Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
sellest piirajast on vähemalt kümnes teemas jahutud ja vähemalt kolmes on ka pilt sellest.
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
täna sai siis võtit keeratud ... esimesed 2-3 käiamist ja aku koomas 
peale vähest laadimist, siis juba lubas ja teise korraga podises aga töötas
wow! nagu "vormel" tegu pole F1 sarja formeliga. dohc mootori häält see kohe kindlasti ei meenuta.
natuke vaja sättida gaasi andes ei taha ta hästi veel aru saada, et tuleb pöördeid tõsta mitte köhima kukkuda. aga nuh iga korraga läheb paremaks.
siuke tunne et klapid tahavad välja ronida. meenutab vähe diisel mootorit

peale vähest laadimist, siis juba lubas ja teise korraga podises aga töötas

wow! nagu "vormel" tegu pole F1 sarja formeliga. dohc mootori häält see kohe kindlasti ei meenuta.
natuke vaja sättida gaasi andes ei taha ta hästi veel aru saada, et tuleb pöördeid tõsta mitte köhima kukkuda. aga nuh iga korraga läheb paremaks.
siuke tunne et klapid tahavad välja ronida. meenutab vähe diisel mootorit

€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
nii hääl on läinud vähe paremaks peale väljalaskekollektori poltide pingutamist.
klõps on ka pisemaks muutunud ju oli vähene õlitus ja eks mootor ole ka juba pea 2a seisnud.
tagant torust tuleb nii suitsu kui vett, see mis tekib põlemisel vähesel määral.
lootus on, et CO'ga probleeme ei peaks tulema.
aga kuida saab pöördeid tühikäigul madalamaks ... ei taha, et ta nagu 1,400 rpm oleks seismise aeg.
tahaks madalamaks nii alla 900rpm.
ehk keegi teab kust seda maha saab. see, et kuskilt kruvi keerata õhuvõtul see ei aidanud suurt palju, kui mõne kümne rpm sai vähemaks...
ma ütlen lennuk plää... 6000rpm ei köhi ka mitte enam ja hing kinni ka ei jää.
klõps on ka pisemaks muutunud ju oli vähene õlitus ja eks mootor ole ka juba pea 2a seisnud.
tagant torust tuleb nii suitsu kui vett, see mis tekib põlemisel vähesel määral.
lootus on, et CO'ga probleeme ei peaks tulema.
aga kuida saab pöördeid tühikäigul madalamaks ... ei taha, et ta nagu 1,400 rpm oleks seismise aeg.
tahaks madalamaks nii alla 900rpm.
ehk keegi teab kust seda maha saab. see, et kuskilt kruvi keerata õhuvõtul see ei aidanud suurt palju, kui mõne kümne rpm sai vähemaks...
ma ütlen lennuk plää... 6000rpm ei köhi ka mitte enam ja hing kinni ka ei jää.
€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
jaa ... nii ongi?!
ootame krooni laekumist, et varustada end mõningate vidinatega
väljalaskele pükste poolset tihendit
jahutusvedeliku
ja põhjale musta moosi (loe: mastiks)
kolmas ja neljas päev mootori kallal
http://y.delfi.ee/orig/152245/7992017_XuV4Xp.jpeg

täna juhtus, siis nii, et...
http://y.delfi.ee/orig/152245/7992085_FBqbKx.jpeg

kookisin seest lahti ja eemaldasin mõned üleliigsed juhtmed, mis niisama kapoti all vedelesid ja ka armatuuri all.
nüüdseks on kõik jälle koos.
ja mõned pildid põhja alt enne, kui läheb moosimiseks.
http://y.delfi.ee/orig/152245/7992125_KTwffy.jpeg

http://y.delfi.ee/orig/152245/7992123_RKvyiy.jpeg

http://y.delfi.ee/orig/152245/7992127_RiQGir.jpeg

http://y.delfi.ee/orig/152245/7992131_r5zjDY.jpeg

ootame krooni laekumist, et varustada end mõningate vidinatega
väljalaskele pükste poolset tihendit
jahutusvedeliku
ja põhjale musta moosi (loe: mastiks)
kolmas ja neljas päev mootori kallal
http://y.delfi.ee/orig/152245/7992017_XuV4Xp.jpeg

täna juhtus, siis nii, et...
http://y.delfi.ee/orig/152245/7992085_FBqbKx.jpeg

kookisin seest lahti ja eemaldasin mõned üleliigsed juhtmed, mis niisama kapoti all vedelesid ja ka armatuuri all.
nüüdseks on kõik jälle koos.
ja mõned pildid põhja alt enne, kui läheb moosimiseks.
http://y.delfi.ee/orig/152245/7992125_KTwffy.jpeg

http://y.delfi.ee/orig/152245/7992123_RKvyiy.jpeg

http://y.delfi.ee/orig/152245/7992127_RiQGir.jpeg

http://y.delfi.ee/orig/152245/7992131_r5zjDY.jpeg

€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
nii, täna õhtu sai pöörded ka paika. vähe niksti ja naksti sisselaske kallal ja korras.
sai ka jahutusvedeliku toodud ja väljalaskekollektori jaoks otsustasin, mitte tihendi kasuks vaid silikoni kasuks. miks nii, otsustasin, et ega tihend väga kehva old isegi väga must ei old ja metall servad olid ka korras.
ja määrde tõin ka ära. lähengi nüüd määrimaie. üle poole põhja juba puhtaks lastud. tagumise istme alt kuni stangeni on vaja veel puhtaks suristada:P jõudu neegritele
esimese korraga kui tagumse istmeni jõudsin ja auto alt välja sain olin ehe neeger. aga see pole midagi, kui massin liikuma saab .. selle kõrval on see kõik nohu ... sõita vaja!
sai ka jahutusvedeliku toodud ja väljalaskekollektori jaoks otsustasin, mitte tihendi kasuks vaid silikoni kasuks. miks nii, otsustasin, et ega tihend väga kehva old isegi väga must ei old ja metall servad olid ka korras.
ja määrde tõin ka ära. lähengi nüüd määrimaie. üle poole põhja juba puhtaks lastud. tagumise istme alt kuni stangeni on vaja veel puhtaks suristada:P jõudu neegritele

€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
nüüd siis peaaegu, et tehtud.veel jäi pagassi alus ja rattakoopad üle limpsida. ühtlasi ka talve papude alla panek.
vana masina a-tiib on hakkanud ajus keerlema... kas jätta madalale või lõigata alt need kinnituskoha nime kanvad jupid maha ja teha metallist jalad tiiva alla .... igaljuhul korda tuleb see teha!
kui täpselt ei tea,mida tegema peab ja palju on teha'.ja sa ei tea, kus otsast alustada, siis kõikse targen oleks magama minna, küll siis asi ka tehtud saab. "minu vanasõna"
see toimib! ma ise kasutan seda pidevalt
vana masina a-tiib on hakkanud ajus keerlema... kas jätta madalale või lõigata alt need kinnituskoha nime kanvad jupid maha ja teha metallist jalad tiiva alla .... igaljuhul korda tuleb see teha!
kui täpselt ei tea,mida tegema peab ja palju on teha'.ja sa ei tea, kus otsast alustada, siis kõikse targen oleks magama minna, küll siis asi ka tehtud saab. "minu vanasõna"
see toimib! ma ise kasutan seda pidevalt

€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
Ega see silikoon hästi väljalaske kollektori tihendamiseks ei sobi, kui siis ideaalsete pindade korral, mida harva esineb. Aga jah, see keretöö on paras nuhtlus, tahab ahvi kombel kannatust saada 

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
silikon mõjus väga edukalt. 77,- eeku maksis kuumakindel ja näpuotsaga sai
enam läbi ei lase.
kui korralikult panna, siis toimib. mõlemale poole tuleks ikka kanda või midagi sellist.
ütleme nii, et igale poole ei sobi aga lamedatele pindadele tiheni efektiivsust parandama sobib küll.
aga tänaseks siis nii kaugel, et sai ära lõpetatud põhi tagumised koopad said ka musta kasuka ja talvepapud alla ja õue. ja ei läinudki tervet sajandit, kõigest paar päeva, mille ajaliselt võiks kokku võtta 10 tunniga.
omme uurin, mis värk on külmkäivitusel... üsna nadilt läheb tööle ja gaasi andes tõmbab hinge kinni või sureb välja.
just nagu ei saaks õhku piisavalt.( segu vahekord läheb valeks)seda, siis kui peda kohe põhja vajutada külmal mootoril. soojana töötab hästi ja uriseb vihaselt. seda siis, kui gaasi näpida varbaotsaga.

kui korralikult panna, siis toimib. mõlemale poole tuleks ikka kanda või midagi sellist.
ütleme nii, et igale poole ei sobi aga lamedatele pindadele tiheni efektiivsust parandama sobib küll.
aga tänaseks siis nii kaugel, et sai ära lõpetatud põhi tagumised koopad said ka musta kasuka ja talvepapud alla ja õue. ja ei läinudki tervet sajandit, kõigest paar päeva, mille ajaliselt võiks kokku võtta 10 tunniga.
omme uurin, mis värk on külmkäivitusel... üsna nadilt läheb tööle ja gaasi andes tõmbab hinge kinni või sureb välja.
just nagu ei saaks õhku piisavalt.( segu vahekord läheb valeks)seda, siis kui peda kohe põhja vajutada külmal mootoril. soojana töötab hästi ja uriseb vihaselt. seda siis, kui gaasi näpida varbaotsaga.
€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
mõte, siis oli vanst tiivast(spoiler'ist) teha täiesti uus ja oma kujundusega taguotsa kaunistus.
et miks üldse ümber teha ... ei meeldinud tema vähene vahe tiivaaluskaare ja pagaasniku ning küljele ulatuvate nurkade vahele jääv vahe.
mõned päevad on möödunud googeldades ja spoiler'i pilte otsitud ja uuritud. kuidas kinnitatud ja millised on nendel jalad. siis läksid mõned tunnid, et välja mõelda kujundus ja joonistada oma spoilerile jala shabloon. osa ajas raiskasin mõtlemisele, kuidas teha reguleerimiskruvi, tiivakaldenurga muutmiseks. eile õhtu otsustasin, et selle nurga värgi ma panen ja jätan paika ning ei reguleeri midagi. üleeile sai maha lõigatud kaks äärmist tiivakinnitusjalga. eile sai lõigatud välja tiiva jalaplekid. täna läheb vaatab, kas saab kokku keevitada. kui saab tükid omavahel kokku, siis hakkab paika ajama neid tiivaga. pärast tuleb mõnus pahteldamine ja lihv.
et miks üldse ümber teha ... ei meeldinud tema vähene vahe tiivaaluskaare ja pagaasniku ning küljele ulatuvate nurkade vahele jääv vahe.
mõned päevad on möödunud googeldades ja spoiler'i pilte otsitud ja uuritud. kuidas kinnitatud ja millised on nendel jalad. siis läksid mõned tunnid, et välja mõelda kujundus ja joonistada oma spoilerile jala shabloon. osa ajas raiskasin mõtlemisele, kuidas teha reguleerimiskruvi, tiivakaldenurga muutmiseks. eile õhtu otsustasin, et selle nurga värgi ma panen ja jätan paika ning ei reguleeri midagi. üleeile sai maha lõigatud kaks äärmist tiivakinnitusjalga. eile sai lõigatud välja tiiva jalaplekid. täna läheb vaatab, kas saab kokku keevitada. kui saab tükid omavahel kokku, siis hakkab paika ajama neid tiivaga. pärast tuleb mõnus pahteldamine ja lihv.
€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
õnnestuski täna jalad ära keevitada.
€-contact
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
pilte töö käigust?
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
siin siis jala algosad.Tarmo, "palvel"
lisasin siia vähe pilte


suur
püstise materjali paksus on 3mm, toetus ja kinnitus on 1,5mm roostevaba. keevis tehtud läbi plaadi.
selline oli tiib originaalis.

suur
siin sai eemaldatud äärmised kinnitused(jalad) "keskmine jalg veel alles"

siin sai siis proovitud kuidas istub alla, seda peale keevitust.

suur
proovix tõstsin korra auto peale, et vaadata kuidas jääb ja istub.

suur
tänaseks on eemaldatud juba ka keskmine tugi(jalg) ja pahteldatud ja lihvitd tiiva proofili.
jagadega tööd on veel üsna kenasti. kuna pold käepärast plasmalõikusCNC'd,
siis pidin kasutama neegri võteid ja kasutama ketaslõikurit, mis arvatagi ei tee väikseid auke märgid piiridesse. vaid lõikab nurgad pikemalt toorikusse.
€-contact
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
lõhkusid cossu antika ära 

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
ei ole hullu
ainult alt poolt
mille järgi sa seda ütled et see cossu oma on ? mu eelmine sierra just suurem asi cossu ei old.

mille järgi sa seda ütled et see cossu oma on ? mu eelmine sierra just suurem asi cossu ei old.
€-contact
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
tundub samasugune, taga on see must osa punaseks värvitud, rant on veel olemas
ja samamoodi käivad kinnitused punnide alla, mitte alt nagu rs tiival
ja samamoodi käivad kinnitused punnide alla, mitte alt nagu rs tiival