Mul 195/65/ R14 ,uuest peast kiilus kinni.Vaip jäi kah punnitama.Visible kirjutas:Kas Sierra varuratta koopasse mahub 15" velg sellise keskmise kõrgusega rehviga ? ( kuskil 185/65/R15 rehviga )
vaba teema, kuid jääme viisakaks
-
- aktivist
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
- Asukoht: Tallinn Ja Viimsi
Re: Kevad on käes !!!
Viimati muutis kalevipoeg, 10 Juun 2010, 22:48, muudetud 1 kord kokku.
Re: Kevad on käes !!!
Mul varurattal ka tutikas rehv pealkalevipoeg kirjutas:Mul 195/65/ R14 ,uuest peast kiilus kinni.Visible kirjutas:Kas Sierra varuratta koopasse mahub 15" velg sellise keskmise kõrgusega rehviga ? ( kuskil 185/65/R15 rehviga )

kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
Re: Kevad on käes !!!
Käisin eile tallinnas söömas ja muidu tsillimas
.
Avastasin, et praeguste rehvidega näitab, mul spidomeeter miski 5 km/h üle, kui seda radarit uskuda, mis kiirust näitab.

Avastasin, et praeguste rehvidega näitab, mul spidomeeter miski 5 km/h üle, kui seda radarit uskuda, mis kiirust näitab.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Kevad on käes !!!
kui sinna radarisse 120kmh või midagi sellist sisse lennata näitab ta ikka 78kmh.
ei tea kas uskuda või mitte seda radarit.
ei tea kas uskuda või mitte seda radarit.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
Re: Kevad on käes !!!
see võis kellegi teise kiirus olla sul, igatahes niipalju, kui mina tean, siis on ta ikka suht hästi näidanud enamjaolt.
Tuleb ise stabiilset kiirust hoida ja vaadata, kelle kiirust ta seal näitab, kui oled reas autodega on see raske, hea on üksi mööda sõita sealt.
Seal segab kerge mäkketõus ka kiiruse hoidmist, kiirus kipub langema tsipa.
Tuleb ise stabiilset kiirust hoida ja vaadata, kelle kiirust ta seal näitab, kui oled reas autodega on see raske, hea on üksi mööda sõita sealt.
Seal segab kerge mäkketõus ka kiiruse hoidmist, kiirus kipub langema tsipa.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Kevad on käes !!!
Ja saabki suht suvalise posti otsas oleva tabloo vaatamisest tohutu teadus....AlarT kirjutas:see võis kellegi teise kiirus olla sul, igatahes niipalju, kui mina tean, siis on ta ikka suht hästi näidanud enamjaolt.
Tuleb ise stabiilset kiirust hoida ja vaadata, kelle kiirust ta seal näitab, kui oled reas autodega on see raske, hea on üksi mööda sõita sealt.
Seal segab kerge mäkketõus ka kiiruse hoidmist, kiirus kipub langema tsipa.
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
ee, mis eriline teadus see ikka on, oma asju täpselt teha.
Seni olen mina nende posti otsas olevate radaritega oma spidomeetri valetamise piisava täpsusega teada saanud, loomulikult eeldab see ka õiget mõõtmisviisi, nagu juba eelpool kirjeldasin.
Kui sinu jutust lähtuda Priit, siis on ka usutav kütusekulu mõõtmine paras teadus, kuna eeldab mitmete nõuete täitmist ja täpsust.
Siis saab ka usutava tulemuse.
Seni olen mina nende posti otsas olevate radaritega oma spidomeetri valetamise piisava täpsusega teada saanud, loomulikult eeldab see ka õiget mõõtmisviisi, nagu juba eelpool kirjeldasin.
Kui sinu jutust lähtuda Priit, siis on ka usutav kütusekulu mõõtmine paras teadus, kuna eeldab mitmete nõuete täitmist ja täpsust.
Siis saab ka usutava tulemuse.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Ega keegi siit foorumist ei sõida selle vedrukomplektiga ?
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/7033/0,0,100,1/22291" onclick="window.open(this.href);return false;
Huvitaks just, et mida kujutavad endast selle komplekti tagumised vedrud. Et kas on oluliselt jäigemad kui originaalid ? Ja üleüldse, kas see komplekt sisaldab ikka nelja vedru ?
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/7033/0,0,100,1/22291" onclick="window.open(this.href);return false;
Huvitaks just, et mida kujutavad endast selle komplekti tagumised vedrud. Et kas on oluliselt jäigemad kui originaalid ? Ja üleüldse, kas see komplekt sisaldab ikka nelja vedru ?

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
vedrukomplekt = 4 vedru
uuri selle saadavust. baltiautoosadest seda enam ei tohiks saada -peaks ise ka uurima kui huvi on. arvan, et too ladu24 ka seda enam tegelt ei paku. hinnaks pakuks ise sellele 1625.-
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
peab is ja zeteci kohapealt vist sõnad tagasi võtma, rinkal liikus zetek päris hästi
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Kahe nulline zetec on jumala hea mootor. Kütet võtab mõistlikult ja edasi läheb hästi.
Long live 88kw!
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
ühe koma kaheksane läheb juba üsna väärikalt....eriti mõnus on see,et mingit krdi venimist pole..niikui vajutad,läheb,110kw bemm sai suhkamit ka,muidugi bemari mees ütles vabanduseks,et startis teisega(automaat kast+kast oli avarii režiimil)
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
alla 3750 pöörde täiesti mõtetu mootor muud ei miskit.Bomsch kirjutas:Mis sellel zetecil siis häda on olnud?
va et öko on
aga midagi pole öelda, esisild on täitsa hea kiiresti sõitmiseks, parem kui tagumine. muidugi lõbu jääb ära, kuid kiirust on
Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...
Jäärajal on esivedu kindlasti kiirem.
Muidu puhta asfaldiga ringrajale ja võimsa mootori puhul jääb esivedu tagaveole alla. Üks olulisemaid erinevusi on see, et otsekiirendusel, võimsa mootori korral, esivedu ei suuda seda jõudu kanda veoratastele, kuna kõva kiirendusega esiots tõuseb veidi ,tagaots langeb ja raskusjõud esiratastel väheneb, mistõttu nad hakkavad kaapima.
Kuid tagaveol, ju tagarattad veavad ja kiirendades raskusjõud kandub taha ka, mistõttu on tagavedu parema kiirendusega, kui on tegu suure võimsusega.
Saabi insenerid on öelnud, et esiratastele üle 200 hobujõu panna ei saa, eks nad mõtlesid seda üleüldiselt, mitte ainult otsekiirendust.
Talvel, muidugi ei saa nii võimsat kiirendust väga kasutada, et tagaveo eelis välja tuleks ja siis on esivedu kiirem, lisaks on esivedu talvle kurvides kiirem.
Samas esiveoga saab ringrada sõita ka väga edukalt, eriti keskmiste autodega, kus võimsused pole suured, seal ei avaldu see tagaveo ja esiveo vahe kuiva asfaldiga nii, kuigi märja asfaldiga võib isegi esiveo kasuks olla, kuigi sõltub jällegi.
Muidu puhta asfaldiga ringrajale ja võimsa mootori puhul jääb esivedu tagaveole alla. Üks olulisemaid erinevusi on see, et otsekiirendusel, võimsa mootori korral, esivedu ei suuda seda jõudu kanda veoratastele, kuna kõva kiirendusega esiots tõuseb veidi ,tagaots langeb ja raskusjõud esiratastel väheneb, mistõttu nad hakkavad kaapima.
Kuid tagaveol, ju tagarattad veavad ja kiirendades raskusjõud kandub taha ka, mistõttu on tagavedu parema kiirendusega, kui on tegu suure võimsusega.
Saabi insenerid on öelnud, et esiratastele üle 200 hobujõu panna ei saa, eks nad mõtlesid seda üleüldiselt, mitte ainult otsekiirendust.
Talvel, muidugi ei saa nii võimsat kiirendust väga kasutada, et tagaveo eelis välja tuleks ja siis on esivedu kiirem, lisaks on esivedu talvle kurvides kiirem.
Samas esiveoga saab ringrada sõita ka väga edukalt, eriti keskmiste autodega, kus võimsused pole suured, seal ei avaldu see tagaveo ja esiveo vahe kuiva asfaldiga nii, kuigi märja asfaldiga võib isegi esiveo kasuks olla, kuigi sõltub jällegi.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.