g5943: Sierra 2,0 74 KW 1988a
g5943: Sierra 2,0 74 KW 1988a
kuu alguses sai siis endale ka sierra ostetud kuna otsisin pikalt ja kaua tagaveoga ja odavat autot mis poleks vene päritolu ja siis ühtäkki pakuti (kuulutust pole olnd mitte kuskil) sierrat ja sain kena korraliku töölooma millel on tehtud korralik roostetörje kunagi ja rioostet pole ka ainult taga öötsade peal natuke pindmist ainuke suurem viga on see et tagasild undab jubedalt ja üks veovölli ots on ka loge.
Autol tehtud tööd
klapisääre tihendite vahetus
nukvölli simmerling
ja ka klapikambrikaanetihend
öli vehetatud j aka köik filtrid
Autol tehtud tööd
klapisääre tihendite vahetus
nukvölli simmerling
ja ka klapikambrikaanetihend
öli vehetatud j aka köik filtrid
Viimati muutis g5943, 20 Dets 2010, 10:14, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a
http://fotoalbum.ee/photos/g5943/69775729" onclick="window.open(this.href);return false; pildid siin
Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a
piltidel igati korralik. taga külgedel on kleepsud?
hakka aga lsd tagasilda otsima, saad undamisest lahti ja talvel lõbu 2x rohkem.
hakka aga lsd tagasilda otsima, saad undamisest lahti ja talvel lõbu 2x rohkem.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a
jõudu autoga, kuid mõni koma ei teeks paha (saaks hinge vahepeal tõmmata)g5943 kirjutas:kuu alguses sai siis endale ka sierra ostetud kuna otsisin pikalt ja kaua tagaveoga ja odavat autot mis poleks vene päritolu ja siis ühtäkki pakuti (kuulutust pole olnd mitte kuskil) sierrat ja sain kena korraliku töölooma millel on tehtud korralik roostetörje kunagi ja rioostet pole ka ainult taga öötsade peal natuke pindmist ainuke suurem viga on see et tagasild undab jubedalt ja üks veovölli ots on ka loge.
Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a
need kleepsud seal külgedel on jh nats jamad. Ei julge ära ka vötta kardan et äkki on alt värv nö pleekimatta ja siis jäävad mingid laigud.
Kuid kui keegi annaks head nöu kuda nendest laikudest pärast lahti saada, siis vb isegit vötaks ära
Kuid kui keegi annaks head nöu kuda nendest laikudest pärast lahti saada, siis vb isegit vötaks ära
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a
poleerides ülejäänud autot
Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a
tumedal autol on väga raske neid välja poleerida.. meil jäigi b4-l silt D tagaotsa pealeTarmo kirjutas:poleerides ülejäänud autot

Vw Passat 1.9TDI 02`
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a
tegelikult kui auto ära poleerid korralikult, siis sa põhimõtteliselt eemaldad õhukese kihi värvi. seega peaks välja küll saama.
Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a
Tarmo kirjutas:tegelikult kui auto ära poleerid korralikult, siis sa põhimõtteliselt eemaldad õhukese kihi värvi. seega peaks välja küll saama.
sul on küll väga vale arusaam poleerimisest.
Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a
proovi poleerides ikkagi. värvivahaga või millegagi. endal oli punasel sierral esitiib tuhm. tegin sellega ära ja ei saanud midagi aru. eks ta kulus jälle mingi ajaga maha aga siis tõmbasin tolle sama käsnaga millega ennem poleerisin korra üle ja oli jälle ok.
soovitaks sellist toodet
http://www.mbgrupp.ee/kataloog/product_ ... b42264a999" onclick="window.open(this.href);return false;
homme vaatan kas endal riiulil ka see olemas sierraklubilistele on muidugi special hind.
soovitaks sellist toodet
http://www.mbgrupp.ee/kataloog/product_ ... b42264a999" onclick="window.open(this.href);return false;
homme vaatan kas endal riiulil ka see olemas sierraklubilistele on muidugi special hind.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a
vale arusaam võib mul ju olla, kuid ega sinu postitus kedagi targemaks ka teinud, seletad siis äkki mis on sinu arusaam poleerimisest.
mida need abrasiivi osakesed siis teevad poleerpasta sees? annavad värvi kihte juurde? see ju puhas mehhaniline kulumine. vahatamine on muidugi omaette teema
ja veel küsiks et kui ei eemalda värvi siis millest poleerides abivahendid auto tooni omandavad
mida need abrasiivi osakesed siis teevad poleerpasta sees? annavad värvi kihte juurde? see ju puhas mehhaniline kulumine. vahatamine on muidugi omaette teema
ja veel küsiks et kui ei eemalda värvi siis millest poleerides abivahendid auto tooni omandavad

Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a
Tarmo kirjutas:vale arusaam võib mul ju olla, kuid ega sinu postitus kedagi targemaks ka teinud, seletad siis äkki mis on sinu arusaam poleerimisest.
mida need abrasiivi osakesed siis teevad poleerpasta sees? annavad värvi kihte juurde? see ju puhas mehhaniline kulumine. vahatamine on muidugi omaette teema
ja veel küsiks et kui ei eemalda värvi siis millest poleerides abivahendid auto tooni omandavad
Tead ära targuta eks, tyhikargaja. Enne võiks kindel olla oma mölas, aga anyway et päris OT poleks...
poleerimine on siiski laki/värvi mikrokihi lihvimine. toimub ta samal põhimõttel mis iga teine lihvimine ainult et vahendid on teised.
ehk siis poleerimise ABC nii palju kui peast hetkel mäletan
1:vesilihv 2500/3000 kas paber või käib ka trizak .pind koguaeg märg soovitatavalt voolava veel all. et ei jääks suuremaid terasid kuskile paberialla mis lihvides tekitaksid veel suuremaid kriime.
2:korralik kuivatus ja vajadusel uuesti punkti 1 korrata. et lõpp tulemus oleks korralik matt pind
3: võtad selle nö villa ja siis 3M valge korgiga pasta(kõige jämedam) natukene pastat matile pinnale pöörded 700 peale ja vaikselt ajad laiali ja siis piserdad vett pinnale (käsi pritsiga) ja hakkad poleerima vaikselt pöördeid lisades kuni 3000(võin ka selle lõpu pööretega eksida) . vahepeal pead muidugi pastat ka lisama. ja mis tähtis pind peab märg või vähemalt suht niiske olema.
lõpptulemus hea läikiv pind, aga mitte veel supper hea
4: kui punkt 3 on tehtud siis teed seda uuesti samal viisil ainult et ketas ja pasta on teised .ketas oranz (kõva poroloonist) ja pasta oli vist kollase korgiga ja jällegi 3M toode
kui punkt 4 on tehtud
võtad ette punkti
5 ehk täpselt sama mis punkt 3 ja 4 ,ainult et nüüd on ketas must (pehme poroloon) ja pasta sinise korgiga ja jällegi 3M tooted.
ja siis peale seda vajalikud vahad ja jutud.
ja ära ei tohi unustada et pind koguaeg märg/niiske,seda sellepärast et pind ei läheks kuumaks (sest värvi või laki kiht võib rullima hakata)
2seks kui lased laki peal kuumaks tähendab see seda et see lakk läheb ka hallikamaks, ja seda sa enam ei poleeri mitte mingi väega välja.
lõpp tulemus, ilus sügav ,kristallne läige

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a
no aga eemaldasid ju värvi/lakki 

Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a
Oleneb värvist, pinnavärvile ju lakki selga ei käi ja seega poleeritakse värvi pinda. 
