nii palju, siis sain targemaks, et süüdi oli mootorijuhtmestiku suure pistiku otsad. ja nii ei jõudnud ajuni infi.
tühikäiguklapi otsad ilma mingisuguse näiduta ka süüde sees korral. (nüüd korras)
mootori tempnäidik enne ei näidanud rohkem, kui 1cm 0 asendist (nüüd korras)
ainuke, millele veel pihta pole saanud on salongi vendi 1 ja 2 käik, (isegi, see automaattöö, süüte sisse panemisel ei käi ringi vaid seisab), imelikul kombel need ei toimi (päev tagasi toimis, peale seda eilset ja tänast külma enam ei toiminud) releed töötasid.
vähemalt 3 käik olemas ja nupu alla lülitus, millest hakkas sundjahutus tööle

(üks kahest radika vendist)
Loodame, et üks hetk hakkab ise uuesti tööle, klemmid jääs võibolla!
mis pole üldse ime, kuna täna auto sisse sikutamisel ei näinud kellasidki õieti ja armatuur oli halli asemel valge.
soe moto käivitub nüüd poolest pöördest (mis on vägagi tubli saavutus ja nii peaks olema ka ettenähtud see) ja töötab väga kena häälega .. lausa laulab, kui peda põhja surub

ja jõudu tundub olevat rohkem, kui 88kw
Tnx! Kups'i
hetkel ma seda ei vaja, kui vajan eks otsin su üles!
nüüd siis vaatame, mis juhtub külmkäivitusel hommikul. ehk sai ka selle nüüd korda ... ma loooooodan
