt korraliku tüki küljest ära. ei ole seda jama sinna alla vaja. sellel seal pole küll muud otstarvet, kui tolmu ja vett koguda. aga et kui nüüd müra summutada siis võiks sinna pigimati kleepida.

ootan juba seda hetke, kui saaks võtit keerata :P
€-contact
Vasta