Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Kasutajate pikendused
Vasta
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas waher »

tann15 kirjutas:Waher on lihtsalt jutumees.
Pilt
sinu juttu järgi sain aru,et viitad oma 205 pinto jutuga kaanele.....ja sierra 2,0 blokid on pm samad,jutumees oled sa ise,kas ma tulen su teemasse pasandama?pane oma V6-le nüüd föönid peale ja aja oma 1 bar fööni kohta välja ja siis vaatame, kes jutumees on:)
Tarmo kirjutas:plokkidel pidi mingi vahe olema veepumba all kui miku isa jutust õieti aru sain
ma ei oska ka kindla peale öelda,pole ennem ohc ja dohc´i kõrvuti pannud ka,kui neid silmas pidasid :)
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas Tarmo »

waher kirjutas:
Tarmo kirjutas:plokkidel pidi mingi vahe olema veepumba all kui miku isa jutust õieti aru sain
ma ei oska ka kindla peale öelda,pole ennem ohc ja dohc´i kõrvuti pannud ka,kui neid silmas pidasid :)
ohc tavaline ja cossu
Miku
Klubi liige
Postitusi: 1261
Liitunud: 01 Mai 2007, 06:18
Asukoht: Võru - Elva

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas Miku »

Tarmo kirjutas:plokkidel pidi mingi vahe olema veepumba all kui miku isa jutust õieti aru sain
See oli mu tydruku isa siiski :D Sry OT pärast..
Vw Passat 1.9TDI 02`
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas waher »

ei ole hullu...seda ma tean et pump neil erinev on..ja sellega ka kanal kuhu sisse ta läheb...muu peaks minutead ka sama olema,mis kaanesse puutub siis kas mitte isegi scorpa 16v peale ei istu,olen mõelnud ehk see oleks reaalsem peale istudada?
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas Tarmo »

tavaline dohc 8v plokk ja ohc plokk ehk pinto on erinevad, neil ei tohiks jupid eriti ühtida.
ohc'le saad panna cossu kaane peale, võimalik et ka neid 1,6 ja 1,8 omi, kuid seal mul teadmised puuduvad.
8v dohc'le saad panna rs2000 16v, 2,0/2,3 scorpio 16v, galaxy 2,0/2,3 16v. rs2000 kaanega on see jama et termostaat jääb tulemüüri sisse kuna sierral ju mootor teistpidi, galaxy kohta andmed puuduvad, scorpa oma peaks ilusti sobima. scorpa kaanega muidugi kaasnevad scorpa ajud ja juhtmed ;). kui leiad kuskilt scorpa 2,3 ploki, siis sellele võid panna peale 8v dohc kaane, siis jäävad aju ja juhtmed samad, kuid kubatuur tõuseb 2,2 liitrini, tõuseb ka surve aste, ning paraneb minek. Kui nüüd lisada sellele 2,3 plokile 2,0 scorpa 16v kaan, siis on elu veel ilusam. Lisa veel escort rs2000 nukad ja ms, siis oled pea kõik mis "odavalt" saada on sellest plokist kätte saanud.

PS! kaan pidi scorpiol olema päris voolav, kuid alati võid lasta kaane üle käia ja ajada kollektorite kanalid paika, toru kolle kah muidugi lasta teha ning peaks hea saama
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas waher »

tänud ülevaate eest,siis kui ilmad soojemaks lähevad hakkan mõtlema ja kombineerima 8)
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas waher »

natuke uuendaks ka,kuna lumi on nii krdi üle visanud ja täna väga ilus ilm oli, mõtlesin, et lähen sõitma.Juba autosse sisse istudes oli salong soe,väga veetlev.Sõites tundus mul aga,et midagi nagu takistaks sõitmist,sellessuhtes,et paned pedaali põrandasse ja kuidagi uimane nagu oleks,siis ükspäev oli Haapsalus sula,õhtul läks külmaks ja kõik lumehunnikud olid muutunud betoonhunnikuteks,otse loomulikult sain ka mina oma stangele liiga teha,kahju pole küll suur kuid mingi 30cm pragu jookseb keskelt läbi.
Parimatega.
Pilt
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas waher »

jeee,sidur laiali 8)
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas waher »

nonii täna sai siis soomest tagasi tuldud,nägin seal nii palju cosworth sierrasid,et kade hakkas kohe ja mõtlesin,et proovin raketti tööle panna,lootused polnud kõrgel kuna päris kaua on ta mul seisnud,käima läks poolest pöördest,mis pani hämmastama mind.Sidurist niipalju,et jupid olemas ja ilmselt peale nv hakkan teostama,lisan veel viimased vidinad(liistud,märk,ehk leian korralikud stanged veel)pesen,puhastan ta üle,teen õlivahetuse igaksjuhuks veel ja pm võibki kevadele vastu minna.Huvitav kas keegi sellist asja teeb nagu plekkvelje laiendamist ja kui müstilistest suurustest juttu on?Tahaks eriti vinge randiga,sierra vastu maad lasta ja nipetnäpet veel,päris seksikas jääks siis.
Ilusat kevadet kõigile. 8)
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas Visible »

Plekkvelgede laiemaks keevitamisega tegeleb näiteks VW klubist kasutaja "urbaanboheemik" ( http://www.vwklubi.ee/foorum/memberlist ... 84fe80d0e8" onclick="window.open(this.href);return false; ). Tüki hind pidi jääma 500.- kanti ja vist suurusele erilisi piiranguid pole, kui leiad vastavad veljed ja randidoonorid. :)
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas waher »

Visible kirjutas:Plekkvelgede laiemaks keevitamisega tegeleb näiteks VW klubist kasutaja "urbaanboheemik" ( http://www.vwklubi.ee/foorum/memberlist ... 84fe80d0e8" onclick="window.open(this.href);return false; ). Tüki hind pidi jääma 500.- kanti ja vist suurusele erilisi piiranguid pole, kui leiad vastavad veljed ja randidoonorid. :)
tänud:P
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas waher »

Nädala vahetusel sai midagi kasulikku ka teha üle pika aja,vahetasin siduri ära,siduri korvi,surveka,õlivarda koos toruga,liistud panin külge ja märgi kruvisin ka ette.Alatasa on nii,et kui ühe asja saad korda,avastad/keerad tsenseeritud mingi teise asja,mis vajaks hooldavat kätt,stabika varda kinnitus poldid(4 tükki)keerasin kõik pooleks nt,täna või lähipäevil puurin välja ja lasen uued keermed sisse,stabika puksid vajaksid vahetust(seda öeldi isegi ÜV-l),rooliotsad tundusid kuidagi väsinud.
Üks päev käisin sõbraga audile lisanäidikuid otsimas ja leidsin sierrale korralikud stanged(udukatega esimene) ja terve korraliku sisu ja see kõikvõileiva hinna eest,millalgi toon ära kui aega saab.Sidurist niipalju,et korv oli kuumaks kõrvetatud ja ketas oli mõnusalt siledaks lastud,survekast ei hakka rääkimagi,loks oli seal ligi 2-4cm,seega auto jõud läheb nüüd soliidselt ratastele ja on vaiksem ka.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
erx
aktivist
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Nov 2007, 02:24
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas erx »

Tarmo kirjutas:kui leiad kuskilt scorpa 2,3 ploki, siis sellele võid panna peale 8v dohc kaane, siis jäävad aju ja juhtmed samad, kuid kubatuur tõuseb 2,2 liitrini, tõuseb ka surve aste, ning paraneb minek.
Mismoodi plokikaane vahetusega kubatuur 2,3-lt 2,2-le muutuda saab? :roll:
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas Tarmo »

no 2,0 põlemiskambri läbimõõt kaanes peaks olema väiksem kui 2,3 oma, ega palju polegi vaja, vaid 25ml silindri kohta (kui arvestada veel ümardamise võimalus siis pole niigi palju vaja). ise ma ei ole seda arvutanud, see on interneti tarkus inglismaalt, seega ei pane ma oma pead pakule
erx
aktivist
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Nov 2007, 02:24
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Ford Sierra 2.0 dohc 1985(3ukseline) waher

Postitus Postitas erx »

Tarmo kirjutas:no 2,0 põlemiskambri läbimõõt kaanes peaks olema väiksem kui 2,3 oma, ega palju polegi vaja, vaid 25ml silindri kohta. ise ma ei ole seda arvutanud, see on interneti tarkus inglismaalt, seega ei pane ma oma pead pakule
Siin oled küll nüüd väheke valesti aru saanud. Mootori töömaht on sisuliselt kolvi käik korda kolvi läbimõõt, seal ei arvestata põlemiskambri mahtu. See on ju kõige elementaarsem üldse. :roll:

See 2.2 on sulle sellest ehk silma jäänud, et osad mehed on kasutanud 2,3 plokki ja 2,0 vänta, siis on kolvikäik sama nagu 2,0 aga suurema kolvi jämeduse võrra on mootorimaht suurem.
Vasta