g5943: Sierra 2,0 74 KW 1988a

Kasutajate pikendused
Vasta
g5943
turist
Postitusi: 43
Liitunud: 15 Apr 2010, 22:04
Asukoht: saaremaa

g5943: Sierra 2,0 74 KW 1988a

Postitus Postitas g5943 »

kuu alguses sai siis endale ka sierra ostetud kuna otsisin pikalt ja kaua tagaveoga ja odavat autot mis poleks vene päritolu ja siis ühtäkki pakuti (kuulutust pole olnd mitte kuskil) sierrat ja sain kena korraliku töölooma millel on tehtud korralik roostetörje kunagi ja rioostet pole ka ainult taga öötsade peal natuke pindmist ainuke suurem viga on see et tagasild undab jubedalt ja üks veovölli ots on ka loge.

Autol tehtud tööd
klapisääre tihendite vahetus
nukvölli simmerling
ja ka klapikambrikaanetihend
öli vehetatud j aka köik filtrid
Viimati muutis g5943, 20 Dets 2010, 10:14, muudetud 1 kord kokku.
g5943
turist
Postitusi: 43
Liitunud: 15 Apr 2010, 22:04
Asukoht: saaremaa

Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a

Postitus Postitas g5943 »

http://fotoalbum.ee/photos/g5943/69775729" onclick="window.open(this.href);return false; pildid siin
Kups
fanaatik
Postitusi: 933
Liitunud: 12 Okt 2008, 02:10
Asukoht: Lääne, Harju- ja Järvamaa

Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a

Postitus Postitas Kups »

piltidel igati korralik. taga külgedel on kleepsud?

hakka aga lsd tagasilda otsima, saad undamisest lahti ja talvel lõbu 2x rohkem.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a

Postitus Postitas Tarmo »

g5943 kirjutas:kuu alguses sai siis endale ka sierra ostetud kuna otsisin pikalt ja kaua tagaveoga ja odavat autot mis poleks vene päritolu ja siis ühtäkki pakuti (kuulutust pole olnd mitte kuskil) sierrat ja sain kena korraliku töölooma millel on tehtud korralik roostetörje kunagi ja rioostet pole ka ainult taga öötsade peal natuke pindmist ainuke suurem viga on see et tagasild undab jubedalt ja üks veovölli ots on ka loge.
jõudu autoga, kuid mõni koma ei teeks paha (saaks hinge vahepeal tõmmata)
g5943
turist
Postitusi: 43
Liitunud: 15 Apr 2010, 22:04
Asukoht: saaremaa

Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a

Postitus Postitas g5943 »

need kleepsud seal külgedel on jh nats jamad. Ei julge ära ka vötta kardan et äkki on alt värv nö pleekimatta ja siis jäävad mingid laigud.
Kuid kui keegi annaks head nöu kuda nendest laikudest pärast lahti saada, siis vb isegit vötaks ära
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a

Postitus Postitas Tarmo »

poleerides ülejäänud autot
Miku
Klubi liige
Postitusi: 1261
Liitunud: 01 Mai 2007, 06:18
Asukoht: Võru - Elva

Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a

Postitus Postitas Miku »

Tarmo kirjutas:poleerides ülejäänud autot
tumedal autol on väga raske neid välja poleerida.. meil jäigi b4-l silt D tagaotsa peale :D
Vw Passat 1.9TDI 02`
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a

Postitus Postitas Tarmo »

tegelikult kui auto ära poleerid korralikult, siis sa põhimõtteliselt eemaldad õhukese kihi värvi. seega peaks välja küll saama.
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a

Postitus Postitas GTO »

Tarmo kirjutas:tegelikult kui auto ära poleerid korralikult, siis sa põhimõtteliselt eemaldad õhukese kihi värvi. seega peaks välja küll saama.

sul on küll väga vale arusaam poleerimisest.
Kups
fanaatik
Postitusi: 933
Liitunud: 12 Okt 2008, 02:10
Asukoht: Lääne, Harju- ja Järvamaa

Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a

Postitus Postitas Kups »

proovi poleerides ikkagi. värvivahaga või millegagi. endal oli punasel sierral esitiib tuhm. tegin sellega ära ja ei saanud midagi aru. eks ta kulus jälle mingi ajaga maha aga siis tõmbasin tolle sama käsnaga millega ennem poleerisin korra üle ja oli jälle ok.

soovitaks sellist toodet
http://www.mbgrupp.ee/kataloog/product_ ... b42264a999" onclick="window.open(this.href);return false;
homme vaatan kas endal riiulil ka see olemas sierraklubilistele on muidugi special hind.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a

Postitus Postitas Tarmo »

vale arusaam võib mul ju olla, kuid ega sinu postitus kedagi targemaks ka teinud, seletad siis äkki mis on sinu arusaam poleerimisest.
mida need abrasiivi osakesed siis teevad poleerpasta sees? annavad värvi kihte juurde? see ju puhas mehhaniline kulumine. vahatamine on muidugi omaette teema
ja veel küsiks et kui ei eemalda värvi siis millest poleerides abivahendid auto tooni omandavad :D
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a

Postitus Postitas GTO »

Tarmo kirjutas:vale arusaam võib mul ju olla, kuid ega sinu postitus kedagi targemaks ka teinud, seletad siis äkki mis on sinu arusaam poleerimisest.
mida need abrasiivi osakesed siis teevad poleerpasta sees? annavad värvi kihte juurde? see ju puhas mehhaniline kulumine. vahatamine on muidugi omaette teema
ja veel küsiks et kui ei eemalda värvi siis millest poleerides abivahendid auto tooni omandavad :D

Tead ära targuta eks, tyhikargaja. Enne võiks kindel olla oma mölas, aga anyway et päris OT poleks...



poleerimine on siiski laki/värvi mikrokihi lihvimine. toimub ta samal põhimõttel mis iga teine lihvimine ainult et vahendid on teised.
ehk siis poleerimise ABC nii palju kui peast hetkel mäletan
1:vesilihv 2500/3000 kas paber või käib ka trizak .pind koguaeg märg soovitatavalt voolava veel all. et ei jääks suuremaid terasid kuskile paberialla mis lihvides tekitaksid veel suuremaid kriime.

2:korralik kuivatus ja vajadusel uuesti punkti 1 korrata. et lõpp tulemus oleks korralik matt pind

3: võtad selle nö villa ja siis 3M valge korgiga pasta(kõige jämedam) natukene pastat matile pinnale pöörded 700 peale ja vaikselt ajad laiali ja siis piserdad vett pinnale (käsi pritsiga) ja hakkad poleerima vaikselt pöördeid lisades kuni 3000(võin ka selle lõpu pööretega eksida) . vahepeal pead muidugi pastat ka lisama. ja mis tähtis pind peab märg või vähemalt suht niiske olema.
lõpptulemus hea läikiv pind, aga mitte veel supper hea

4: kui punkt 3 on tehtud siis teed seda uuesti samal viisil ainult et ketas ja pasta on teised .ketas oranz (kõva poroloonist) ja pasta oli vist kollase korgiga ja jällegi 3M toode

kui punkt 4 on tehtud
võtad ette punkti
5 ehk täpselt sama mis punkt 3 ja 4 ,ainult et nüüd on ketas must (pehme poroloon) ja pasta sinise korgiga ja jällegi 3M tooted.

ja siis peale seda vajalikud vahad ja jutud.

ja ära ei tohi unustada et pind koguaeg märg/niiske,seda sellepärast et pind ei läheks kuumaks (sest värvi või laki kiht võib rullima hakata)
2seks kui lased laki peal kuumaks tähendab see seda et see lakk läheb ka hallikamaks, ja seda sa enam ei poleeri mitte mingi väega välja.


lõpp tulemus, ilus sügav ,kristallne läige 8)
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a

Postitus Postitas Tarmo »

no aga eemaldasid ju värvi/lakki :D
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a

Postitus Postitas xr4 »

eks ikka laki kihti poleeritakse, sest värv on ju laki all
XR4iPilt
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Sierra 2,0 74 KW 1988a

Postitus Postitas Visible »

Oleneb värvist, pinnavärvile ju lakki selga ei käi ja seega poleeritakse värvi pinda. :D
Vasta